eli Elukkaa tarkoitan. Päivällä vastailin, mut kun olin töissä, niih jäi vähäsen tynkäksi. :)
Todennäköisesti olet Fribaamassa kun on noin komea keli.. mut ehkä tämä tavoittaa sinut .. tai sit ei. Ihan sama. 😆
Eli tulkitsin näin vapaasti käännettynä, että sinäkin tykkäät olla pikkuisen hullu.. eiku villi piti sanomani. 😅
Nooh.. minä olen tyytyväinen jos joku jaksaa hullutella minulle. Joten kuten olen sanonut sinulle, että anna vaan palaa.
Palsta tarvitsee ripauksen pähkähulluutta ja mikä tärkeintä tässä koko jutussa..
MINÄ tarvitsen jonkun jonka kanssa hölmöillä.
Olenkin nauttinut seurastasi palstalla oikein kovasti tai siis parahultaisesti. Niin.. olen odottamalla odottanut tilaisuutta käyttää tuota sanaa jossakin asianyhteydessä. Noloa, mutta totta.
Tiedän, että olet jossakin päristelemässä tai kiekkoa viskomassa, mut toivon että tämä tavoittaa sinut.
Villi vellamoinen,
1
113
Vastaukset
No hupsista sentään, mitäs täältä löytyykään...villiintynyt pirpana ☺️tai ainakin varman päälle pelaava. No perille tuli leiman kera.
Fribaamassahan minä ja päristelemässä. Fribaradassa on se hyvä puoli että kulkee uimarannan tuntumassa, samalla kertaa sekä hyvä että että huono ominaisuus...kesähelteellä hyvä 😎 näkymien puolesta, huonona puolena se että en omista kelluvia kiekkoja, ehkä niin parempikin koska olen surkea uimari.
Hassua sinänsä, koska olen ikäni asunut vesistöjen tuntumassa, vapaan kasvatuksen hedelmä joka leikki nappulana tietenkin juuri aina vedessä, missä muuallakaan.
Kukaan ei koskaan kieltänyt, käski vain vaihtaa kuivat ylle 😂.
En tiedä olenko niinkään villi tai hullu, pikemminkin hallitusti pöljä ja jossain määrin arvaamaton...toimintaperiaate on kieltämättä samantyyppinen kummassakin tyylisuunnassa kai sitten ihan parahultaisesti ☺️. Pienesti hassuttelu on aina paikallaan, vaatii tosin aina pienen kipinän toimiakseen.
Noh joo, enköhän tulevaisuudessakin löydä jotain tarttuvaa mihin tarrata kiinni tilaisuuden tullen
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 123169
- 181801
Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?
Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit191662En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m321555- 731553
- 231511
- 281360
Miten lasketaan?
Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.91334Hyvää Huomenta Rakas Neiti
Hyvää Huomenta Nainen🤗 Kaikkea hyvää toivon sinun päivääsi😘 Näin toivoo mies111284Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?
Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui341262