PK-seudun liikkeiden palvelu

Uutta liikettä etsivä

Happy Diversin entisenä asiakkaana voi vain surra ja ottaa osaa Suomen mukavimman, luotettavimman ja reiluimman sukellusliikkeen pitäjän, Pasi Lappalaisen, menehdyttyä perheineen Thaimaan luonnonkatastrofissa.

Olen sittemmin koittanut löytää uuttaa sukellusliiketta, jonka henkilökunta olisi yhtä avuliasta, reilua ja asiakaspalveluhenkistä. Vielä ei ole vastaavaa eteen tullut.

En sano tässä liikkeitä nimeltä, mutta osassa palvelu on todella töykeää, aivan kuin asiakas olisi ammatissa pakollinen riesa ja useimmiten vieläpä erinomaisen tyhmä.

Missä sukellusliikekissä teidän mielestänne on ollut parasta palvelua - ja mikä siitä tekee hyvää?

4

758

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • diver

      Samoja fiiliksiä, Joko halutaan rahastaa tai sitten myydään p***aa, palvelua ei kumminkaan löydy.

      Polar Pääskylänkadulla yrittää edes palvella, mutta tosiaan Pasin korvaavaa ei ole.

      SubAqua joka jatkaa samoissa tiloissa ei osaa edes palvellaa.... rahastus tärkeintä.

      • Nimetön

        Koska minulla ei ole mitään sidettä ko firmaan, tämä ei lipsune kategoriaan mainostaminen...

        Itselläni ja kanssasukeltajillani on ainoastaan hyviä kokemuksia Leppävaaralaisesta Dyykki.Comista.

        Kannattanee käydä vilkaisemassa.

        Toinen erittäin hyvä on Alestalon Erkon Live and Let Dive Pitäjänmäessa.


      • narkoosi
        Nimetön kirjoitti:

        Koska minulla ei ole mitään sidettä ko firmaan, tämä ei lipsune kategoriaan mainostaminen...

        Itselläni ja kanssasukeltajillani on ainoastaan hyviä kokemuksia Leppävaaralaisesta Dyykki.Comista.

        Kannattanee käydä vilkaisemassa.

        Toinen erittäin hyvä on Alestalon Erkon Live and Let Dive Pitäjänmäessa.

        Juuh. Erkko oli hyvä tyyppi jo silloin kun oli vielä "vieraalla" töissä. Oli silloin sen liikkeen ainoa tyyppi, joka viitsi nähdä vaivaa asiakaspalvelussa! Eikä palvelu varmaankaan ole ainakaan huonontunut oman liikkeen myötä.. ;-)


      • nimellä

        Vähän ryhtiä kirjoitteluun. Nimimerkin suojissa on lapsellista arvioida minkään liikkeen toimintaa perustelematta. En voi olla puuttumatta tähän perustelemattomaan mollaukseen.

        Olen aikoinani hankkinut vehkeet Subaquasta ja sain ne varmasti kilpailukykyiseen hintaan. Vertailukelpoisen hinnan lisäksi arvostan liikkeissä asiantuntemusta, sillä kyse on laitteista, joilla mm. hengitämme. Omakohtaisesti voin sanoa että ostaessasi Subaquasta niin ilmaa kuin muuta pinnan alla tarvittavaa luotan liikkeen toimintaan täysin. Sukeltamisessa on mielestäni kysymys on nimenomaan luottamuksesta. On varmasti muitakin hyviä liikkeitä ja mitä hintaan tulee on muistettava että tämäkin harrastus maksaa. Se pitäisi muistaa kun lähdetään harrastamaan.

        t. Keijo Honkonen


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe