Onko ratikkakuski vielä täällä?

Onko muista originaaleja miehen logiikka jengiläisiä vielä pyörimässä Suomi24:ssä? (PS En ole sinkkuuntunut vieläkään)

18

313

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onhan täällä randombypasser aka Toljake. Jazuli löytyy ja pikkumurri (m.wurst).

• Anonyymi

Onhan niitä muitakin........

• UUSI

En kyllä usko, että Jazuli täällä pyörii....

• Anonyymi
    • Moikka Riku. Kuis pyyhkii?
      Onhan meitä vielä muutama täällä jaloissa pyörimässä.
      Hyvää kesää sinne. 😁🌸

• UUSI

Heipä, näin aktiivisesti tulee tällä käytyä :)

Elämä rullaaa entisellä mallillaan...tuntuu, että mikään ei ole muuttunut mihinkään.
        Sama työ, sama kotiosoite, sama vaimo, samat "ongelmat".

Kyllä tämä ajan kuluminen on ihmeellistä.
        Jippiin Aatami&Eeva foorumilta Suomi24:ään saapuessa ei ollut vielä lapsista tietoakaan, nyt jo kaikki lapset täysi-ikäisiä.

• Anonyymi

Näin ratikkakuskin täällä viimeksi, kun kävin 2018 kesällä täällä pyörimässä. Vastaili satunnaisesti hömppäaloituksiin...
      Ratikkakuskikin on vähän hämy tyyppi. Sain tietooni hänen nimensä, niin ovat tunteneet genion ja platoksen ja parin muun kanssa jo ennen miehen logiikkaan menemistä...
      Ratikka pyrki kohtalaisen systemaattisesti ja pitkäjänteisesti luomaan minusta täällä kuvaa mielenvikaisena ja antoi olettaa olevansa täysin ulkopuolinen... sitten paljastuikin, että kyseessä on ihan samaan kaveripiiriin kuuluva tyyppi, joka tuotti pari hyvin vakavaa naiskirjoittajiin kohdistunutta rikosta...

Toisekseen ne jankutukset, että ratikkakuskin japanilainen vaimo olisikin thaimaalainen, tai peräti kuminukke, nousevat ihan uuteen valoon, koska rattiksen vaimo on oikeasti thaimaalainen. Eli ne jankutukset tuli joltain, joka tunsi rattiksen ja niin... genio ja platoshan sen tunsi...

harmaasusi

• UUSI

No eihän se ole koskaan ollut mikään salaisuus, että mistä päin mailmaa ratikan vaimo on kotoisin. Kyllä se silloin muinoin kauan sitten sen ihan itse täällä kertoi. Itse en enää muista oliko Thai, Indoneesi, Kiina, Japani.... minulle sillä ei ole sinäänsä mitään merkitystä, niin ei ole jäänyt mieleen. Omassa tuttavapiirissä on noista kaikkia muita paitsi japanilaisia...

• UUSI

Tämä teoria puhallettavasta nukesta on kaikkein vakuuttavin.

• Anonyymi

Metsäporowaara oli eka miehen logiikassa. Tuli palstalle raportoimaan Titanicin uppoamisesta 1912.

• UUSI

Pöyröö oli paikalla, koska hakemassa jääpaloja juomaansa.

• Anonyymi

Ei taida olla, mutta eversti Sandels taisi juuri ottaa aamuisen oluensa...

• Enpä ole huomannut ratikkaa, ainakaan sillä nimimerkillä ja luultavasti joku muu old timer olisi oitis tunnistanut muuminakin. Ratikan profiilia ei ainakaan pääse vilkuilemaan, joten liekö suljettu tms.

On täällä jonkun verran ML-porukkaa, osa vanhoilla nikeillä, osa uudemmilla, jokun muumina, toiset vain piipahtavat katsomassa että palstailu jatkuu samanlaisena sekoiluna kuin ennenkin, vaikka porukka vanhentunut parikymmentä vuotta.

• Hep.

• UUSI

En ole yllättynyt :)

• Anonyymi
    • Anonyymi

niinjoo amerikkalaisila oli Kalidoeniassa eannoilla että ruoki niitä sillei voivat ahmiaq ihmisenkin ruoaksi..

• Anonyymi

trkkakuski voi olls vähän kecvyillä jäillä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      243
      2191
    2. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1440
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1406
    4. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      371
      1255
    5. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      21
      968
    6. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      168
      864
    7. Ensi viikolla tulen takaisin

Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin
      Ikävä
      19
      806
    8. Taidat nainen haluta vain sitä yhtä asiaa?

Minusta tuntuu nyt siltä.
      Ikävä
      75
      752
    9. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      57
      746
    10. Oon varma siitä

Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä
      Ikävä
      101
      675
    Aihe