Miten saan taas pidettyä itseni kurissa kun arki alkaa ja kohtaan hänet, ihastuttavan itsensä, sädehtivän persoonansa. Yritän pysyä viilipyttynä ja huomamattomana.
Viikonlopun jälkeen alkaa aina arki ja pian taas viikonloppu ja vaikka mitä.
Miten selviän tästä
8
606
Vastaukset
- Anonyymi
Vedä vaikka käteen?
- Anonyymi
Voiko ihan kenen vaan
- Anonyymi
Nyt on niin rakkuloilla ettei pysty, liian hapokasta..
- Anonyymi
Jos tosiaan yhtään helpottaa, et ole ainut. Ohjeeksi neuvon, ole oma itsesi, ei tarvitse olla huomaamaton.
- Anonyymi
Mulla aivan sama tilanne. Odotan töihin menoa. Valtaa ajatukset. Tavallaan mukava leijailla ajatuksissa. Mitä jos ensi kerralla ei kääntäsikään katsetta pois, enemmän hakisi katsetta tai vahingossa koskisi. Onko tämä hetki se missä haluaisit olla vai haluaisko selvittää enemmän?
- Anonyymi
Milloin kohtaamme? Minäkin odotan kovasti kohtaamista... Olen ikävöinyt sinua kovasti
- Anonyymi
Oli ihana kohdata päivällä, vaikka et ehkä tuntenut samoin, etkä tiedä minun kaipaavan sinua. Kohtaamisesi kutittaa vatsanpohjasta, kuin perhoset.
Aloitus oli naiselta.- Anonyymi
Niin oli. Ota selvää mitä mä mietin susta?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3233765Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1283530Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku42220- 1071597
Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja181508Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1221262Martina mukana erikoisjoukossa
Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j136917Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit99850Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta77787- 85723