Olen vähän yllättynyt.. Jotenkin käsittänyt nyt asiat näin. :/
En paheksu. Olen vaan pettynyt.
Tavallaan arvasin...
/naiselta
Eli siis mies olet rakastunutkin mieheen
66
407
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Ja mies on tuttu.. 🤔
- AnonyymiUUSI
En vaan aina ymmärrä ihmisiä... 😟 Niin ristiriitaisia. Rakastutaan heihin keistä hyötyy eniten.
/ap- AnonyymiUUSI
No susta ei kyl oikeen ookaan hyötyä kenellekään täälläkin vain pahaa mieltä jaat 🫤
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No susta ei kyl oikeen ookaan hyötyä kenellekään täälläkin vain pahaa mieltä jaat 🫤
No mutta miks loukkaantua siitä et se oiskin näin?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja vielä toisten puolesta kun ei koske edes itseä... Jeesus sentää.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No kyllä mä sitä varmaan rakastankin. Hieno ihminen ja positiivinen asenne, toisin kuin sulla.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja vielä toisten puolesta kun ei koske edes itseä... Jeesus sentää.
Ehkä se just koskee sitten..
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No kyllä mä sitä varmaan rakastankin. Hieno ihminen ja positiivinen asenne, toisin kuin sulla.
Sun seurassa on negatiivinen asenne. Et varmaan oo miettiny et kaikkien muiden seurassa voin hyvin paitsi sinun.
Saat musta esiin vain surullisen puolen ja kaiken pahan.
Muiden seurassa on parempi olla ja asiat sujuu. Johtuu sun asenteesta mua kohtaan joka on paska. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No potki pois sitte?????????
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sun seurassa on negatiivinen asenne. Et varmaan oo miettiny et kaikkien muiden seurassa voin hyvin paitsi sinun.
Muiden seurassa on parempi olla ja asiat sujuu. Johtuu sun asenteesta mua kohtaan joka on paska.Lisäys.. Ajatteletko koskaan tätä. Sä pilasit mun elämän. Mutta tästäkin on opittu ja opin joka päivä. Myös sen että älä luota kehenkään. Kiitos siitä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lisäys.. Ajatteletko koskaan tätä. Sä pilasit mun elämän. Mutta tästäkin on opittu ja opin joka päivä. Myös sen että älä luota kehenkään. Kiitos siitä.
En tiedä mistä puhut, mutta jos et puhu, ei sua voi kukaan koskaan auttaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sulla ei oo empatiakykyä ja ymmärrystä. Hän ei ole nähnyt elämää..
Toiset on hyvistä lähtökohdista, toiset ei ja sitä ei valita itse.
Kiitos kun sä särjit mut. Sen teit hyvin. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Muiden seurassa on parempi olla ja asiat sujuu. Johtuu sun asenteesta mua kohtaan joka on paska.Miksi roikut vastenmielisessä ihmisessä, vietä niiden parissa joiden kanssa on mieluista? Ei luulis olevan pois sulta ja voisit keskittyä johonkin rakentavampaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä mistä puhut, mutta jos et puhu, ei sua voi kukaan koskaan auttaa.
Puhun niille joihin luotan sata prosenttia.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi roikut vastenmielisessä ihmisessä, vietä niiden parissa joiden kanssa on mieluista? Ei luulis olevan pois sulta ja voisit keskittyä johonkin rakentavampaan.
En vietä vaan joudun olemaan tekemisissä yhdestä syystä. Yritän itsekin ymmärtää.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Puhun niille joihin luotan sata prosenttia.
Ja muille vain selän takana? Noin ei rakenneta luottamusta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En puhu selän takana mitään. Purin tämänkin vain anonyymina tähän.
Sain vaan oudon puhelun tänään. Miksi? Kerro. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lähden palstalta kokonaan. Jääkää tänne voimaan pahoin keskenänne. En pidä enää mitään yhteyttä muutenkaan. Koska en saa mitään. Ikinä. Vaikka yritän olla irl hyvä, ymmärtäväinen ja auttavainen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sulla ei oo empatiakykyä ja ymmärrystä. Hän ei ole nähnyt elämää..
Toiset on hyvistä lähtökohdista, toiset ei ja sitä ei valita itse.
Kiitos kun sä särjit mut. Sen teit hyvin.Toi asenne ei kanna pitkälle ja tulet vielä pettymään ihmisiin useasti. Kuvittelet että joillain on helppoa, vaikka et tiedä heistä oikeasti mitään. Se on vain tekosyy omalle vihallesi, joka ei koskaan tule ratkaisemaan mitään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Toi asenne ei kanna pitkälle ja tulet vielä pettymään ihmisiin useasti. Kuvittelet että joillain on helppoa, vaikka et tiedä heistä oikeasti mitään. Se on vain tekosyy omalle vihallesi, joka ei koskaan tule ratkaisemaan mitään.
No miks hän haukkuu mua täällä palstalla ja on inhottava mua kohtaan irl? Sano itse onko auttanut tai ratkaissut. Haukkuu ties miten mua.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Toi asenne ei kanna pitkälle ja tulet vielä pettymään ihmisiin useasti. Kuvittelet että joillain on helppoa, vaikka et tiedä heistä oikeasti mitään. Se on vain tekosyy omalle vihallesi, joka ei koskaan tule ratkaisemaan mitään.
Jää sä tänne keskenäsi. Voit alottaa uuden uras täällä. Miten sulla riittää aika tähän?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiedät mitä tiedän ja ketä tunnen
- AnonyymiUUSI
Jotkut rakastuu vähän kaikkiin...
- AnonyymiUUSI
Ja tässäkin ketjussa pahoitetaan mieli vaikka tietää että ei koske itseä..
Tai sit just siks kun koskee. Ihmeellisiä ihmisiä.
Mistä tiedätte juttujen lähteen? Jospa ap:lla on ihan varma tieto jonka kuuli. Saa kai sitä pettymystä tänne jakaa.
- AnonyymiUUSI
😂 Oot kyl niin arvattava.
- AnonyymiUUSI
Ei kiinnosta pätkääkään. Mies on arvattava. 🫵🏻 Osuiko omaan nilkkaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei kiinnosta pätkääkään. Mies on arvattava. 🫵🏻 Osuiko omaan nilkkaan.
Nyt meni ohi 🥱
- AnonyymiUUSI
No, kuka mä oon? Sano.
- AnonyymiUUSI
Seksiasiat hoituu paremmin kuin teidän löysän tavaran kanssa.
- AnonyymiUUSI
Onko potenssiongelma? Mulla ei oo koskaan ollu löysä tavara missään määrin.
Vähä sairasta. Kiitos pahasta mielestä. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vähä sairasta. Kiitos pahasta mielestä.Löysää tulee ihan toisesta päästä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vähä sairasta. Kiitos pahasta mielestä.Anteeksi, ei ole potenssiongelmia jos henkilökemia toimii. Monella kakkonen vuotaa kun aletaan hommiin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Löysää tulee ihan toisesta päästä?
Sun korvista
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi, ei ole potenssiongelmia jos henkilökemia toimii. Monella kakkonen vuotaa kun aletaan hommiin.
No siinähän vuotaa joillain...
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi, ei ole potenssiongelmia jos henkilökemia toimii. Monella kakkonen vuotaa kun aletaan hommiin.
Pidän kakkosen hyvänä ja terveenä. Saat sitä muualta kyllä jos se nyt on vaan se mitä haluat. Mikset voisi tulla kaapista?,🤔 mitä pahaa tykätä naisista ja miehistä.. Enemmän siinä itselleen hallaa tekee jos ei ole oma itsensä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No siinähän vuotaa joillain...
Nämä löysän tavaran naiset ovat hieman holtittomia. Kehuvat kyllä tavaraansa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pidän kakkosen hyvänä ja terveenä. Saat sitä muualta kyllä jos se nyt on vaan se mitä haluat. Mikset voisi tulla kaapista?,🤔 mitä pahaa tykätä naisista ja miehistä.. Enemmän siinä itselleen hallaa tekee jos ei ole oma itsensä.
En tule kaapista. Pitää olla suhteet imutavaraan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nämä löysän tavaran naiset ovat hieman holtittomia. Kehuvat kyllä tavaraansa.
Yrität ihan turhaan provosoida väärää naista nyt. 😅
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei se treenaminen aina auta. Fitnesnaiset on mun juttu, röllykkävatsat menköön maajusseille.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
pus!!!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei se treenaminen aina auta. Fitnesnaiset on mun juttu, röllykkävatsat menköön maajusseille.
No en ois uskonu. Mikset oo fitness naisen kanssa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
pus!!!
Et edes tiedä kelle puhut
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No en ois uskonu. Mikset oo fitness naisen kanssa.
Tässä on ollut vähän murheita oman rectumin kanssa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Et edes tiedä kelle puhut
pus pus!!!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
pus pus!!!
Ei kuulosta tutulta. Sori.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No, vaimo hoitaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi kiusaat?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi kiusaat?
No en kiusaa, olen tukenasi!.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No en kiusaa, olen tukenasi!.
Kiva juttu
- AnonyymiUUSI
Mutta kaikkea hyvää vaikka nyt onnistuneesti särjit mut.
Silti sisimmässäni toivon vain hyvää. Kyllä se siitä joskus.
/ap- AnonyymiUUSI
Sillä ollu niin kieroutunut asenne mua kohtaan muutenkin.. Ihmetteleekin vielä yhtään mitään??? Ei ole mitään varaa sanoa kun haukkuu rumasti tänne ja kokee voivansa ylenkatsoa heikompaansa. Hirveä.
/ap - AnonyymiUUSI
Tuo on oikea asenne. Ja aidosti en usko että kukaan haluaa ketään tahallaan särkeä, mutta joskus emme vain osaa paremmin. Silloin on helpompi antaa asioiden olla ja siirtyä eteenpäin.
- AnonyymiUUSI
Olen tästä pahoillani, en halua loukata ketään, koskaan. En ole tietänyt vahvoista tunteitasi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olen tästä pahoillani, en halua loukata ketään, koskaan. En ole tietänyt vahvoista tunteitasi.
Ja se että ei tiedä toisen tunteista oikeuttaa pilkkaamaan ja haukkumaan ulkonäköä? Ammattisi puolesta tuo on aika iso ongelma jos tulisi tietoon miten naisia solvaat.
Miksi et ole hankkiutunut eroon? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Rakastin sitä miestä ja rakastan edelleen. Olen itkenyt hänen vuokseen päivittäin. Olisi edes viitsinyt torjua suoraan kun kerroin mitä tunnen.
Ehkei hän ymmärtänyt sen vahvuutta siltikään - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sillä ollu niin kieroutunut asenne mua kohtaan muutenkin.. Ihmetteleekin vielä yhtään mitään??? Ei ole mitään varaa sanoa kun haukkuu rumasti tänne ja kokee voivansa ylenkatsoa heikompaansa. Hirveä.
/apMiten luulet täällä tunnistavasi ketään? Täällä on paljon toisiksi tekeytyjiä ja vain yksinkertaisesti samanlaisissa tilanteissa olevia. Itse en juurikaan seuraa palstaa tämän takia. Välillä lähden näihin mukaan mutta nahka on jo kasvanut paksuksi, en seuraa säännöllisesti enkä ota itseeni. Joku haluaa tuulettaa, se suotakoon hänelle, kunhan pysyy lakien rajoissa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miten luulet täällä tunnistavasi ketään? Täällä on paljon toisiksi tekeytyjiä ja vain yksinkertaisesti samanlaisissa tilanteissa olevia. Itse en juurikaan seuraa palstaa tämän takia. Välillä lähden näihin mukaan mutta nahka on jo kasvanut paksuksi, en seuraa säännöllisesti enkä ota itseeni. Joku haluaa tuulettaa, se suotakoon hänelle, kunhan pysyy lakien rajoissa.
Ihan sama enää
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Rakastin sitä miestä ja rakastan edelleen. Olen itkenyt hänen vuokseen päivittäin. Olisi edes viitsinyt torjua suoraan kun kerroin mitä tunnen.
Ehkei hän ymmärtänyt sen vahvuutta siltikäänTunnen surusi sydämessäni, toivottavasti tämä mies on saanut tietoonsa tunteesi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ihan sama enää
Tiedän nyt että tämä ketju ei koske itseäni. Mutta ajallisesti se osuu henkilöön jonka kuvittelen kantavan kaunaa minua kohtaan. Emme kuitenkaan ole koskaan sanoneet tätä toisillemme, me vain välttelemme toisiamme. Elämme ja tunnemme moniuloitteisesti, joten joskus kokemuksemme risteävät vaikkemme tuntisikaan. Näin uskon. Rauhallista kesää kaikille.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän nyt että tämä ketju ei koske itseäni. Mutta ajallisesti se osuu henkilöön jonka kuvittelen kantavan kaunaa minua kohtaan. Emme kuitenkaan ole koskaan sanoneet tätä toisillemme, me vain välttelemme toisiamme. Elämme ja tunnemme moniuloitteisesti, joten joskus kokemuksemme risteävät vaikkemme tuntisikaan. Näin uskon. Rauhallista kesää kaikille.
Tämä on kyllä ikävää jos palstan kirjoittelut aiheuttavat surullisia tunteita. Ehkä joku pieni ele, vaikka vanhanaikainen postikortti voi antaa molemminpuolisen vahvistuksen tunteille ja yhdistää teidät rakkauden alkuun.
Mukavaa kesää!
- AnonyymiUUSI
❤️❤️❤️❤️❤️
- AnonyymiUUSI
Esim. täällä netissä voi rakastua kehen vain edes tietämättä sukupuolta. Jonain päivänä myös kissat ja koirat osaavat kirjoittaa, joten asiat menevät vielä sekavimmiksi.
- AnonyymiUUSI
Näin se on, jos on nähnyt mukavan kaverin livenä, saattaa se muuttua tunteina palstalla vuosisadan rakkaustarinaksi, ilman että rakkauden kohde asiasta tietää.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Näin se on, jos on nähnyt mukavan kaverin livenä, saattaa se muuttua tunteina palstalla vuosisadan rakkaustarinaksi, ilman että rakkauden kohde asiasta tietää.
Eikä tarvitse olla homo tai lesbo, silti voi jostain ihmisestä tykätä. Ihminen on kuitenkin henkinen olento enimmäkseen, ei kaikki ole fyysisyyttä ja seksiä. Esim. täällä joku voi narrata sukupuolen ja häneen voi ihastua ja siinähän ei ole vielä mitään seksuaalisuutta, lähinnä luonteeseen ihastuminen.
- AnonyymiUUSI
En ikinä, koska en ole homo. Meneekö jakeluun? m>n
- AnonyymiUUSI
Tää oli enemmänkin mulle oon ollut miehen kanssa sängyssä joka siis nainen, mutta munat oli todella somat. Ja kaunis kuin mikä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324431Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752874- 472403
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431697- 781389
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘821164PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64860
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53832