Tämä on ihan kestämätön tilanne. Sähköautobusiness on kannattamatonta, Sähköautoilijoiden verot ym. maksavat muut, sähköautojen palot tuhoavat rahtilaivat ja rakennukset, sähköautoihin liittyvä kaivoteollisuus saa tuhota järvet, joet ja meret, sähköautoista saa valehdella vapaasti, jos vain kehuu, politiikka sitoutuu sairaalla tavalla sähköautojen sponsorointiin
Miten kauan muut maksavat sähköautojen kulut
16
109
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
No jos kulut menee kaikkien muiden maksettaviksi, niin eikö siinä tapauksessa ole erikoisen tyhmää olla ostamatta sähköautoa?
Miksi olla siellä maksajan puolella, kun voi hypätä edun saajien jengiin?- AnonyymiUUSI
Sähköautoilijan moraali on ala-arvoista eli pidemmän päälle tuhoavaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sähköautoilijan moraali on ala-arvoista eli pidemmän päälle tuhoavaa.
Tiesithän, että elämällä maakuopassa ja luopumalla kaikesta nykyteknologiasta, pienennät hiilijalanjälkeäsi lähes olemattomiin.
Silti et sitä tee, joten se siitä moraalista, mukavuus ja oma etu jyrää yli kaikkien kauniiden utopioiden. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tiesithän, että elämällä maakuopassa ja luopumalla kaikesta nykyteknologiasta, pienennät hiilijalanjälkeäsi lähes olemattomiin.
Silti et sitä tee, joten se siitä moraalista, mukavuus ja oma etu jyrää yli kaikkien kauniiden utopioiden.Siinä se tuli sähköautoilijan puhtaus esille!
- AnonyymiUUSI
Kyllä sdp nostaa sähköautoilijoiden veroa.
- AnonyymiUUSI
Kun seuraavaa ydinvoimalaa ryhdytään rakentamaan
tajuat, että sinun verorahoillahan tuetaan sähköautoilijoita.
Säästä sähköä. - AnonyymiUUSI
Ulosannetut katselee sähkönmyyjien ajelua sivusta.
-sivusta - AnonyymiUUSI
PIETARINTROLLITEHTAAN AAAIIVOTONTA AAAAPINA TASON DISSAUSTA ! ! ÄLÄ KOMMENTOI ! ! TOJO HÖNÖ PIETARIN TROLLI ! ! VAROKAA ! !
- AnonyymiUUSI
Tuetaan, tuetaan. Sähköautoilijat tarvitsevat tukea. Ei he muuten pärjää elämässä.
- AnonyymiUUSI
Rakennetaan muutama ydinvoimalaitos säköautoilijoita varten. Sähköautilijat ovat köyhiä ja heitä pitää paapoa. He eivät itse pysty ottamaan vastuuta yhteiskunnassa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Rakennetaan muutama ydinvoimalaitos säköautoilijoita varten. Sähköautilijat ovat köyhiä ja heitä pitää paapoa. He eivät itse pysty ottamaan vastuuta yhteiskunnassa.
Se on aikalailla persiistä, että sähköautoilijoitakin on paapottava. Paapottavia on ihan tolkuttomasti. Ei ihme, että Suomen talous on upoksissa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se on aikalailla persiistä, että sähköautoilijoitakin on paapottava. Paapottavia on ihan tolkuttomasti. Ei ihme, että Suomen talous on upoksissa.
Sähköautoilijoiden piti olla aktiivisia työelämässä ja piti viedä taloutta parempaan suuntaan. Mutta totuus on toisenlainen. Sähköautoilijat elävätkin yhteiskunnan tukien varassa.
- AnonyymiUUSI
Mistähän voisi hakea niitä sähköautotukia? Ostettaessa maksettava.autoverokin lasketaan kaikille autoille samalla kaavalla, mutta kun se jäi sähköautoilla niin pieneksi, se muutetiiinkin vuosittain maksettavaksi ajoneuvoveron korotukseksi. On siinä varsinainen tuki, kun sen saa pulittaa joka vuosi verottajalle.
- AnonyymiUUSI
Avaaja on taas sekava ja täysi urpo. Poika sotkee niin monia asioita sekaisin ja perustelut jostain utopiasta.
- AnonyymiUUSI
Ongelmat tuntuu olevan vastaanottajan päässä eli kyseessä on sähköautoilija.
- AnonyymiUUSI
PIETARIN TROLLITEHTAAN SPÄMMIÄ ! ! TOJO HÖNÖN DISSATTAVA KAIKKIA NATO MAIDEN AUTOJA INFRAA TEKNIIKKAA JA ERIKOISESTI SÄHKÖAUTOJA ETTEI VENÄJÄN ÖLJYN MYYNTI LASKIS. . SAIS SOTIA ALISTAA JA ORJUUTTAA NAAPURI MAITA. . POLITRUKKI MÄÄRÄÄ JA TOJO HÖNÖN TOTELTAVA ! ! TRÖÖÖÖÖLLL ! ! TOJO HÖNÖ ON PIETARIN TROLLI ! ! VAROKAA ! !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395278- 853772
- 503180
- 113055
- 623045
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562393Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1481892- 411878
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….101835- 181751