Mie oon asukas ja nyt tuo musiikin pauke häiritsee asumista. Pitäis kieltää tuommonen toiminta.
Melufestari
14
162
Vastaukset
- Anonyymi
Löysää sitä vannetta päästäsi.
- Anonyymi
Kyllä minä mieluummin ottaisin 2 päivää klo 24:ään ulkoa vaimeasti kuuluvaa musiikkia kuin 5 kk iloisia revontuliretkiä salahotellissa meuhkaamassa yötä myöten.
- Anonyymi
On niin läpinäkyviä tämän i inisiän esilläolo yrirykset.Hänen "yöruokansa"ei kelpaa kenellekkään. Salahotellikämpät pysyy gyhjänä.Juottolat ei tuota muuta kuin tappiota.
- Anonyymi
Kyllä sen kestää, että kerran kesässä on festarit. Musiikilla on eheyttävä vaikutus ihmisen mieleen ja mikä yhteisöllisyys, kun porukka jammailee samaan tahtiin.
Kun pari päivää viettää musiikkia aistien niin se voimaannuttaa pitkäksi aikaa.
Nauttikaa kesästä ja tapahtumista.- Anonyymi
Roista tehtävä seniorikaupunki. Hiljaisuus ja rauha. Juopot menköön Leville.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mikset sie mee onko rahat äpärällä loppu rumakin oot
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No nythän tuliki fiksu ehdotus. Ymmärrän kyllä, et heittohan tuo on vain. Joskus tekisi itselläkin nakata samalla tavalla. Pitää olla hiljaa varpaillaan, ettei häiritse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No nythän tuliki fiksu ehdotus. Ymmärrän kyllä, et heittohan tuo on vain. Joskus tekisi itselläkin nakata samalla tavalla. Pitää olla hiljaa varpaillaan, ettei häiritse.
Älähti ko kalikka kolahti.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älähti ko kalikka kolahti.
Mikä on ko kalikka?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Totta, ihan normaalit asumisen äänetkin häiritsee joitakin. Edes wc-ssä käydessä ei saa kuulua lorinaa ja suihkussa pitää ehtiä käydä aina ennen klo 22. Aina kannattaa miettiä kuinka itse asuu ja on, seinän takaa kuuluva kovaääninen ulina sekstatessa voi olla hyvinkin häiritsevää ja jos on tahdikas ja fiksu niin osaa senkin homman hoitaa muut huomioiden. Jos ovia paukutellaan öiseen aikaan tai koira haukkuu jatkuvasti niin niitä ei ole pakko sietää.
Ei kait sitä niin hiirenhiljaa voi ollakaan etteikö joskus jotain kuuluisi naapurustoonkin. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Totta, ihan normaalit asumisen äänetkin häiritsee joitakin. Edes wc-ssä käydessä ei saa kuulua lorinaa ja suihkussa pitää ehtiä käydä aina ennen klo 22. Aina kannattaa miettiä kuinka itse asuu ja on, seinän takaa kuuluva kovaääninen ulina sekstatessa voi olla hyvinkin häiritsevää ja jos on tahdikas ja fiksu niin osaa senkin homman hoitaa muut huomioiden. Jos ovia paukutellaan öiseen aikaan tai koira haukkuu jatkuvasti niin niitä ei ole pakko sietää.
Ei kait sitä niin hiirenhiljaa voi ollakaan etteikö joskus jotain kuuluisi naapurustoonkin.Mie en kestä, kun turistin matkalaukku kolahti rappuun. Mie olen tehnyt kovan työuran ja nyt mie haluan elää rauhassa. Mie en kestä, jos en tiedä, ketä käy naapurissa, johan se on laitonta ja turvallisuuskysymys, jos siellä ramppaa porukkaa! Mie olen seurannut ovisilmästä, niin naapurin vanhapoika tuo Pohjanhovista joka viikonloppu jonkun turistinaisen asuntoon, mutta ei koskaan pyydä meitä taloyhtiön vanhojapiikoja! Mie vastustan turismia ja mie en kestä! Mie haluan, että lyhytvuokraus kielletään ja turistit lähtee Leville. Mie haluan, että on kotirauha!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mie en kestä, kun turistin matkalaukku kolahti rappuun. Mie olen tehnyt kovan työuran ja nyt mie haluan elää rauhassa. Mie en kestä, jos en tiedä, ketä käy naapurissa, johan se on laitonta ja turvallisuuskysymys, jos siellä ramppaa porukkaa! Mie olen seurannut ovisilmästä, niin naapurin vanhapoika tuo Pohjanhovista joka viikonloppu jonkun turistinaisen asuntoon, mutta ei koskaan pyydä meitä taloyhtiön vanhojapiikoja! Mie vastustan turismia ja mie en kestä! Mie haluan, että lyhytvuokraus kielletään ja turistit lähtee Leville. Mie haluan, että on kotirauha!
Höh! Muka hauskaa. Ei huvita, kertoo vain, että oot ......
- AnonyymiUUSI
Mie oon asukas- lause on kuin kehitysvammaisen keksimä typerääkin typerämpi lause.
- AnonyymiUUSI
Mulla korva kipea
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 18711428
- 585439
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462697- 402365
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131841Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441795Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut271483Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta411450Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61386Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v371369