James Bond telkkarissa

Anonyymi-ap

17

319

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Live and let die, ehkä

    • Anonyymi

      Juu ounli liv tvaiiiss. Uan for joor laaif än uan for joor driim. - cu-

    • Anonyymi

      License to kill.

    • Anonyymi

      tuo on ihan hyvä musiikki You...............Only Live Twice, 007

    • Anonyymi

      Vanhoissa Bond-jutuissa on aina se hyvä leikkisä huumorintaju mukana, uudet melkein kaikka vain romua ja räminää

      Paitsi no Skyfall oli hyvä

    • Anonyymi

      Kultasormi on aika hyvä tunnari.
      Vilma

    • Anonyymi

      Carly Simon- Nobody does it better

    • Anonyymi
    • Shirley Bassey "Goldfinger", "Diamonds are forever", "Moonraker"
      James Bond Istanbulissa tunnusmusiikki
      Tom Jones "Thunderball"
      Nancy Sinatra "You only live twice"
      Paul McCartney & Wings "Live and let die"
      Tina Turner "Golden eye"
      Sam Smith "Writings on the wall"
      Adele "Skyfall"

      • Heipsansaa.. juuri tänä aamuna ajattelin sinua ja sitä, mitä sinulle ja Mikkikselle kuuluu. Teitä ei ole näkynyt. Mikkis jatosi samaan aikaan kuin sinä, mutta häntä ei ole näkynyt.

        Mulla oli todella mukavaa Hämeenlinnan palstamiitissä. Mikkis on hieno mies ja ihmetellyt kovasti hänen totaalikatoamistaan. Pikkuisen on jopa huoli hänestä. Onko sinulla tietoa, mitä hänelle kuuluu?

        Palstallahan juoruiltiin, että teillä olisi suhde. Mutta jos et halua vastata, sekin käy. Ymmärran toki.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Heipsansaa.. juuri tänä aamuna ajattelin sinua ja sitä, mitä sinulle ja Mikkikselle kuuluu. Teitä ei ole näkynyt. Mikkis jatosi samaan aikaan kuin sinä, mutta häntä ei ole näkynyt.

        Mulla oli todella mukavaa Hämeenlinnan palstamiitissä. Mikkis on hieno mies ja ihmetellyt kovasti hänen totaalikatoamistaan. Pikkuisen on jopa huoli hänestä. Onko sinulla tietoa, mitä hänelle kuuluu?

        Palstallahan juoruiltiin, että teillä olisi suhde. Mutta jos et halua vastata, sekin käy. Ymmärran toki.

        Nyt olen juuri piipahtamassa täällä S24:ssa. Joskus käyn täällä, mutta en jaksa enää niin paljon käydä. Musiikkipalstalla joskus käyn kommentoimassa ja siinä samalla vilkaisen tän Sinkut-palstan juttuja.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Heipsansaa.. juuri tänä aamuna ajattelin sinua ja sitä, mitä sinulle ja Mikkikselle kuuluu. Teitä ei ole näkynyt. Mikkis jatosi samaan aikaan kuin sinä, mutta häntä ei ole näkynyt.

        Mulla oli todella mukavaa Hämeenlinnan palstamiitissä. Mikkis on hieno mies ja ihmetellyt kovasti hänen totaalikatoamistaan. Pikkuisen on jopa huoli hänestä. Onko sinulla tietoa, mitä hänelle kuuluu?

        Palstallahan juoruiltiin, että teillä olisi suhde. Mutta jos et halua vastata, sekin käy. Ymmärran toki.

        Joskus poikkean muillakin palstoilla kuin täällä sinkuissa tai musiikkipuolella.


    • Anonyymi

      buu klubben tunnari.

    • Anonyymi

      nyt niin huomenna kai neloselta tulee hauska missä tuo salamurhaaha, scaramanga, man wit a golden gun

    • Anonyymi

      Et tarkentanut haluatko Bondin vai minkä tunnarin? Bondeista Skyfall, muista rauhallisista tunnareista nakkaan Twin Peaksin, nopeista Beverly Hills 90210, tyylikkäistä Sinkkuelämää, legendaarisista Poliisiopiston. Mun oma suosikki on Terminator.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe