Musiikkia viikonloppuun, uusia remixejä

11

131

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

deep purple asmokwe on the watwe, diew in thwe sky

mutta niin jos kun joku juttu tyttöjejen kanssa welladex super voimakasta muotovaahto päähän

• Anonyymi

Olivat jälleen hyviä! Kuunelin nämä Bondin katselun lomassa ja sopivat siihen kuin nappi silmään :)

• Hyviä kyllä ovat, vähän kuin söisi hyvää suklaata. Mutta ei makeaa mahan täydeltä, pitää nauttia kohtuudella 😄.

• Anonyymi

No mutta kiitoksia musiikista. Näin hetki sitten päiväunta, että olin roudari ja hakkasin kaikkia kantaessani yhdellä kädellä ämyreitä.

Ihan hölmö uni, mutta tässä kotimaista:
      -näihin hommiin ei synnytä
      https://youtu.be/caaYzmIzKUg?si=w5M2z7_EJa8n3ZOV

>simiti<

• Ite en iän vuoksi kerennyt tutustua C64/Amiga -peleihin kun satunnaisesti serkkujen isän kautta. Lempparini oli Boulder Dash.

https://www.youtube.com/watch?v=2kqufCg0LnM

Laitetaan myös jotain vähän uudempaa. NES:n Cheetahmen peli oli kuraa, mutta teemamusiikki on legendaarinen.

https://www.youtube.com/watch?v=-jA7nRwQp_E

Minun on vaikea kuunnella remixejä, kun yleensä se alkuperäinen on aina parempi. On hyvä syys siihen, miksi klassikoista on tullut klassikoita. Mutta mielenkiinnosta menee sovituksetkin.

• Anonyymi

Boulder dash on niin ikoninen ja kuolematon peli. Toinen on H.E.R.O. Voi sitä C64 aikaa. Siitä on jo hetki aikaa.
        Köyhemmillä perheillä oli Vic 20

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Boulder dash on niin ikoninen ja kuolematon peli. Toinen on H.E.R.O. Voi sitä C64 aikaa. Siitä on jo hetki aikaa.

Ai niin, innostuin liikaa. Siis kirjoittaja on

>simiti<

• Anonyymi kirjoitti:

Minulla on aukkoja sivistyksessä. En ole kuullutkaan H.E.R.O.sta

Mutta pienen lapsen mielessä C64 oli jotain aivan käsittämätöntä. Että musiikkikasetilta pystyi pelaamaan pelejä. Muistan kuinka serkkujen isä aina äherti laitteen parissa, ennen kuin sai sen lataamaan pelin nauhalta.

• Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

Minulla on aukkoja sivistyksessä. En ole kuullutkaan H.E.R.O.sta

Mutta pienen lapsen mielessä C64 oli jotain aivan käsittämätöntä. Että musiikkikasetilta pystyi pelaamaan pelejä. Muistan kuinka serkkujen isä aina äherti laitteen parissa, ennen kuin sai sen lataamaan pelin nauhalta.

Ökÿillä oli lerppuasema.
        Se oli kaapin kokoinen.

>simiti<

• Nämä remixit, jossa on kokonainen orkesteri soittamassa, ovat usein hyviä, niitähän löytyy myös netistä jonkin verran. Mm. Chris Hüelsbeckin Amiga-pelimusiikeista löytyy tällaisia, myös Rob Hubbardin C64:n musiikeista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      51
      3585
    2. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      114
      2480
    3. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      593
      2273
    4. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      19
      2026
    5. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      76
      1730
    6. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1658
    7. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      20
      1648
    8. Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.

Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1546
    9. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1446
    10. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      94
      1427
    Aihe