Olen huomannut että karkilla laihtuu parhaiten.Itse olen ollut aina kova syömään karkkia.Minulla oli kellarissa 10 kiloa lidin hedelmätoffeeta ja 4 kiloa maradou maitosuklaata,mutta ne on jo syöty.
Karkkia olen aina syönyt ja tulen syömäänkin.Siitä en luovu koskaan.Ostan karkkia sitten lisääkin kun olen saanut laihdutettua pois nämä 3 viimeistä kiloa.Ne tulee aina takaisin kun lopetan karkin ja suklaan.Enään en KOSKAAN lopeta karkin syöntiä.Muista kirjottaa karkkipussi päälle ELÄ OTA.Miksei kukaan kiitä minua koska olen keksinyt oikean tavan LAIHTUA?Kateus? 😁
Karkin syönti kannattaa laihdutuksessa
9
143
Vastaukset
- Anonyymi
- SDP:n - LÄSKI-Läjät -eduskunnassa voi Laihduttaa
- SDP:n - Läski-Kiurun ja Läski-Kymäläisen - Tuoli piti Leventää -nii mahtuvat
- HÄÄÄÄÄH HÄH HÄH HÄH HÄÄÄÄÄH ja LäääääH - - Anonyymi
Sinun pitäisi híeroa pìlluasi, jotta verenkierto siellä elpyisi ja pìllukarvojen kasvu vihdoinkin käynnistyisi. Kaikilla luokkakavereillasi on jo poikaystävät mutta sinä vaan kiusaat eläkeläisukkoja.
- Anonyymi
Naisvihaaja havaittu. Oletko Mayja70?
- Anonyymi
Vedä käteen kun et muuhun pysty !!!
- Anonyymi
Asiasta toiseen, onko sinulla mitään kerrottavaa Esasta?
- Anonyymi
KANNATTAA pyöräillä kauppojen paistopisteelle katsomaanmitä ihmiset ostaa LIHOTTAVIA ruokia.MUISTA merkitä tämän huaveihin tai allekkain vihkoon.Voi kysyä kassalla että miksi olette niin lihavia ja syötte niin paljon.Minä en syö.Minä näytän kassalla AINA pihtimitan ja alavatsan.Ja kerron kuinka minulla on enää 3me kiloa laihdutettavaa ja veitsenterävät vatsalihakset tulee jo ensi viikolla.Repikää siitä.😮 En enää koskaan kirjoita tänne mitään pidän itselläni tämän tiedon.
- Anonyymi
Sinä voit tiistai-iltana ottaa taas tukihenkilösi 𝑚𝑜𝑙𝑜𝑛 𝑝𝑜𝑠𝑘𝑒𝑒𝑛.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisvihaaja eli Mayja70 havaittu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos mutta kieltäydyn tarjouksestasi. En ole sinusta kiinnostunut vaikka näen että olet kovasti puutteessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2214086Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112583Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382295Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?801400Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861288- 481149
- 751037
- 59903
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58881- 45876