Löytyykö kaunista Leskeä jolla sormet pelaa ja raottaa joskus jumalan luoman paratiisin ovea.
Sydänystäväksi...
23
879
Vastaukset
- Anonyymi
Sulla kaks kättä käytä niitä !
- Anonyymi
Äläpäs viliseni tuo pahoja tapojasi kaiken luettavaksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äläpäs viliseni tuo pahoja tapojasi kaiken luettavaksi
No mitä vittua sie selität johan molen sanonu että ei kiinnosta vittuakhan lätkyttää jotaki kusisuolenpätkää vartin verran
- Anonyymi
Pikkukulliselle riittää yks käsi.
- Anonyymi
En ole leski mutta ossaakko pelata pingoa?
- Anonyymi
Juoksenki marenki ja konttajärvellä tulee bingoilemassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juoksenki marenki ja konttajärvellä tulee bingoilemassa
Ja taskubiljardia ;D
- Anonyymi
En jaksa naia,käytän kaikki voimat pinkon pellaukseen.
- Anonyymi
Tulkaa varikko kemuihin jos kiinnostuneita ponnelle.tunnistat erikoisen näköisestä hatusta ruusu t-paidasta,keltainen.
- Anonyymi
Tuletko kiva leski varikko bileisiin.Olit ainut joka oli remseä ja tohti tulla porisuttaan eilen,puolen yön maissa,jäi jutut meillä kesken kun nuorisoa jouduit kuskaan kotiin.Tule tänään sama paikka ja aika klo23.00
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuletko kiva leski varikko bileisiin.Olit ainut joka oli remseä ja tohti tulla porisuttaan eilen,puolen yön maissa,jäi jutut meillä kesken kun nuorisoa jouduit kuskaan kotiin.Tule tänään sama paikka ja aika klo23.00
En malta oottaa ! Housut jo kosteena.. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käy pesulla ennenkö lähdet ja laita dödöä,tyly se on näin lämpimällä säällä,alkaa tuoksuun.K-marketisa ostin hajusyöjä kosteus suojia,ne tuoksuu hyvälle vielä aamullakin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinaatko käyä öljynvaihossa.
- Anonyymi
Kiitos pellon naiset,kunpa joka paikassa olis teidän oloisia,jopa jumalan rakkaus puhkusi teissä voimakkaasti ja sanonta että Jumala rakastaa iloista antajaa T:ralli team i
- Anonyymi
Mukava kun kävit ! ensi vuonna uudestaan ! T: Jårge
- Anonyymi
Ei löytynyt sydän ystävää.Mutta löytyiskö marjastus kaveria,leski naisista.Kohta puolin alkaa marjat kypsyyn
- Anonyymi
Huomenna menen hilloja kattoon,tule sieki.Pättäräisen suolle...Kaunis hilla leski
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomenna menen hilloja kattoon,tule sieki.Pättäräisen suolle...Kaunis hilla leski
Mielummin varattu säästyy isot rahat ja mettät.
- Anonyymi
Poraa peltoon!
- Anonyymi
Ei tunnu löytyvän marjastus kaveri .kyllähän aviovaimojs olis pilven pimein tarjolla marjaan.Ruuhikairaan olis tänään lähteä kattoon löytyiskö hillaa,kianajoen perukoille,tuttua seutua.Vanhalla kaupalla olen jos sieltä löytyy leski
- Anonyymi
Löytyvän hillaa. 8litran ämpärillinen.ja seuraa ulkomaalaisia pieniä ukkeleita keräsi hilloja,ostin niiltä ämpärillisen,30 ekulla,entiiä oliko halpaa n,11kg
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Löytyvän hillaa. 8litran ämpärillinen.ja seuraa ulkomaalaisia pieniä ukkeleita keräsi hilloja,ostin niiltä ämpärillisen,30 ekulla,entiiä oliko halpaa n,11kg
Haistoitko ämpäriä ensin ? Osa ruukenneet kusta ämpäriin jotta sais painoo lisää...
- Anonyymi
Kyllä löytyy nivan päästä .66-75 v iloiset typyt.Joten osoitetta kehii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 923528
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442907Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742396- 612328
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512291Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162256Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212143Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202107- 1152055
- 621974