Kyllä torniolsiset on rumia ja tyhmiä .ja rajavartiat oli oirullisia.mutta oikeinmeille..mie oon ottanu lääkkeet .kyllä olen lomalla hullujenhuoneesta .ja otampa taas muuten kolme diabamia..ja vähän päästä lisää lääkettä hullun lääkettä.mulle laitetaan lääkettä kinkun suolaus pruutalla..ootta te rumia te tornion rumat.mie oon hullujen huoneessa antakaa lääkettä.olen aivanhulu
Yhteiskunta
11
319
Vastaukset
- Anonyymi
Hulu saa lääke joka päivä. Hululäke.
- Anonyymi
Mitä on hulluläke mie oon sinua hullumpi poika.oon hullun lääkkeissä ja aivan hullu.mutta sie oot viisas ko oot hullulassa .hullujenhuoneen víisas.hullu käytävä hullu.mutta mie oo ki hulluinhullu.ja lääkettä annetaan kauhala
- Anonyymi
Ensinluulin että oot se viisas hullu joka kirjottaa törniö.sehän onki eristykssä ko on kaikkeinmielisairain hullu.eikä saa hullun lääkettä hulluna.se on pakko pitää eristyksissä ko onnii hullu että repiiitteltä korvat se törniö.mielisairas hullujen hulluin.mutta mie voitan senkihullun hulluudessa.törniöjää töiseksi hyllyksi
- Anonyymi
On se Suomi vaikee kieli.. ;D
- Anonyymi
Ettehän tet miun mielestäin yhthään hullumpia ole. Oikein sain nauraa pitkästä aikaa hullutuksillenne. Lisää tääläistä Ö.hullun juttuja törniöltä kemiläiseltä.
- Anonyymi
No ei tietenkään Ö hulluja hullumpaa oo . ko sie keksiny oon paikalle öön oot kyllä tosi viksu hulluksi .tai hullua hurskaampi hullu .ootko tullu muuten jullua hurskaammaksi hulluksi
- Anonyymi
On net humuja. Nuo tytöt.
- Anonyymi
ooks hullu ? tai mielenvikanen?
- Anonyymi
pelkästään normi törniöläinen🤣🤣🤣
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀1124478BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että2003687- 2023001
Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome722852Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main602737- 831381
- 601256
Aitolehti Capital
HehkuB on myynnissä, kovalla työllä saavutettu unelma joka sekin lässähti kuten kaikki mihin ryhtyy! Nyt Sewen asialle2381082- 61996
MOT: Työmarkkinatori on olemattomien työpaikkojen hakupaikka
Työpaikkojen tietoja ei tarkisteta, ja ainakin noin noin 10% on olemattomia työpaikkoja ja sen lisäksi eri rekryfirmat t120993