Usein kun kävelen kevyenliikenteen väylää ja joku tulee vastaan joko yksin kaksin tai koiran kanssa samaan ahtaa vielä,raivopylrä,Vainikka. Eihän autollaan ohiteta jos on vastaan tulijoita
Missä raivon järki tai ajokortti on
Saako raivopyörä,ohittaa vastaan tulijoiden sekaan
7
82
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Saa tehdä ihan mitä vaan omasta mielestään jotta bauhimei hidasti kun kunto ei muuten kestä ja taivoomista ei esiinny
Miksi hullujaraibopyöriä on niin paljon nykyään- AnonyymiUUSI
Kova on tarve sanoa jotain, mutta ei kykyä sen sanomiseen.
- AnonyymiUUSI
Kyllä autoilijat usein ohittavat pyöräilijän vaikka auto tulee vastaan.
- AnonyymiUUSI
Lain vastaista, jos ei pysty antamaan turvallista tilaa pyöräilijöille.
Nainen on kuollut onnettomuudessa Iisalmessa Pielavedentiellä tiistaina. Henkilöauto törmäsi samaan suuntaan pientareella ajaneisiin pyöräilijöihin. En annettu turvallinen tila, vaan ajettiin päälle. - AnonyymiUUSI
Uutinen aiheesta on tämä.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/caa49c13-aa00-4e6e-9eec-a19dbbcafa2a
- AnonyymiUUSI
Järki on päässä ja ajokorttia ei pyöräilyyn vaadita.
- AnonyymiUUSI
Liikennesääntöjä pitää silti noudattaa liikenteessä. Liikennesääntöjä pitää noudattaa, vaikka niitä ei osaisikaan. Helpompi noudattaa ja toimia oikein, kun liikennesäännöt osaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375136- 823656
- 403062
- 613005
- 102956
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562363- 411848
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91790Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1431745- 181731