Musiikkia viikonloppuun, uusia remixejä

16

233

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

deep purple asmokwe on the watwe, diew in thwe sky

mutta niin jos kun joku juttu tyttöjejen kanssa welladex super voimakasta muotovaahto päähän

• Anonyymi

Olivat jälleen hyviä! Kuunelin nämä Bondin katselun lomassa ja sopivat siihen kuin nappi silmään :)

• Hyviä kyllä ovat, vähän kuin söisi hyvää suklaata. Mutta ei makeaa mahan täydeltä, pitää nauttia kohtuudella 😄.

• Anonyymi

No mutta kiitoksia musiikista. Näin hetki sitten päiväunta, että olin roudari ja hakkasin kaikkia kantaessani yhdellä kädellä ämyreitä.

Ihan hölmö uni, mutta tässä kotimaista:
      -näihin hommiin ei synnytä
      https://youtu.be/caaYzmIzKUg?si=w5M2z7_EJa8n3ZOV

>simiti<

• Ite en iän vuoksi kerennyt tutustua C64/Amiga -peleihin kun satunnaisesti serkkujen isän kautta. Lempparini oli Boulder Dash.

https://www.youtube.com/watch?v=2kqufCg0LnM

Laitetaan myös jotain vähän uudempaa. NES:n Cheetahmen peli oli kuraa, mutta teemamusiikki on legendaarinen.

https://www.youtube.com/watch?v=-jA7nRwQp_E

Minun on vaikea kuunnella remixejä, kun yleensä se alkuperäinen on aina parempi. On hyvä syys siihen, miksi klassikoista on tullut klassikoita. Mutta mielenkiinnosta menee sovituksetkin.

• Anonyymi

Boulder dash on niin ikoninen ja kuolematon peli. Toinen on H.E.R.O. Voi sitä C64 aikaa. Siitä on jo hetki aikaa.
        Köyhemmillä perheillä oli Vic 20

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Boulder dash on niin ikoninen ja kuolematon peli. Toinen on H.E.R.O. Voi sitä C64 aikaa. Siitä on jo hetki aikaa.

Ai niin, innostuin liikaa. Siis kirjoittaja on

>simiti<

• Anonyymi kirjoitti:

Minulla on aukkoja sivistyksessä. En ole kuullutkaan H.E.R.O.sta

Mutta pienen lapsen mielessä C64 oli jotain aivan käsittämätöntä. Että musiikkikasetilta pystyi pelaamaan pelejä. Muistan kuinka serkkujen isä aina äherti laitteen parissa, ennen kuin sai sen lataamaan pelin nauhalta.

• Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

Minulla on aukkoja sivistyksessä. En ole kuullutkaan H.E.R.O.sta

Mutta pienen lapsen mielessä C64 oli jotain aivan käsittämätöntä. Että musiikkikasetilta pystyi pelaamaan pelejä. Muistan kuinka serkkujen isä aina äherti laitteen parissa, ennen kuin sai sen lataamaan pelin nauhalta.

Ökÿillä oli lerppuasema.
        Se oli kaapin kokoinen.

>simiti<

• Nämä remixit, jossa on kokonainen orkesteri soittamassa, ovat usein hyviä, niitähän löytyy myös netistä jonkin verran. Mm. Chris Hüelsbeckin Amiga-pelimusiikeista löytyy tällaisia, myös Rob Hubbardin C64:n musiikeista.

• Anonyymi00008

nämä niin aika hauskojakin vanhat legendat..

• Anonyymi00009

jos haluat PC-koneellakin pelailla, niin joku esim. Amiga-emulator lataat.

• Anonyymi00010

niin no itselläni kai jaksaa pyörittää emulaattoreita, kun niin nooh tekoälyjuttujen laskkentaa on hieviäötä'.

• Anonyymi00011

...pitää olla monia tietokoneita...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      98
      6138
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      349
      5597
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2649
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      104
      2056
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1768
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      124
      1707
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      19
      1613
    8. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      1267
    9. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      73
      1187
    10. Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään

hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä
      Maailman menoa
      188
      998
    Aihe