80 - luvun nuoriso ivalossa

Anonyymi-ap

Olisi kiva aloittaa ketju ,junan viemille,sekä paikkakunnalle jääneille muisteluketju.tulipa mieleeni vanhat opet,että ketäköhän on vielä hengissä?esim kantosen pariskunta?kossila?kemppaisen pekka?uiton kaisu?jne 80 luvulla riitti raitilla nuorisoa paljon enemmän kuin nykyisin,ja eikä aika mennyt someen.

13

469

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Iso osa kirkkomaalla.

• Anonyymi

Totta,yhteenaikaan meni monta nuorta mm juhat,metsuri,molo,pate,hilti,vesku,sairauteen meni monia myös,

• Anonyymi

Ja loput hommoi ja lesboi.

• Anonyymi

Jeesus tulee oletko valmis.

• Anonyymi

Tämmöset ketjut on sentään KUNNIANLOUKKAUKSIA, KOSKA MINÄ OLEN SENTÄÄN ALKUPERÄISIÄ IVALOLAISIA JA MINUN VANHEMMAT SEKÄ HEIDÄN VANHEMMAT JA VIELÄ HEIDÄNKIN VANHEMMAT OVAT EHTINEET KULKEA NUORINA IVALON KYLÄLLÄ ENNEN, KUIN HEISTÄ TULI VANHOJA JA JOUTUIVAT HAUTAUSMAALLE HAUTAAN.

• Anonyymi

Minun lapset ovat myös ehtineet kävellä Ivalon kylällä.
        Minä joudun ottamaan eron Rumasta Turjake Miehestäni, koska hän on Ivalossa poliisi ja Ivalossa kaikki MIES POLIISIT JA RAJAVARTIJAT LOUKKAAVAT MYÖS KUNNIOITA, KOSKA HE OVAT MYÖS KÄVELLEET IVALON KYLÄLLÄ VARMAAN YHTÄ KAUAN MITÄ MINUN SUKUNI.

Syytön minä siihen olen jos MINÄ RUMA TURJAKE NAINEN LOUKKASIN KAUNIIDEN NAISTEN JA KOMEIDEN MIESTEN KUNNIOITA.

Istuin eilen Inarissa SALEN pihalla autossa ja minä näin ulkomaalaisia jotka ovat muuttuneet Inarin kuntaan asumaan.
        Minä Ruma Turjake Nainen vittuilessa katsoin heitä auton ikkunasta niin he alkoivat YÖKKIMÄÄN, kun he näkivät minun Ruman Turjake Naisen naaman.
        Heidän auto oli vielä siinä vieressä parkissa ja minä sitten tietenkin keksin, että minähän voin mennä välillä piiloon ja tulla esiin niin ULKOMAAN KAUNIS NAINEN JA KOMIA MIES EIVÄT PÄÄSE AUTOON ILMAN, ETTÄ HE OKSENTAVAT SINNE KOSKA HE NÄKEVÄT MINUN RUMAN TURJAKE NAISEN NAAMAN.

Oli pakko lopettaa, koska äitini tuli kaupasta ja hän sanoi minulle, että : Oliko pakko vinguttaa VINKU INTIAANEJA!
        Minä olen kuulemma liian vanha tuohon.
        Minä sanoin: En minä vinguttanut vaan HEITÄ OKSETTI, kun minä näytin Ruman Turjake Naisen naamani ja minä en ollut varma, että johtuko se minusta vai jostain muusta. 20 kertaa sentään näytin naamani eli varmistin, että varmasti johtui minun Ruman Turjake Naisen naamasta eikä jostain muusta!

• Anonyymi

Holo holo hologvist

• Anonyymi

Hubba cubba hei.

• Anonyymi

Kerroppa holqvist missä olet viikkokaudet ollut?oliko osoite oulussa vai roi mlk

• Anonyymi

Tuo saattaa olla joku feikki holo

• Anonyymi

Kotona ja minun piti siirtyä toiselle palstalle kirjoittelemaan niin en syrji muita Suomi24 kirjoittajia.

• Anonyymi

Amsterdamissa tienaamassa

• Anonyymi

Ei onnistu asialliset ketjut.liikaa sukuruts jälkeläisiä jotka ei kykene järkeviin lauseisiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen VigeIius noIasi taas itsensä

Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k
      Maailman menoa
      236
      4281
    2. Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?

Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️
      Ikävä
      34
      3785
    3. Oli kiva nähdä sut

vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi
      Suhteet
      38
      3780
    4. Kotihoito suomussalmella

Mitämieltä ootte suomussalmen kotihoidosta?
      Suomussalmi
      16
      3757
    5. Maataloustuet pois

Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.
      Maailman menoa
      140
      3675
    6. Kohtalokas laukaus

IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k
      Kajaani
      25
      3641
    7. Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä

Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem
      Maailman menoa
      121
      3456
    8. Joulukinkku NYT

Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.
      Maailman menoa
      20
      2964
    9. Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes

Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!
      Maailman menoa
      19
      2695
    10. Jos voisit kysyä

Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?
      Ikävä
      260
      2593
    Aihe