Onneksi syksy alkaa olla jo.ja onneksi kylmenee kunnolla. Nyt kun ajattelee vähän yli kuukausi niin on syksy jo saapunut kesäloman tyhmät ääliöt ovat saaneet annoksensa kesää.
Hyvä jeesus kun annoit meillä viileän kesän ja hei jumala .annathansyksyn jo tulla.kiitos jeesus
Yhteiskunta
4
169
Vastaukset 4
- Anonyymi
Jumala on suuri allahivielä suurempi .muhamed kaikkein suurin. Olen kemistä te ääliöt tornion tyhmät
- Anonyymi
Voi vittu sinua kemiläistä tulet taas meijän sivuille piruileen.met torniolaiset ei haluta tänne ketään.ja ollaan asuttu täällä kuitenki suur kaupungiss emmekä oo yötäkään ollu poissa jos ei hullujen huonetta lasketa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi vittu sinua kemiläistä tulet taas meijän sivuille piruileen.met torniolaiset ei haluta tänne ketään.ja ollaan asuttu täällä kuitenki suur kaupungiss emmekä oo yötäkään ollu poissa jos ei hullujen huonetta lasketa
Ei hullujen huonetta lasketa ja sekihän oli torniota keropuas...me torniolaiset tosiaanki halutaan olla päineen täällä isossa cityssä .eikä olla koskaanees meinattu lähteä näin mahtavasta isosta citystä .sie kemiläis piru älä meitä ison kaupungin vitunjuntteja pilikkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761632
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106842En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203618- 131594
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo68536- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510