Olen noin 41 mies ja huomannut pitkään etten oikein kiinnosta naisia. Vakityö on ja kaikki kunnos. Harrastan liikuntaa myös. Lapsia ei ole. Enkä halua lapsia. Hengailen kavereittenkaa paljon ja käyn töissä. Minä kyllä itse kiinnostun naisista, mutta ei ne minusta. On kai minussa vikaa.
En nykyään kiinnosta naisia
18
183
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Olisiko kyseessä sellainen melko tyypillinen kohtaanto-ongelma?
Tarkoittaen, että jos olet tyyliin huomannut, etteivät parikymppiset naiset enää kiinnostu sinusta, ja sinä taas et kiinnostu nelikymppisistä naisista, niin tilanne on ihan ymmärrettävä.- AnonyymiUUSI
Ei kyse ole siitä vaan tuntuu ettei sitten kokonaisuus jotenkin kiinnosta naisia
- AnonyymiUUSI
Höpsistä sentään. Jos sussa ei olisi mitään vikaa, niin kyllä naisia riittäisi.
Näin kohta 49 vuotiaanakin riittää, vaikka Katja vainaakin meni kuolemaan.
Nyt otat tiukan katseen peilin kanssa. Jopa sinussa itsessä voi olla vikaa.
>simiti< - AnonyymiUUSI
Itseä kyllä kiinnostaa ihan oman ikäisetkin mutta eslm facebook dating naiset eivät sielä vastaa viesteihin ja laita itse viestiä.
- AnonyymiUUSI
Osoitatko jotenkin kiinnostusta naista kohtaan jos laittaa sulle viestiä.. Kirjoitatko vähän pidemmän kuvauksen itsestäsi eli jotain muutakin siis kuin tuon mitä tuoossa alussa maintsit.Mainutsetko sen asian että olet valmis hieman vähentämään kaverien kanssa viettämääsi aikaa kun joku kiinnostava nainen haluaa sinua tavata yms..
- AnonyymiUUSI
Niin en osaa sanoa varmaa kokonaisuus mussa tai yritän liian kauniita naisia. Ehkä luonne tai jotain. Mua monesti on sanottu tyhmäksi.
- AnonyymiUUSI
Tuosta päätellen kaverit on sinulle tärkeämpiä kuin naiset tai suhde. Jatka samaa rataa.
- AnonyymiUUSI
Kun olin nuorempi niin naiset kyllä kiinnostui
- AnonyymiUUSI
Kai se on tämä keski ikä joka vaikuttaa ei voi mitään
- AnonyymiUUSI
joo olen kyllä ollut asiakas noille puukkofirmoille ja muillekin kuin joku armoria tai teräasekeskus.
mutta en harrasta ihmisten puukoruksia, kuin joku kikkelitön kuopiosta.
koska koen jonkin tarkkuusammunnan aika rauhoittavaksi lajiksi kun jotain josw omiakin tarkkuusennäryksiä kokeilee tehdä.- AnonyymiUUSI
Eli tarkkuusammunnalla rentoudut ja valmistaudut äijä? Näen red flagin, mutta ei saa yleistää tai sitten mennään pian jo henkilöön. Get real warlocks etc
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eli tarkkuusammunnalla rentoudut ja valmistaudut äijä? Näen red flagin, mutta ei saa yleistää tai sitten mennään pian jo henkilöön. Get real warlocks etc
Ja mikäli joku näin oikeasti toimii kaverilta voi kysyä mitä kuuluu
- AnonyymiUUSI
Naiset ovat vain nykyään tosi nirsoja.
- AnonyymiUUSI
Eli esim sinä olet siis länkytykses länkyttäny ns
- AnonyymiUUSI
Ehkä sitten olen rupsahtanut tai jotain. Mahaa on vähän ja juon alkoholiakin.
- AnonyymiUUSI
Varmasti vaikuttaa jos ei enää ole niin komea. Vanhenee ja lihoo tulee mahaa. Kaikki vaikuttaa.
- AnonyymiUUSI
huomenna tulee jännä James Bond elokuva Kultainen ase, tuossa jutussa kun se tyttö avaa auton takaluukun, huh olemme ilmassa.
joku pelijuttu mitä niin jonkin kaltaista ajattelin ehdottaa yhdistelemispeliä, kkuin bejevelwed tai sellaista. Ihan hyvältähän toi kuulostaa. Mäkin joskus 30 vuotiaana mietin samaa ja miksi miksi miksi. Mutta se ajatus kiertää kehää, ei se hyödytä. Parempi keskittyä siihen missä menestyy. Oon sua 10 vuotta vanhempi ja ainoo mikä harmittaa on just työ. Että miksei vois selvitä vähemmällä vaikka neljä päivää viikossa yhdeksää tuntia. Helpottaisi kummasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k364282- 552965
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462878- 302643
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3402621Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82585- 382199
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t541965Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461683- 1411527