Kysymys otsikossa...
Onko tää siis tahtojen taistelua?
24
198
Vastaukset
- Anonyymi
Otsikossa on kysymys sinulle ei muuta
- Anonyymi
Timanttikortti aluksi? Siitä sitten katsotaan eteenpäin. Niin se on hänen kanssaan.
- Anonyymi
Katsotaan voiko kysyä
- Anonyymi
No ei ole, mietin vaan onko minusta mihinkään suhteeseen.
- Anonyymi
Onko kortteja?
- Anonyymi
Karu totuus
- Anonyymi
Menkää oikeisiin töihin
- Anonyymi
Idiootteja väsyneitä luusereita vaa etsimässä sitä mitä ei ole eikä ikinä ole ollutkaan👍
- Anonyymi
Ohhoh aika tylysti sanottu! 🤍🪽
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ohhoh aika tylysti sanottu! 🤍🪽
Uffaffaa, palstauutisia trolliäijån juttujen pohjalta, eli sinun. Hankkikaa elämä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uffaffaa, palstauutisia trolliäijån juttujen pohjalta, eli sinun. Hankkikaa elämä
Kerro miksi sinusta tuli tuollainen? Voi voi sinua ihan sääliksi käy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro miksi sinusta tuli tuollainen? Voi voi sinua ihan sääliksi käy
Dunno maybe god spice s*it out, ashe ashe
- Anonyymi
Se loppu siihen lopullisesti.
- Anonyymi
Onko jo hoppu?
- Anonyymi
Ei... Kai 🤔
En tiedä hänestä mitään, enkä sitä miksi toimi niin kuin toimi.
Sen tiedän, että muhun sattui aika hemmetin pahasti, monesti ja pitkään. - Anonyymi
Toksista riippuvuutta, ja se sentään oli molemminpuolista. Jos tämä olisi päässyt pidemmälle olisi tuloksena ollut rumaa jälkeä, ja pahimmillaan siitä olisi kärsinyt myös viattomat ihmiset.
Kiitos Luojalle että keskeytti erään toisenkin asian. - Anonyymi
Tavallaan. Musta taistelee tää tunne häneen ja mun velvollisuudentunnosta.
- Anonyymi
Varattu?
- Anonyymi
Ei liity minuun mitenkään! En taistele, enkä ole taistellut millään tavalla! Joku luuli mielessään minun pitävän hänestä, vaikka en koskaan pitänytkään!
- Anonyymi
Ikäeroa
- Anonyymi
Sikku omasta mielestään
- Anonyymi
Nainen on äiti ei sinkku miehiä on
- Anonyymi
Kaikki muu on höpötystä piste
- Anonyymi
Ymmärretty
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1059423
- 494591
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021976Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421901- 241620
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131381Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,381297Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54917Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31902Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30893