5 kpl ja ne maksoi 120 e. Oliko hyvät kaupat?
Ostin pleikkari 2 pelejä
5
78
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
🙄🥱
- AnonyymiUUSI
Riippuu peleistä ja niiden kunnosta. PS 2-pelit ovat vanhoja niin ne saattavat olla melko käytettyjä. Ostin joskus NHL 2004:jän jostain pelikaupasta ja oli edullinen. Vanha CD-levyni oli rikki niin täytyi hankkia uusi. Pelimies oli hyvä peliliike. Onkohan niitä yhä?
Steamissa on tosiaan se kesäale about 10.7. saakka. Kaavailin hankkivani lisää Far Cry-pelejä halvalla. Yksi halpa Silent Hill sieltä muutes löytyy. Mitäköhän muuta? Niin, siellä on tyyliin kaikki pelit nyt alennuksessa. PS ja Xbox-alet kantsii tsekata Steamin lisäksi. Call of dutyt ovat kalliita alennuksessakin, en tiedä miksi. Battlefieldit ovat luultavasti naurettavan halpoja tuon alen aikana. Olin oikeassa, 2-3 e per peli 🤭(Steamissa siis). - 🎮. - AnonyymiUUSI
Voi olla ihan hyvä sijoitus, kuten nostalgia ja retrotavaroilla yleensä, joiden
hinnat yleensä nousee, riippuu tietenkin kunnosta.
Vanhoista Nokia kännyköistähän maksetaan kovia hintoja, ovat nostalgisia ja
kuulemma tavalliset filmikameroistakin maksetaan aika hyvin, riippuu tietenkin kamerasta ja kameran kunnosta.
Minulla on PS2 pelikonsoli ja 11 PS2 peliä.
Taitaa olla 10 vuotta aikaa, kun viimeksi olen pelanut.
En edes muista mitä liitäntöjä siinä oli, että sen saa näkymään näytöllä.
Ei taida olla HDMI liitäntää, muistaakseni antenniliitäntä siinä oli ja SCART, josta en ole varma.
Tv:ssä sillä pystyi pelaamaan, ainakin vanhemmissa tv:ssä. - AnonyymiUUSI
Omistan upeita pelejä
- AnonyymiUUSI
Pelimiehellä on pelinsä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä851742Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2721615Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2901399Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1711321- 57915
- 48891
- 66884
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em66883Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40871Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤48838