Ne jotka käy baareissa juomassa viinaa kesällä niin löytävät kumppanin. Ne ketkä surkuttelee koko kesän kotona yksin niin ovat seuraavan talven yksin kotona masentuneena.
T viinamies
Kesä näyttää armottomasti kenellä on kumppani syksyllä.
14
495
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Vai sellaista. En ole koskaan pariutunut baareissa, enkä edes kesällä, eikä se ole lainkaan vaikeuttanut pariutumistani. Kesällä nyt on parempaakin tekemistä kuin miettiä jotain pariutumista.
- AnonyymiUUSI
Puhunet itsestäsi? Jos noin surkea olet niin sen todellakin ansaitset👎🤷♀️
- AnonyymiUUSI
Kumppaniparka.
- AnonyymiUUSI
Mikä kesä?
- AnonyymiUUSI
Tästä kesä voi alkaa.......
- AnonyymiUUSI
surkuttelen jo nyt yksin. t.vissymies
- AnonyymiUUSI
mommp ,rmrr sdööosiypkd-
Olen antanut itseni ymmärtää, että syksyllä kesä-Esat palautetaan takaisin kierrätykseen.
Eikö tässä juuri toteudu se luonnollisen tasapainon syvin merkitys?
Tietysti tämä kaikki on toteutettavissa ilman viinaa! 😆- AnonyymiUUSI
Syksy kyllä näyttää armottomasti ketkä kävi kesällä baareissa.
T. Ti-pati-pati-paton - AnonyymiUUSI
Ne jotka käy ryyppäämässä armottomasti niin ovat kohta armottomasti sairaalan ruumishuoneessa kuolleena maksakirroosiin tai alkoholimyrkytykseen. Juominen ei koskaan kannata. Se estää aina totaalisesti pariutumisen ja aiheuttaa vain ruumiita. Ei viinalle!
Viinatonmies - AnonyymiUUSI
Kyllähän minä tuon tiedän mutta en ole viitsinyt myöntää sitä 😁, sovitaan niin että olen hiljaa samaa mieltä tästä aiheesta 🙂
- AnonyymiUUSI
Eikös avioerot ole huipussaan kesän jälkeen. Silloin nainen katsoo ryypännyttä miestä ja toteaa, että onpas se paska.
Moni mies viettää kesän enemmän tai vähemmän kännissä. - AnonyymiUUSI
Yksi ystäväni on seurannassa alkoholin käytön suhteen. Hänen maksa-arvoja katsotaan jatkuvasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938088
- 403882
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241360
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321193Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311099Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11925Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31822Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29787