Kysellään taas vaihteeksi parasta tunnaria.
https://fi.wikipedia.org/wiki/James_Bondin_musiikki
James Bond telkkarissa
17
319
Vastaukset
Live and let die, ehkä
- Anonyymi
Juu ounli liv tvaiiiss. Uan for joor laaif än uan for joor driim. - cu-
- Anonyymi
License to kill.
- Anonyymi
tuo on ihan hyvä musiikki You...............Only Live Twice, 007
- Anonyymi
Vanhoissa Bond-jutuissa on aina se hyvä leikkisä huumorintaju mukana, uudet melkein kaikka vain romua ja räminää
Paitsi no Skyfall oli hyvä - Anonyymi
Kultasormi on aika hyvä tunnari.
Vilma - Anonyymi
Carly Simon- Nobody does it better
- Anonyymi
Varmaankin Octopussy (Rita Coolidge) tai Diamonds Are Forever (Shirley Bassey)
https://youtu.be/nn4TA-CBT4Y
https://youtu.be/jboEolwHIIA Shirley Bassey "Goldfinger", "Diamonds are forever", "Moonraker"
James Bond Istanbulissa tunnusmusiikki
Tom Jones "Thunderball"
Nancy Sinatra "You only live twice"
Paul McCartney & Wings "Live and let die"
Tina Turner "Golden eye"
Sam Smith "Writings on the wall"
Adele "Skyfall"Heipsansaa.. juuri tänä aamuna ajattelin sinua ja sitä, mitä sinulle ja Mikkikselle kuuluu. Teitä ei ole näkynyt. Mikkis jatosi samaan aikaan kuin sinä, mutta häntä ei ole näkynyt.
Mulla oli todella mukavaa Hämeenlinnan palstamiitissä. Mikkis on hieno mies ja ihmetellyt kovasti hänen totaalikatoamistaan. Pikkuisen on jopa huoli hänestä. Onko sinulla tietoa, mitä hänelle kuuluu?
Palstallahan juoruiltiin, että teillä olisi suhde. Mutta jos et halua vastata, sekin käy. Ymmärran toki.Pikku-pirpana kirjoitti:
Heipsansaa.. juuri tänä aamuna ajattelin sinua ja sitä, mitä sinulle ja Mikkikselle kuuluu. Teitä ei ole näkynyt. Mikkis jatosi samaan aikaan kuin sinä, mutta häntä ei ole näkynyt.
Mulla oli todella mukavaa Hämeenlinnan palstamiitissä. Mikkis on hieno mies ja ihmetellyt kovasti hänen totaalikatoamistaan. Pikkuisen on jopa huoli hänestä. Onko sinulla tietoa, mitä hänelle kuuluu?
Palstallahan juoruiltiin, että teillä olisi suhde. Mutta jos et halua vastata, sekin käy. Ymmärran toki.Nyt olen juuri piipahtamassa täällä S24:ssa. Joskus käyn täällä, mutta en jaksa enää niin paljon käydä. Musiikkipalstalla joskus käyn kommentoimassa ja siinä samalla vilkaisen tän Sinkut-palstan juttuja.
Pikku-pirpana kirjoitti:
Heipsansaa.. juuri tänä aamuna ajattelin sinua ja sitä, mitä sinulle ja Mikkikselle kuuluu. Teitä ei ole näkynyt. Mikkis jatosi samaan aikaan kuin sinä, mutta häntä ei ole näkynyt.
Mulla oli todella mukavaa Hämeenlinnan palstamiitissä. Mikkis on hieno mies ja ihmetellyt kovasti hänen totaalikatoamistaan. Pikkuisen on jopa huoli hänestä. Onko sinulla tietoa, mitä hänelle kuuluu?
Palstallahan juoruiltiin, että teillä olisi suhde. Mutta jos et halua vastata, sekin käy. Ymmärran toki.Joskus poikkean muillakin palstoilla kuin täällä sinkuissa tai musiikkipuolella.
- Anonyymi
buu klubben tunnari.
- Anonyymi
nyt niin huomenna kai neloselta tulee hauska missä tuo salamurhaaha, scaramanga, man wit a golden gun
- Anonyymi
Et tarkentanut haluatko Bondin vai minkä tunnarin? Bondeista Skyfall, muista rauhallisista tunnareista nakkaan Twin Peaksin, nopeista Beverly Hills 90210, tyylikkäistä Sinkkuelämää, legendaarisista Poliisiopiston. Mun oma suosikki on Terminator.
- Anonyymi
Madonna tietysti. Hieno video myös
https://www.youtube.com/watch?v=VlbaJA7aO9M
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351402
- 1041103
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26983Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat310845- 99813
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144624