Kun olen niin herkkä ja arka "mies"?
En varmaan koskaan tule saamaan tyttöystävää kun olen niin feminiininen. Minulla ei ole ollenkaan sellaista maskuliinista dominoivaa puolta, jolla jonkun naisen hurmaisin. Ehkä mun pitäis vaan luovuttaa. Kipeää tekee.
Olenko säälittävä
26
218
Vastaukset
- Anonyymi
Juu suosittelen samaa jos et kerran muuta osaa kun sääliä täällä ruikuttaa
- Anonyymi
Kurjaa loppuelämää sinullekin.
- Anonyymi
En ole hirveästi täällä kyllä ruikuttanut, mutta joo...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole hirveästi täällä kyllä ruikuttanut, mutta joo...
Älä luovuta jonkun palsta-alistajan takia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä luovuta jonkun palsta-alistajan takia
Totuus sattuu eikä mieheksi mitkään tytöt kasvata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totuus sattuu eikä mieheksi mitkään tytöt kasvata.
Musta ei kyllä koskaan tuu miestä. Oon huomannu ettei vaan onnistu. Mun oikea luonne on vaan tämmöinen ja en sitä voi muuttaa.
- Anonyymi
Tiedätkö miksi mä en lähde näihin säälin ruikuttajien armonanaeluihin ottaan sen kummemmin edes kantaa yks hyväksikäytön muoto tätänykyä
- Anonyymi
Okei.. En tiedä miten täällä voi oikein hyväksikäyttää ketään?
- Anonyymi
Moni nainen tykkää herkistä miehistä. Eivät saa sitä sanotuksi, tai lähestyttyä, koska ovat itsekin herkkiä.
- Anonyymi
MT-potilaat yrittää lisääntyä?
- Anonyymi
Ei naisen hurmaamiseen tarvita aina maskulinisuutta
- Anonyymi
Mitä siihen voi tarvita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä siihen voi tarvita?
Alotteellisuutta avaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alotteellisuutta avaan
Aloitteellisuushan on maskuliininen ominaisuus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloitteellisuushan on maskuliininen ominaisuus.
Mites sitten kun nainen tekee aloitteen?
Mut jooh, mikäli kiinnostaa joku niin kannattaa asialle tehdä jotain kun vielä voi.
Koskaan ei tiedä voiko enää huomenna tehdä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mites sitten kun nainen tekee aloitteen?
Mut jooh, mikäli kiinnostaa joku niin kannattaa asialle tehdä jotain kun vielä voi.
Koskaan ei tiedä voiko enää huomenna tehdä.Yritetty on. Mutta sitä maskuliinisuutta ei ole. Vaikka naiset sanoo, että sitä ei tarvi, niin asia on kuitenkin todelisuudessa toisin.
Vaistot ja vietit vie nääs... Naiset yleensä viehättyvät miehen maskuliinisuudesta eli esim. vahvuudesta, suojelevuudesta ja itsevarmuudesta. Sellaisista miehisistä ominaisuuksista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä siihen voi tarvita?
Rahaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritetty on. Mutta sitä maskuliinisuutta ei ole. Vaikka naiset sanoo, että sitä ei tarvi, niin asia on kuitenkin todelisuudessa toisin.
Vaistot ja vietit vie nääs... Naiset yleensä viehättyvät miehen maskuliinisuudesta eli esim. vahvuudesta, suojelevuudesta ja itsevarmuudesta. Sellaisista miehisistä ominaisuuksista.Kyllä. Naisten puheet ja todellisuus on varsin eri asioita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rahaa.
Ei se silloin hullaannu minuun, vaan minun varallisuuteeni. Semmoset kyllä kiertäisin kaukaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä. Naisten puheet ja todellisuus on varsin eri asioita.
Huomattu on...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritetty on. Mutta sitä maskuliinisuutta ei ole. Vaikka naiset sanoo, että sitä ei tarvi, niin asia on kuitenkin todelisuudessa toisin.
Vaistot ja vietit vie nääs... Naiset yleensä viehättyvät miehen maskuliinisuudesta eli esim. vahvuudesta, suojelevuudesta ja itsevarmuudesta. Sellaisista miehisistä ominaisuuksista.Yleensä.
Äläpä nyt yleistä kuitenkaan tollein että
koskis kaikkia toi homma. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yleensä.
Äläpä nyt yleistä kuitenkaan tollein että
koskis kaikkia toi homma.Siksi sanoinkin yleensä. Ei kaikki, mutta suurin osa.
- Anonyymi
Haluaisin että minua hellittäisiin ja pidettäisiin hyvänä. Taitaa olla liikaa pyydetty..
- Anonyymi
Samaa haluaisin mäkin.
Mut oli liikaa toivottu ja pyydetty.
/jokunainensivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa haluaisin mäkin.
Mut oli liikaa toivottu ja pyydetty.
/jokunainensivustaHellyydenkipeys on kyllä yhtä kidutusta, varsinkin kun sille ei näy tulevan loppua...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as643202Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna242978- 512872
- 562678
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582568Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532311Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782198- 692088
- 452082