Julkaisuvuos on 1997 ja apukäsinä lahjakkaita muusikoita kuten Juha björninen ekana tulee mieleen että juha rakentanut esim kappaleisiin pieni pilvilinna ja tyhjyyteen jotain tosi pysäyttävän hienoa ja boheemiakin musansoittoa ja eikös björninen tällä julkaisulla vaikuttanut sovituspuolella aika vahvasti?? Stemmalaulua esittävät tällä julkaisulla taikapeilistä tunnettu kaksikko Nina tapio-Hanna-riikka siitonen(RIP).
aloitan nyt analyysit;
1.suloinen maria = hyvä avausraita joka sai radiosoittoa ainaki tuona vuotena 1997 (cover-biisi muuten!)
2.pieni pilvilinna = täydellinen musapala 5/5 jossa sävellyspuolella kojo-björninen kaksikko tekkee ihmeitä ja sovitus vielä lisäkuorruttaa biisiä vielä kovemmalle tasolle ja hienot stemmat
3.dokataan taas = ikioma ryyppylaulukin pitää olla levyllä joka ei välttämättä levyn punaiseen lankaan oikein kohtaa mut kyl se menee kuitenkin levyllä ja tää biisi rokkaa
4.sun luokses tuun = pätevä noin 3/5 tasoa oleva biisi jossa sävellyksestä vastaa ainakin jim Pembroke ja toinen säveltäjä muistaakseni itse Timo kojo ja hienot stemmat by nina tapio+hannariikka Siitonen
5.hypätkää kyytiin = oma levyn vauhtiraita dokataan taas ohella että kivaa vaihtelua toisaalta pohdiskelevista tällaisiin aivot vapaa-teemaan
6.älä lähde, älä mee = hyvä kassu halosen sävellys jossa korostuu sovitus vahvana
7.meen sekaisin ilman sua on kappale joka jääny harmillisen vähälle sen kuuntelu ja sehä on itteasiassa pätevä biisi
8.vie mut siihen kahvilaan on tätä kassu halosen aikaansaamaa musajälkeä ja onkin oikein mainio ja hieman boheemi kappale
9.kyyneliin on oma levyn nyyhkyraita jollainen pitää melkeinpä joka levyllä aina olla ja kyllä tää on noussut viime aikoinan melko suureksi lemppariksi
10.jos sä haluut tietää = jääny pienelle tän kuuntelu mut ihan ok
11.kolmen leijonan lilja = loistava kappale että liippaa läheltä 5/5 tasoa jossa mahtavat stemmat esittää kaksikko tapio-siitonen ja kertsiä sammaan aikaan laulaa itse kojo myös ja tää kappale on alunperin tietääkseni esitetty englanninkielisenä kojon tuotannossa joskus 80-luvulla mutta en oo satavarma
12.Tyhjyyteen= 5/5 tason laulu aamen. Kuunnelkaapa noita tekstejä , sovituksen ja sävellyksen kombinaatiota oi joi mitä mahtavuutta ja sävellyskaksikko kassu halonen-juha björninen aikaansaivat levyn parhaan musahetken
viestin lähettäjä Juha pohjola
Timo kojon studiolevy suloinen maria
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m372746Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?
Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.891184Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia
Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.127989Oliko mies vetäytyminen
Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.61967- 66907
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos78888EU:lta tyly ratkaisu Temulle
On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta102832Oon tässä pohtinut että se nainen
Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle70815Nainen on ihana
ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?25718Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä
Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi30684