En nykyään kiinnosta naisia

Anonyymi-ap

Olen noin 41 mies ja huomannut pitkään etten oikein kiinnosta naisia. Vakityö on ja kaikki kunnos. Harrastan liikuntaa myös. Lapsia ei ole. Enkä halua lapsia. Hengailen kavereittenkaa paljon ja käyn töissä. Minä kyllä itse kiinnostun naisista, mutta ei ne minusta. On kai minussa vikaa.

18

183

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Olisiko kyseessä sellainen melko tyypillinen kohtaanto-ongelma?

Tarkoittaen, että jos olet tyyliin huomannut, etteivät parikymppiset naiset enää kiinnostu sinusta, ja sinä taas et kiinnostu nelikymppisistä naisista, niin tilanne on ihan ymmärrettävä.

• Anonyymi
        UUSI

Ei kyse ole siitä vaan tuntuu ettei sitten kokonaisuus jotenkin kiinnosta naisia

• Anonyymi
      UUSI

Höpsistä sentään. Jos sussa ei olisi mitään vikaa, niin kyllä naisia riittäisi.
      Näin kohta 49 vuotiaanakin riittää, vaikka Katja vainaakin meni kuolemaan.

Nyt otat tiukan katseen peilin kanssa. Jopa sinussa itsessä voi olla vikaa.

>simiti<

• Anonyymi
      UUSI

Itseä kyllä kiinnostaa ihan oman ikäisetkin mutta eslm facebook dating naiset eivät sielä vastaa viesteihin ja laita itse viestiä.

• Anonyymi
      UUSI

Osoitatko jotenkin kiinnostusta naista kohtaan jos laittaa sulle viestiä.. Kirjoitatko vähän pidemmän kuvauksen itsestäsi eli jotain muutakin siis kuin tuon mitä tuoossa alussa maintsit.Mainutsetko sen asian että olet valmis hieman vähentämään kaverien kanssa viettämääsi aikaa kun joku kiinnostava nainen haluaa sinua tavata yms..

• Anonyymi
      UUSI

Niin en osaa sanoa varmaa kokonaisuus mussa tai yritän liian kauniita naisia. Ehkä luonne tai jotain. Mua monesti on sanottu tyhmäksi.

• Anonyymi
      UUSI

Tuosta päätellen kaverit on sinulle tärkeämpiä kuin naiset tai suhde. Jatka samaa rataa.

• Anonyymi
      UUSI

Kun olin nuorempi niin naiset kyllä kiinnostui

• Anonyymi
      UUSI

Kai se on tämä keski ikä joka vaikuttaa ei voi mitään

• Anonyymi
      UUSI

joo olen kyllä ollut asiakas noille puukkofirmoille ja muillekin kuin joku armoria tai teräasekeskus.

mutta en harrasta ihmisten puukoruksia, kuin joku kikkelitön kuopiosta.

koska koen jonkin tarkkuusammunnan aika rauhoittavaksi lajiksi kun jotain josw omiakin tarkkuusennäryksiä kokeilee tehdä.

• Anonyymi
        UUSI

Eli tarkkuusammunnalla rentoudut ja valmistaudut äijä? Näen red flagin, mutta ei saa yleistää tai sitten mennään pian jo henkilöön. Get real warlocks etc

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eli tarkkuusammunnalla rentoudut ja valmistaudut äijä? Näen red flagin, mutta ei saa yleistää tai sitten mennään pian jo henkilöön. Get real warlocks etc

Ja mikäli joku näin oikeasti toimii kaverilta voi kysyä mitä kuuluu

• Anonyymi
      UUSI

Naiset ovat vain nykyään tosi nirsoja.

• Anonyymi
      UUSI

Eli esim sinä olet siis länkytykses länkyttäny ns

• Anonyymi
      UUSI

Ehkä sitten olen rupsahtanut tai jotain. Mahaa on vähän ja juon alkoholiakin.

• Anonyymi
      UUSI

Varmasti vaikuttaa jos ei enää ole niin komea. Vanhenee ja lihoo tulee mahaa. Kaikki vaikuttaa.

• Anonyymi
      UUSI

huomenna tulee jännä James Bond elokuva Kultainen ase, tuossa jutussa kun se tyttö avaa auton takaluukun, huh olemme ilmassa.

joku pelijuttu mitä niin jonkin kaltaista ajattelin ehdottaa yhdistelemispeliä, kkuin bejevelwed tai sellaista.

• UUSI

Ihan hyvältähän toi kuulostaa. Mäkin joskus 30 vuotiaana mietin samaa ja miksi miksi miksi. Mutta se ajatus kiertää kehää, ei se hyödytä. Parempi keskittyä siihen missä menestyy. Oon sua 10 vuotta vanhempi ja ainoo mikä harmittaa on just työ. Että miksei vois selvitä vähemmällä vaikka neljä päivää viikossa yhdeksää tuntia. Helpottaisi kummasti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      36
      4282
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      2965
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      46
      2878
    4. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2643
    5. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      340
      2621
    6. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2585
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      2199
    8. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      1965
    9. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1683
    10. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      141
      1527
    Aihe