Olen huomannut että karkilla laihtuu parhaiten.Itse olen ollut aina kova syömään karkkia.Minulla oli kellarissa 10 kiloa lidin hedelmätoffeeta ja 4 kiloa maradou maitosuklaata,mutta ne on jo syöty.
Karkkia olen aina syönyt ja tulen syömäänkin.Siitä en luovu koskaan.Ostan karkkia sitten lisääkin kun olen saanut laihdutettua pois nämä 3 viimeistä kiloa.Ne tulee aina takaisin kun lopetan karkin ja suklaan.Enään en KOSKAAN lopeta karkin syöntiä.Muista kirjottaa karkkipussi päälle ELÄ OTA.Miksei kukaan kiitä minua koska olen keksinyt oikean tavan LAIHTUA?Kateus? 😁
Karkin syönti kannattaa laihdutuksessa
9
123
Vastaukset
- Anonyymi
- SDP:n - LÄSKI-Läjät -eduskunnassa voi Laihduttaa
- SDP:n - Läski-Kiurun ja Läski-Kymäläisen - Tuoli piti Leventää -nii mahtuvat
- HÄÄÄÄÄH HÄH HÄH HÄH HÄÄÄÄÄH ja LäääääH - - Anonyymi
Sinun pitäisi híeroa pìlluasi, jotta verenkierto siellä elpyisi ja pìllukarvojen kasvu vihdoinkin käynnistyisi. Kaikilla luokkakavereillasi on jo poikaystävät mutta sinä vaan kiusaat eläkeläisukkoja.
- Anonyymi
Naisvihaaja havaittu. Oletko Mayja70?
- Anonyymi
Vedä käteen kun et muuhun pysty !!!
- Anonyymi
Asiasta toiseen, onko sinulla mitään kerrottavaa Esasta?
- Anonyymi
KANNATTAA pyöräillä kauppojen paistopisteelle katsomaanmitä ihmiset ostaa LIHOTTAVIA ruokia.MUISTA merkitä tämän huaveihin tai allekkain vihkoon.Voi kysyä kassalla että miksi olette niin lihavia ja syötte niin paljon.Minä en syö.Minä näytän kassalla AINA pihtimitan ja alavatsan.Ja kerron kuinka minulla on enää 3me kiloa laihdutettavaa ja veitsenterävät vatsalihakset tulee jo ensi viikolla.Repikää siitä.😮 En enää koskaan kirjoita tänne mitään pidän itselläni tämän tiedon.
- Anonyymi
Sinä voit tiistai-iltana ottaa taas tukihenkilösi 𝑚𝑜𝑙𝑜𝑛 𝑝𝑜𝑠𝑘𝑒𝑒𝑛.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisvihaaja eli Mayja70 havaittu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos mutta kieltäydyn tarjouksestasi. En ole sinusta kiinnostunut vaikka näen että olet kovasti puutteessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422822Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423552599Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta562335- 352204
- 251733
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251639- 481526
- 1001449
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391405Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa661309