Katsoin itse telkusta. Vähän huvitti ne ympyrää juoksevat. Mutta mikäs siinä, se varmaankin on jokin uusi villitys.
>simiti<
Olitteko paikalla/katsoitteko telkusta tuskaa?
30
257
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi en heti kysynyt tekoälyltä?
Festareilla ympyrää juokseminen, erityisesti punk- ja metallimusiikkikeikoilla, on yleensä osa moshingia, joka on tanssityyli, jossa ihmiset hyppivät, tönivät toisiaan ja tanssivat hallitsemattomasti musiikin tahtiin. Tämä voi ilmetä ympyränmuotoisena juoksuna, jossa ihmiset liikkuvat toisiaan vasten ja luovat "mosh pittiä".
>simiti< - Anonyymi
Kasarilla, ehkä ysärilläkin vielä, hevikeikoilla jengi harrasti stage divingiä eli lavalta hypättiin yleisön joukkoon ja toivottiin että joku ottaa kiinni. Homma taidettiin kieltää, kun tarpeeksi monesti ei otettu kiinni ja hyppääjä lävähti tantereeseen, kuka vähemmillä ja kuka enemmillä vammoilla.
- Anonyymi
Vain Suomessa voi kuvitella jengin olevan niin tyhmää ettei ota kiinni lavalta hyppäävää metallipäätä. Muualla maailmassa on paljon parempi meininki noilla keikoilla ja yhteisöllisempi porukka.
- Anonyymi
Se taitaa olla Jazz-kädet versio pitmoshista.
- Anonyymi
Luuk14:21 sokeat ei näe tuskaa. Tämä selvä.
- Anonyymi
Jos se oli sadetanssi? Piruuttaan sadetansseja kun meillähän on täällä Suomessa nyt aavikoitumista ;). Woodstockissa kieriskeltiin aikoinaan kuin siat sikolätissä. Osallistujat olivat kaikkea muuta kuin järjissään.
- Anonyymi
No enpä katsonut tuskaa
- Anonyymi
Kuuntelin jotain sarvipäistä tanakkaa nuorta naislaulajan. Muuten hyvä, mutta äänessä olisi pitänyt olla enemmän voimaa.
Bändi? Balanssi?
Vilma
Vaikutti ihmisillä siellä olevan kiva fiilis. - Anonyymi
Joo. Ajattelin, että tämä on joku Harry Potter-sukupolven juttu. Muutenkin näyttäisi tuon tuskallisen metallimusiikin kuuntelijat olevan, kuin jostain larppausporukasta.
Kuuntelen kyllä itsekin vielä jonkin verran vanhaa heavyä, mutta en ole koskaan ollut mikään fantasiajuttujen suuri ystävä, paitsi tietysti lapsena.
Vaikka en Battle Beastia kuuntelekaan, kuin radiosta, niin oli mukava nähdä livenä edes tv:stä. Vuosien varrella on kunnioitus ja arvostus kasvanut Noora Louhimoa ja bändiä kohtaan ja eilinen live-veto vakuutti. Ei mitään turhia soundikikkailuja, vaan ihan ammattitaidolla vetivät.- Anonyymi
No. Tuo Noorahan se oli. Volyymia ääneen ja balanssia bändin kanssa. Ihan jees.
Vilma - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No. Tuo Noorahan se oli. Volyymia ääneen ja balanssia bändin kanssa. Ihan jees.
VilmaSe nyt taasen oli pitkälti miksauksen syy. Louhimolta löytyy kyllä voimaa ylärekisterissä ja sävelpuhtaus parempi, kuin monilla muilla, mitä televisiosta kuuntelin.
Ei ainakaan sortunut mihinkään kauheaan vireenkorjausefektin käyttöön, mitä ei voi sanoa esim. siitä jenkkibändistä, joka esiintyi Battle Beastin jälkeen. - Anonyymi
Tjaa. Vai niin. Itsehän ja ystäväni ovat kyseisen genren suuria ystäviä ja ihan töissäkäyviä/eläkkeellä olevia 50 vuotiaita.
Vanhaa heavyä kuuntelevat ovat suurilta osilta huumehörhöjä. Eivät toki kaikki, mutta näin se vain menee.
>simiti< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tjaa. Vai niin. Itsehän ja ystäväni ovat kyseisen genren suuria ystäviä ja ihan töissäkäyviä/eläkkeellä olevia 50 vuotiaita.
Vanhaa heavyä kuuntelevat ovat suurilta osilta huumehörhöjä. Eivät toki kaikki, mutta näin se vain menee.
>simiti<Tunsin aikoinaan muutamia huumehörhöjä ja elämäntapajuoppoja. Aika erilainen musiikkimaku oli kaikilla. Juopoilla tuntui olevan suomalainen iskelmä, -pop ja-rock kovaa valuuttaa. Narkkarit yms. sekakäyttäjät kuuntelivat laidasta laitaan. Jollekin maistui Suomi-Pop, -Rock ja vanha proge, toiselle meni raskaampi heavy ja pianon pimputus ja kolmannelle Eurodance, tai vastaava. Pilvipäissään monet tykkäsivät tietysti kuunnella esim. Pink Floydia.
Aivan loistava bändikattaus, ja moni bändeistä on soittolistallani. Mietin että menisin paikalle, mutta tuollainen levoton humalainen ympäristö ei oikein houkuttele. En katsonut lähetystä vielä, mutta meinasin sen katsoa kun kesäloma alkaa viikon päästä.
- Anonyymi
Katsoin hetken. Tuli paha olla. 🤷♀️
- Anonyymi
Miten ihmiset voi olla onnellisia pääkallonaamareissa, paholaisiksi pukenutuneina jne. Minua on monesti noille festareille pyydetty,kun olen tummiin pukeutuja. Mutta tiedän että sieluni ei ole tuota. Sielutiedottomuutta.🤷♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten ihmiset voi olla onnellisia pääkallonaamareissa, paholaisiksi pukenutuneina jne. Minua on monesti noille festareille pyydetty,kun olen tummiin pukeutuja. Mutta tiedän että sieluni ei ole tuota. Sielutiedottomuutta.🤷♀️
Ulkoistahan se on vain, jos se sielu on kuolematon, kestää uudelleensyntymän ja elämänkierron synteineen niin tuskin vahingoittuu pienellä elämännälkäisellä riehumisella suurestikaan.
Otetaan kevyemmin keskellä kesää :)
https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=5nl7sKwPQo4&t=3m13s
- Anonyymi
Jos lavalta ponnistaa joku painavampikin laulaja yleisön joukkoon, niin yleisö antaa tilaa peloissaan että liiskaantuu pian laulajan massan alle, jolloin vokalisti mössähtää groundiin.
- Anonyymi
Kohta tulee kysymyksiä kuin elokuva: Mitä teit viime kesänä?
Nyt tuli tehtyä juttuja, tuli mopoiltua ilman kypärää metäautoteillä joihin poliisi ei uskalla mennä koska ottaa auto pohjasta kiinni ja joutuvat tilaamaan hätäapuun puolustusvoimilta tankin vinssin kanssa hinaamaan pulasta. Virka-apuna.
JA tuli säädettyä ilmapistoolin tähtäintä viralliseen tauluun Suomen AmpumaLiiton (SAL) - tauluun rei-itin mustaa pistettä, pitää harjoitella paljon ennen Olympiapistooliin siirtymistä.
Ja Netflixiä sateella mökilläkin ja Governor of Poker 3, joka peli lakkasi yllättäen toimimasta tänä aamuna, voin menettää suuret leikkirahani tuossa pelissä jos ei ala toimimaan, noh mutta pelaaminenhan se hauskinta on oikeiden ihmisten kanssa eikä leikkirahan määrä niinkään. - Anonyymi
Yritin katsoa areenan taltiointeja areenasta vaan eihän niitä pystynyt kuuntelemaan, käsittämättömän huono äänenlaatu...kyllä livetaltioinnissakin pitäisi pystyä ääni sieppaamaan tuota paremmin
- Anonyymi
Pääesiintyjillä oli aina se paras miksaus ainakin töllöstä kuultuna.
- Anonyymi
Nyt tänä vuonna en ollut Tuskassa enkä katsonut telkustakaan 🤘
- Sheena- Anonyymi
Mutta genre on jees? Moshaa ja juoksee ympyrää kuunnellen viikinkiä.
https://youtu.be/55OJ17cHeJA?si=s4WkllKvJEKjLKoQ
Paitsi siilitukkana on vähän huono moshata.
>simiti< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta genre on jees? Moshaa ja juoksee ympyrää kuunnellen viikinkiä.
https://youtu.be/55OJ17cHeJA?si=s4WkllKvJEKjLKoQ
Paitsi siilitukkana on vähän huono moshata.
>simiti<Genre on oikein jees, sopii joihinkin elämäntilanteisiin paremmin kuin toisiin. Tuskassa olen ollut useamman kerran.
- Sheena
- Anonyymi
Tuskani palvassa hillinnyt en itseäin...
- Anonyymi
En. Mä olen kaappisaatananpalvoja. En harrasta julkisella paikalla.
En käynyt enkä katsonut mutta vaikutti sellaiselta että voisi olla mukava kokea tuollainen tilaisuus.
Olis joku keneltä saisi kuteet ja maskit niin voisi mennä siellä joukon seassa..Kuolonkorinaa ja yrjöämistä. Siltä se kuulostaa.
- Anonyymi
Pitää paikkansa. Tosin In Flamesia oli ihan kiva katsella ja kuunnella soiton tiukkuuden ja soittajien selvästikin hyvän fiiliksen takia.
Lorna Shore olikin sitten jo kuolonkorinaa ja yrjöämistä potenssiin kaksi. Äijät vetivät haudanvakavina, kuin puutarhatontut ja ainoat energisen oloiset kaverit olivat demonia oksentava "laulaja" ja rumpali. - Anonyymi
Viime vuoden Tuskassa oli Eivor- todella kaunista.
- Sheena
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1522954Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3682050- 411805
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii371772Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321421Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328975Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110948Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53792