Posti lopetti ilmaisjakelulehtien kantamisen viime vuonna. Ei tuu enää Kotilappi kuin pariin kotiin kerrostalossa. Toista se oli Koillis-Lapin aikana, joka luukussa vipunen. Ja oli LapinKansa joka aamu.. Nyt uutiset kerrotaan Facebookissa tai juorutaan. Minä tunnen vaan muutaman jolle tulee Lehti laatikkoon. Ennen oli niin mukava lukia Tokmannin ja K kaupan mainoksia, saatto vertailla hintoja. Täältä lukee parhaat vinkit ja poliitikkojen sutkaukset.
Tulee Koillis-Lappia ikävä
9
206
Vastaukset
- Anonyymi
Toimittajat on nykyään jotain viherpiipertäjiä. Kotilappi suoltaa juttuja melkeen kuin luonnonsuojeluyhdistyksen jakeluna. Mittään oikeita uutisia ei ennää ole.
- Anonyymi
Oon Kemijärveltä. Hesassa nyt. Mitä siellä hommaatte. Iltalehden nettisivuilla myydään nykyään asuntoja pilvin pimein Kemijärveltä. Just kerrostalokämppä 95 neliötä 35 000. Ei ollu talvella näin paljon. Ei oo ollu lapparissa ja kotilapissa juttuja.
- Anonyymi
On se ihan oikiasti ihan viherpiipertäjien lehdyke se sitten onkin.
- Anonyymi
Uus toimitusharjoittelija päätoimittaja on ihan kujalla. Diggaa pumppuvoimaloiden vastustajien porukkaa.
- AnonyymiUUSI
Kaveri huitasee juttuja ihan vasemmalla kädellä.
- AnonyymiUUSI
Tekis jutun kuinka ihmiset elää. Kävis Tulppiossa tai Suvannossa. Sais muutakin lukia ku Kemijärven pumppuvoimaloiden vastustamisesta.
- AnonyymiUUSI
Tulee Samia ikävä. Oli se Seppäsen Anitaki hyvä. Päätoimittajan pitäs olla arvostettu.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tulee Samia ikävä. Oli se Seppäsen Anitaki hyvä. Päätoimittajan pitäs olla arvostettu.
Kotikymppi oli hyvä, ei haukuttu Massaliikettä
- AnonyymiUUSI
En juurikaan sitä lukenut mutta hyvin toimi sytykkeenä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei2017048- 1592086
- 1131718
- 511410
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551278Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢571165Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001094Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71036Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan257985- 41979