Giitu pohtii kannattaako

Anonyymi-ap

Giitu päivittänyt aukioloja ja samalla omistaja pohtii kannattaako tuo homma. Kyllä on taas rouvalla niin sekavaa juttua.

22

906

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kohta ovat Wildernessin palkkalistoilla tai ..? Tuo yhteisen yrityksen pistäminen on kun talon rakentaminen. Toisille se sopii ja toisille tulee usein vaikkapa ero. Ei auta vaikka olisi legenda ja bitch :DD

• Anonyymi

Johan ne on eronneet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Johan ne on eronneet.

höpöhöpö

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

höpöhöpö

Kyllä sinä nyt höpöttelet itse. Erillään asuvat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sinä nyt höpöttelet itse. Erillään asuvat.

Oikeestiko? Kuinka kauan? Mutta eihän Selällä ole asuntoja;O

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikeestiko? Kuinka kauan? Mutta eihän Selällä ole asuntoja;O

Jo jonkin aikaa. Suhteilla saa kaikkea, asuntojakin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jo jonkin aikaa. Suhteilla saa kaikkea, asuntojakin

Eikö vasta olleet lomamatkallakin yhdessä. Ei kai sitä nyt lomailla etelänmailla, jos ollaan erottu? Vaikka mistäpä näitten tapoja tietää. Ollaan yhessä ja ollaan erossa vähän kun fiiliksen mukkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö vasta olleet lomamatkallakin yhdessä. Ei kai sitä nyt lomailla etelänmailla, jos ollaan erottu? Vaikka mistäpä näitten tapoja tietää. Ollaan yhessä ja ollaan erossa vähän kun fiiliksen mukkaan.

Jos se oli semmonen eromatka. Nykyään kun on kaikenlaisia erojuhliakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos se oli semmonen eromatka. Nykyään kun on kaikenlaisia erojuhliakin.

Niin siinä käy, kun ottaa noin paljon nuoremman emännän. Joskin ravintola-alalla hyvinkin yleistä. Näitä nuoria naisia ei vain kykene ymmärtämään, joskin ko. emäntää ei kyllä huoli kukaan omanikäinenkään. On niin ärsyttävä räkyttäjä. Parempi keskittyä vain koiriin.

• Anonyymi

Sielä se ukko taas haukkuu kaikkia jopa oman kylän porukkaa. Hänenllä on siihen oikeus, muilla ei. Hän on legenda.....jo...ainakin omasta mielestään. Buaahhh!!

• Anonyymi

joo ja parpababa tukee tietenkin:P

• Anonyymi

Pane pane.

• Anonyymi

Miten se uusi ruokalista mistä hehkutettiin kevväällä? Jole näkyny missään.

• Anonyymi

Sitä tässä on odoteltu. Suuret on puheet vaan pienet on teot. Eikös se ole tuolle pariskunnalle ihan tavanomaista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä tässä on odoteltu. Suuret on puheet vaan pienet on teot. Eikös se ole tuolle pariskunnalle ihan tavanomaista.

Nyt kommunikoidaan niin ystävällisesti somen kautta. hahahaaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt kommunikoidaan niin ystävällisesti somen kautta. hahahaaa

hahahha joo oikein nuoleskelee ukkoonsa. taitaa vanha suola janottaa vai joko palattu yhteen taas. kyllä on pariskunta kun somen kautta kommunikoidaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

hahahha joo oikein nuoleskelee ukkoonsa. taitaa vanha suola janottaa vai joko palattu yhteen taas. kyllä on pariskunta kun somen kautta kommunikoidaan.

Tottakai haluu takas legendan luo. Onhan sillä muka valtaa ja rahaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tottakai haluu takas legendan luo. Onhan sillä muka valtaa ja rahaa.

imelää yök

• Anonyymi

Poron palleja turisteille

• Anonyymi

Sielä taas Giitun legenda kommentoi asiakkaiden käyttäytymistä somessa Onko oikea paikka? Jos asiakkaat ei hänen mielestään osaa käyttäytyä, niin ei osaa legenda itsekkään. Pistä vielä tiktokkiin joku läpääpä zäkäzäkä juttu niin penskatkin on messissä .

• Anonyymi

Rouvan kommentti yhdelle kommentoijille
        " ei sit varmaan tarvii tulla sinne . Tässähän ei ketään nimeltä mainittu niin ketäs tämmönen haittaa muuta ku sinua? "
        Boikottiin tommonen ravintola. Ei ole kaksiset käytös tavat omistajillakaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rouvan kommentti yhdelle kommentoijille
        " ei sit varmaan tarvii tulla sinne . Tässähän ei ketään nimeltä mainittu niin ketäs tämmönen haittaa muuta ku sinua? "
        Boikottiin tommonen ravintola. Ei ole kaksiset käytös tavat omistajillakaan.

Voi hyvää päivää. Ihan kuin joku pikkutyttö letkauttelee... Joo ei tarvitse mennä. Hampparit haetaan grilliltä vaikka sielläkin toivoisi olevan kantasuomalaisia töissä :O

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      170
      6524
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      58
      4462
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      3098
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      61
      2977
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1895
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1554
    7. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1536
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      38
      1485
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1330
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      44
      1230
    Aihe