Onko ne pikkukullisten kilpa ajot ens viikolla?
KIlpa-ajot
38
1008
Vastaukset
- Anonyymi
on ja jos tulet paikalle niin tavataanpa torstaina päivällä kello 10.00 baarin edustalla!
- Anonyymi
Juuri niin. Katotaan kellä on pienin kulli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri niin. Katotaan kellä on pienin kulli.
homppelius varmistettu + 2h 12min aikaa ilmaantua paikalle. täällä odotellaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
homppelius varmistettu 2h 12min aikaa ilmaantua paikalle. täällä odotellaan!
Onko siellä pikkukullisten keskivartalolihavien viiksivallujen kullinmittaustilaisuus vai mistä on kysymys?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
homppelius varmistettu 2h 12min aikaa ilmaantua paikalle. täällä odotellaan!
Mie luovutan. Myönnän että sulla on pienempi kulli. Naapurin emäntä sanoi että se on niin pieni että mulla ei ole mitään mahollisuuksia pärjätä mittauskisassa tällä 15 senttisellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko siellä pikkukullisten keskivartalolihavien viiksivallujen kullinmittaustilaisuus vai mistä on kysymys?
ite tuossa sanoit että "katotaan kellä on pienin kulli" niin vissiin himottaa mittailla sulla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ite tuossa sanoit että "katotaan kellä on pienin kulli" niin vissiin himottaa mittailla sulla
Ei se sanonut. Mie sanoin.
- Anonyymi
Aloittaja joka ei koskaan pärjännyt kisoissa ! Nyt löysi oman missä pärjää, pienin lajis ! ;D
- Anonyymi
Kuntaa mainostetaan puhtaasta luonnosta ja toisessa päässä kylää päästetään päivä tolkulla pakokaasuja ilmaan.Tyypillistä lappalaisten kaksinaamaisuutta
- Anonyymi
Pierukaasuja ! ;D
- Anonyymi
Hahhaha 🤣 mutta onhan se niinkin että pitää se jotain aina harrastaa ja eikös nämä bensiiniautot ole diisseleihin verrattuna tehokkaita puhtaita ja ennenkaikkea hiljaisempia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hahhaha 🤣 mutta onhan se niinkin että pitää se jotain aina harrastaa ja eikös nämä bensiiniautot ole diisseleihin verrattuna tehokkaita puhtaita ja ennenkaikkea hiljaisempia
Onks näille patteri autoille oma luokka ? ;D
- Anonyymi
30 vuotta takana, joka kerta eri nainen kisa viikonloppuna, pellossa ei kisata puutteessa.
- Anonyymi
Pikkukullisilla akat vaihtuu ehkä juuri pikkukullisuuden vuoksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pikkukullisilla akat vaihtuu ehkä juuri pikkukullisuuden vuoksi.
Sehän naisten kanssa suhmurointi on vanhanaikasta jo muutenkin. Eteenpäin—->>>
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän naisten kanssa suhmurointi on vanhanaikasta jo muutenkin. Eteenpäin—->>>
Pystytkö puhumaan Kittisvaarassa Pellon miehelle kuin mies miehelle punastumatta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pystytkö puhumaan Kittisvaarassa Pellon miehelle kuin mies miehelle punastumatta.
Miksi puhuisin?
- Anonyymi
Kyllä se on Iso 11cm näin pienellä paikka kunnalla jos on isompi niin kuspää lapsia olisi enemmän 60-80 luvulla
- Anonyymi
pikkupippeliset seurustelee iltaisin ja öisiin pippelinjatkebemareissaan... sopivia kumoja ei löydy kuin kierrätyksestä.
- Anonyymi
Kertokaapa pikkukulliset meille etelän ihmisille mitä se poikkinainti oikein tarkoittaa. Minulla on ollut tähän asti sellainen käsitys, että pari yksinkertaisesti vain nai niin kauan että molemmat ovat aivan poikki. Pitääkö paikkansa vai olenko väärässä ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kertokaapa pikkukulliset meille etelän ihmisille mitä se poikkinainti oikein tarkoittaa. Minulla on ollut tähän asti sellainen käsitys, että pari yksinkertaisesti vain nai niin kauan että molemmat ovat aivan poikki. Pitääkö paikkansa vai olenko väärässä ?
Kyllä se tarkoittaa sitä nyky aikana.Ennen sillä oli erinlainen merkitys.Ruotsalainen ja suomalainen menit avioon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on.
- Anonyymi
Pilkan hinnalla etua mökillä halvalla https://www.kauppalehti.fi/uutiset/moni-jattaa-etunsa-kayttamatta-nain-voit-viettaa-mokkiloman-pilkkahinnalla/31ffd7ef-f5b3-4a49-8176-97654198f331?ref=iltalehti:219a&utm_source=iltalehti.fi&utm_medium=almainternal&utm_campaign=kiintea_kauppalehti_ohjausboksi&utm_content=ohjausboksi
- Anonyymi
Tuo sairas mielenvikainen kirjoittaa joka aiheesta täällä tuolla omalla mieli aiheellaan....Tuohon ongelmaan on saatavissa apua, joten mene ihmeessä, mikäli päässä ei liiku mikään muu kuin alapää
- Anonyymi
Pellon Pikkukulliset on samanlainen käsite kuin Tervolan Ämpäripäät. Sitä pitää alkaa jotenkin hyödyntämään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pellon Pikkukulliset on samanlainen käsite kuin Tervolan Ämpäripäät. Sitä pitää alkaa jotenkin hyödyntämään.
Olemakin aamuparlamentissa puhuneet että pitäis oma brändi laittaa kun pellolla on kalastus pääkaupunki ja mainokset tien laitaan.Varmaan sais kuuluisuutta,muuallakin kuin kirkon kylällä.Sais lohi veistokset seuraa kun pikku pippeliset veistokset tulis katu kuvaan.Nyt ollaan äänestys hommissa asian tiimoilta ja kysellään päivä ja ilta parlamentin jäseniltä heidän toiveensa
- Anonyymi
Voitas vaihtaa nimeä.Poikkinainti ajoilla ole merkitystä enään ollu 20 vuoteen,Turistit saa väärän käsityksen mitä Poikkinainti nimi oikeasti tarkoittaa.Koittakaa parlamentissa miettiä parempi nimi,
- Anonyymi
Ämpäripäät on osanneet hyödyntää ämpäripäisyytensä. Niillä on ämpäripääpäivät. Tänne pitäs perustaa joku samantapanen tapahtuma jossa tehtäisiin tunnetuksi pellolaisten pikkukullisuutta ympäri Suomen ja miksei koko maailman.
Jos Ranskasta löytyisi sen Maukan jälkeläisiä niin ne voitas kutsua mukaan.
Parlamentti vois alkaa tosissaan kehittämään asiaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ämpäripäät on osanneet hyödyntää ämpäripäisyytensä. Niillä on ämpäripääpäivät. Tänne pitäs perustaa joku samantapanen tapahtuma jossa tehtäisiin tunnetuksi pellolaisten pikkukullisuutta ympäri Suomen ja miksei koko maailman.
Jos Ranskasta löytyisi sen Maukan jälkeläisiä niin ne voitas kutsua mukaan.
Parlamentti vois alkaa tosissaan kehittämään asiaa.Nyt parlamentti toimeksi.Joka puolela on vestivaaleja mutta täälä ei tapahtu mitään.Piettäs vaikka kullinmittausvestivaalit ensi hätään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt parlamentti toimeksi.Joka puolela on vestivaaleja mutta täälä ei tapahtu mitään.Piettäs vaikka kullinmittausvestivaalit ensi hätään.
Kyllä aamuparlamentti on tehny esityksen tapahtumasta viestin,mutta pääkallo paikalta ei kuuluu mitään.Pitäiskö kJ pistää vaihtoon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä aamuparlamentti on tehny esityksen tapahtumasta viestin,mutta pääkallo paikalta ei kuuluu mitään.Pitäiskö kJ pistää vaihtoon
Tuskin laittaneet mitään noottia.Häpeävät vaan omaa pienuuttaan ja mahaansa kun vessaan menevät jokaisella peilin palanen taskussa,Siksi pytyn vieressä on iso peili salin veskissä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt parlamentti toimeksi.Joka puolela on vestivaaleja mutta täälä ei tapahtu mitään.Piettäs vaikka kullinmittausvestivaalit ensi hätään.
Onko sulla tippunu oma vai tekeekö sulla nuin kovasti mieli toisten kullia kun siitä jatkuvasti jankkaat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla tippunu oma vai tekeekö sulla nuin kovasti mieli toisten kullia kun siitä jatkuvasti jankkaat?
Älä nyt. Onhan se sullaki komeaa olla aatelismies. He he . . .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä nyt. Onhan se sullaki komeaa olla aatelismies. He he . . .
Älkää valittako. Minulla muualta muuttaneena on yli 20 senttinen ja siinäkin on omat ongelmansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älkää valittako. Minulla muualta muuttaneena on yli 20 senttinen ja siinäkin on omat ongelmansa.
Älä helkkarissa. Piä se visusti piilossa. Jos akat saa tietää niin ne ei anna sulle hetken rauhaa. Sapluunarouva varsinki on heti kimpussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä helkkarissa. Piä se visusti piilossa. Jos akat saa tietää niin ne ei anna sulle hetken rauhaa. Sapluunarouva varsinki on heti kimpussa.
Kyllä pitäs järjestää ne kullinmittausvestivaalit. Sapluunarouvan sapluuna on liian iso ja saattaa sen takia antaa vääriä tuloksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä pitäs järjestää ne kullinmittausvestivaalit. Sapluunarouvan sapluuna on liian iso ja saattaa sen takia antaa vääriä tuloksia.
Parlamentissä on mittailtu pari vuotta ja nivanpään pomolla on ennätys vielä 11.6cm huippu kunnossaVarma voitto tulee kotikuntaa.jos festifaalit pidetään,entisen poikkinainti ajojen yhteydessä.Mutta kuulette syksymmällä lisää suunnitelmista,vaihtuuko nimi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parlamentissä on mittailtu pari vuotta ja nivanpään pomolla on ennätys vielä 11.6cm huippu kunnossaVarma voitto tulee kotikuntaa.jos festifaalit pidetään,entisen poikkinainti ajojen yhteydessä.Mutta kuulette syksymmällä lisää suunnitelmista,vaihtuuko nimi.
Onkos ne pikkukullisten kelkkakisat nyt viikonloppuna?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943632
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli452992Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.782497- 612358
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512321Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172297Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202187Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212183- 1172178
- 642040