Yhteiskunta

Anonyymi-ap

Kyllä torniolsiset on rumia ja tyhmiä .ja rajavartiat oli oirullisia.mutta oikeinmeille..mie oon ottanu lääkkeet .kyllä olen lomalla hullujenhuoneesta .ja otampa taas muuten kolme diabamia..ja vähän päästä lisää lääkettä hullun lääkettä.mulle laitetaan lääkettä kinkun suolaus pruutalla..ootta te rumia te tornion rumat.mie oon hullujen huoneessa antakaa lääkettä.olen aivanhulu

11

248

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hulu saa lääke joka päivä. Hululäke.

• Anonyymi

Mitä on hulluläke mie oon sinua hullumpi poika.oon hullun lääkkeissä ja aivan hullu.mutta sie oot viisas ko oot hullulassa .hullujenhuoneen víisas.hullu käytävä hullu.mutta mie oo ki hulluinhullu.ja lääkettä annetaan kauhala

• Anonyymi

Ensinluulin että oot se viisas hullu joka kirjottaa törniö.sehän onki eristykssä ko on kaikkeinmielisairain hullu.eikä saa hullun lääkettä hulluna.se on pakko pitää eristyksissä ko onnii hullu että repiiitteltä korvat se törniö.mielisairas hullujen hulluin.mutta mie voitan senkihullun hulluudessa.törniöjää töiseksi hyllyksi

• Anonyymi

On se Suomi vaikee kieli.. ;D

• Anonyymi

Ettehän tet miun mielestäin yhthään hullumpia ole. Oikein sain nauraa pitkästä aikaa hullutuksillenne. Lisää tääläistä Ö.hullun juttuja törniöltä kemiläiseltä.

• Anonyymi

No ei tietenkään Ö hulluja hullumpaa oo . ko sie keksiny oon paikalle öön oot kyllä tosi viksu hulluksi .tai hullua hurskaampi hullu .ootko tullu muuten jullua hurskaammaksi hulluksi

• Anonyymi

On net humuja. Nuo tytöt.

• Anonyymi

ooks hullu ? tai mielenvikanen?

• Anonyymi

pelkästään normi törniöläinen🤣🤣🤣

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      74
      4888
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      33
      2741
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      40
      2514
    4. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      26
      1943
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      1842
    6. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      88
      1671
    7. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      25
      1612
    8. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      1544
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1348
    10. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      94
      1200
    Aihe