Kysellään taas vaihteeksi parasta tunnaria.
https://fi.wikipedia.org/wiki/James_Bondin_musiikki
James Bond telkkarissa
17
319
Vastaukset
Live and let die, ehkä
- Anonyymi
Juu ounli liv tvaiiiss. Uan for joor laaif än uan for joor driim. - cu-
- Anonyymi
License to kill.
- Anonyymi
tuo on ihan hyvä musiikki You...............Only Live Twice, 007
- Anonyymi
Vanhoissa Bond-jutuissa on aina se hyvä leikkisä huumorintaju mukana, uudet melkein kaikka vain romua ja räminää
Paitsi no Skyfall oli hyvä - Anonyymi
Kultasormi on aika hyvä tunnari.
Vilma - Anonyymi
Carly Simon- Nobody does it better
- Anonyymi
Varmaankin Octopussy (Rita Coolidge) tai Diamonds Are Forever (Shirley Bassey)
https://youtu.be/nn4TA-CBT4Y
https://youtu.be/jboEolwHIIA Shirley Bassey "Goldfinger", "Diamonds are forever", "Moonraker"
James Bond Istanbulissa tunnusmusiikki
Tom Jones "Thunderball"
Nancy Sinatra "You only live twice"
Paul McCartney & Wings "Live and let die"
Tina Turner "Golden eye"
Sam Smith "Writings on the wall"
Adele "Skyfall"Heipsansaa.. juuri tänä aamuna ajattelin sinua ja sitä, mitä sinulle ja Mikkikselle kuuluu. Teitä ei ole näkynyt. Mikkis jatosi samaan aikaan kuin sinä, mutta häntä ei ole näkynyt.
Mulla oli todella mukavaa Hämeenlinnan palstamiitissä. Mikkis on hieno mies ja ihmetellyt kovasti hänen totaalikatoamistaan. Pikkuisen on jopa huoli hänestä. Onko sinulla tietoa, mitä hänelle kuuluu?
Palstallahan juoruiltiin, että teillä olisi suhde. Mutta jos et halua vastata, sekin käy. Ymmärran toki.Pikku-pirpana kirjoitti:
Heipsansaa.. juuri tänä aamuna ajattelin sinua ja sitä, mitä sinulle ja Mikkikselle kuuluu. Teitä ei ole näkynyt. Mikkis jatosi samaan aikaan kuin sinä, mutta häntä ei ole näkynyt.
Mulla oli todella mukavaa Hämeenlinnan palstamiitissä. Mikkis on hieno mies ja ihmetellyt kovasti hänen totaalikatoamistaan. Pikkuisen on jopa huoli hänestä. Onko sinulla tietoa, mitä hänelle kuuluu?
Palstallahan juoruiltiin, että teillä olisi suhde. Mutta jos et halua vastata, sekin käy. Ymmärran toki.Nyt olen juuri piipahtamassa täällä S24:ssa. Joskus käyn täällä, mutta en jaksa enää niin paljon käydä. Musiikkipalstalla joskus käyn kommentoimassa ja siinä samalla vilkaisen tän Sinkut-palstan juttuja.
Pikku-pirpana kirjoitti:
Heipsansaa.. juuri tänä aamuna ajattelin sinua ja sitä, mitä sinulle ja Mikkikselle kuuluu. Teitä ei ole näkynyt. Mikkis jatosi samaan aikaan kuin sinä, mutta häntä ei ole näkynyt.
Mulla oli todella mukavaa Hämeenlinnan palstamiitissä. Mikkis on hieno mies ja ihmetellyt kovasti hänen totaalikatoamistaan. Pikkuisen on jopa huoli hänestä. Onko sinulla tietoa, mitä hänelle kuuluu?
Palstallahan juoruiltiin, että teillä olisi suhde. Mutta jos et halua vastata, sekin käy. Ymmärran toki.Joskus poikkean muillakin palstoilla kuin täällä sinkuissa tai musiikkipuolella.
- Anonyymi
buu klubben tunnari.
- Anonyymi
nyt niin huomenna kai neloselta tulee hauska missä tuo salamurhaaha, scaramanga, man wit a golden gun
- Anonyymi
Et tarkentanut haluatko Bondin vai minkä tunnarin? Bondeista Skyfall, muista rauhallisista tunnareista nakkaan Twin Peaksin, nopeista Beverly Hills 90210, tyylikkäistä Sinkkuelämää, legendaarisista Poliisiopiston. Mun oma suosikki on Terminator.
- Anonyymi
Madonna tietysti. Hieno video myös
https://www.youtube.com/watch?v=VlbaJA7aO9M
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291313
- 99833
- 75640
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m149408Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368