Työpaikkoja ei ole tulossa Kemppaan

Anonyymi-ap

Järkyttävää elämää. Ei ole tarjolla yhtään kunnon työpaikkaa Kemijärvi Cityssä. Joitakin hoitajien paikkoja jees. Jos löysin töitä niin asunnot ihan hirveitä. Rovaniemeltä olis hyvä kulkea mutta armeijat tukkii tiet välillä. Miehille ei ole työpaikkaa. Matkailussa ei yhtään työpaikkaa. Mitä pitää tehdä.

11

162

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Konkkaan näyttää menevän nuo vähätkin yritykset.

• Anonyymi
      UUSI

Pakko kulukia töissä Kittilässä kaivoshommissa.

• Anonyymi
      UUSI

Lapissa on aina luotettu siihen että kruunu pitää pojistansa huolen. Yritteliäisyyttä ei ole ollut. Valtava eron maakuntien välillä, verrataan vaikka Pohjanmaahan. Lapissa on muutamia matkailuyrittäjiä noussut, mutta niistäkin suurin osa on eteläsuomalaisten omistuksessa. Työvoimakin tulee etelästä. Lapissa jos paikallinen yritys alkaa pärjäämään niin silloin sitä aletaan kadehtimaan.
      Jossakin mättää pahasti. Sitä kannattaa miettiä. Näyttää siltä, että yhteiskunta ei jatkossa kykene pitämään joutilaasta kansasta huolta.

• Anonyymi
        UUSI

Oishan tuota lupiinien ja ruttojuuren poistamistaki. Mut ko selekä ei kestä.

• Anonyymi
      UUSI

Kittilä ja Sodankylä elävät erittäin hyvin. Teollisuus tuo työtä. Matkailun työvoima on sesonkituote. 3 kk pätkiä. Ei sen varaan perhettä voi perustaa.

• Anonyymi
        UUSI

Ei muuta kuin muuttoa kittilään tai sodankylään... Sodankylässä jos vielä Inkkari alkaa,,niin töitä riittää

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei muuta kuin muuttoa kittilään tai sodankylään... Sodankylässä jos vielä Inkkari alkaa,,niin töitä riittää

Siellä valmistui iso upouusi kerrostalo. Käytiin katsomassa. Sodankylässä haisee uudet asunnot.

• Anonyymi
      UUSI

Jos työtä vain haluatte niin se kyllä järjestyy mutta palkkaa ette saa.

• Anonyymi
      UUSI

Kempassa on hyvä olla, täällä ei oo kukaan nolla!
      Biosellu rahaa jauhaa, Massaliikkeen virttä laulaa!
      Parrussa ei viinaa juoda, mutta hyvä mieli suodaan!
      Bioref ja Halla-Kiila, K-raudasta ostetaan vielä viila!

• Anonyymi
      UUSI

Katso Duunitori. Kemijärvellä avoinna kymmeniä työpaikkoja. Eikö työ kelpaa?

• Anonyymi
        UUSI

Naisille kyllä mulle riittää tämä kälyinen Parrunpätkä Kemijärvi. Moro tollot.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      128
      2177
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      344
      1811
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      38
      1488
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      29
      1295
    5. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1163
    6. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1133
    7. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      26
      926
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      867
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      104
      810
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      722
    Aihe