James Bond telkkarissa

Anonyymi-ap

17

319

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Live and let die, ehkä

    • Anonyymi

      Juu ounli liv tvaiiiss. Uan for joor laaif än uan for joor driim. - cu-

    • Anonyymi

      License to kill.

    • Anonyymi

      tuo on ihan hyvä musiikki You...............Only Live Twice, 007

    • Anonyymi

      Vanhoissa Bond-jutuissa on aina se hyvä leikkisä huumorintaju mukana, uudet melkein kaikka vain romua ja räminää

      Paitsi no Skyfall oli hyvä

    • Anonyymi

      Kultasormi on aika hyvä tunnari.
      Vilma

    • Anonyymi

      Carly Simon- Nobody does it better

    • Anonyymi
    • Shirley Bassey "Goldfinger", "Diamonds are forever", "Moonraker"
      James Bond Istanbulissa tunnusmusiikki
      Tom Jones "Thunderball"
      Nancy Sinatra "You only live twice"
      Paul McCartney & Wings "Live and let die"
      Tina Turner "Golden eye"
      Sam Smith "Writings on the wall"
      Adele "Skyfall"

      • Heipsansaa.. juuri tänä aamuna ajattelin sinua ja sitä, mitä sinulle ja Mikkikselle kuuluu. Teitä ei ole näkynyt. Mikkis jatosi samaan aikaan kuin sinä, mutta häntä ei ole näkynyt.

        Mulla oli todella mukavaa Hämeenlinnan palstamiitissä. Mikkis on hieno mies ja ihmetellyt kovasti hänen totaalikatoamistaan. Pikkuisen on jopa huoli hänestä. Onko sinulla tietoa, mitä hänelle kuuluu?

        Palstallahan juoruiltiin, että teillä olisi suhde. Mutta jos et halua vastata, sekin käy. Ymmärran toki.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Heipsansaa.. juuri tänä aamuna ajattelin sinua ja sitä, mitä sinulle ja Mikkikselle kuuluu. Teitä ei ole näkynyt. Mikkis jatosi samaan aikaan kuin sinä, mutta häntä ei ole näkynyt.

        Mulla oli todella mukavaa Hämeenlinnan palstamiitissä. Mikkis on hieno mies ja ihmetellyt kovasti hänen totaalikatoamistaan. Pikkuisen on jopa huoli hänestä. Onko sinulla tietoa, mitä hänelle kuuluu?

        Palstallahan juoruiltiin, että teillä olisi suhde. Mutta jos et halua vastata, sekin käy. Ymmärran toki.

        Nyt olen juuri piipahtamassa täällä S24:ssa. Joskus käyn täällä, mutta en jaksa enää niin paljon käydä. Musiikkipalstalla joskus käyn kommentoimassa ja siinä samalla vilkaisen tän Sinkut-palstan juttuja.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Heipsansaa.. juuri tänä aamuna ajattelin sinua ja sitä, mitä sinulle ja Mikkikselle kuuluu. Teitä ei ole näkynyt. Mikkis jatosi samaan aikaan kuin sinä, mutta häntä ei ole näkynyt.

        Mulla oli todella mukavaa Hämeenlinnan palstamiitissä. Mikkis on hieno mies ja ihmetellyt kovasti hänen totaalikatoamistaan. Pikkuisen on jopa huoli hänestä. Onko sinulla tietoa, mitä hänelle kuuluu?

        Palstallahan juoruiltiin, että teillä olisi suhde. Mutta jos et halua vastata, sekin käy. Ymmärran toki.

        Joskus poikkean muillakin palstoilla kuin täällä sinkuissa tai musiikkipuolella.


    • Anonyymi

      buu klubben tunnari.

    • Anonyymi

      nyt niin huomenna kai neloselta tulee hauska missä tuo salamurhaaha, scaramanga, man wit a golden gun

    • Anonyymi

      Et tarkentanut haluatko Bondin vai minkä tunnarin? Bondeista Skyfall, muista rauhallisista tunnareista nakkaan Twin Peaksin, nopeista Beverly Hills 90210, tyylikkäistä Sinkkuelämää, legendaarisista Poliisiopiston. Mun oma suosikki on Terminator.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1402
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      104
      1103
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      310
      845
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      624
    Aihe