Villi vellamoinen,

eli Elukkaa tarkoitan. Päivällä vastailin, mut kun olin töissä, niih jäi vähäsen tynkäksi. :)

Todennäköisesti olet Fribaamassa kun on noin komea keli.. mut ehkä tämä tavoittaa sinut .. tai sit ei. Ihan sama. 😆

Eli tulkitsin näin vapaasti käännettynä, että sinäkin tykkäät olla pikkuisen hullu.. eiku villi piti sanomani. 😅

Nooh.. minä olen tyytyväinen jos joku jaksaa hullutella minulle. Joten kuten olen sanonut sinulle, että anna vaan palaa.
Palsta tarvitsee ripauksen pähkähulluutta ja mikä tärkeintä tässä koko jutussa..
MINÄ tarvitsen jonkun jonka kanssa hölmöillä.

Olenkin nauttinut seurastasi palstalla oikein kovasti tai siis parahultaisesti. Niin.. olen odottamalla odottanut tilaisuutta käyttää tuota sanaa jossakin asianyhteydessä. Noloa, mutta totta.

Tiedän, että olet jossakin päristelemässä tai kiekkoa viskomassa, mut toivon että tämä tavoittaa sinut.

24

439

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No hupsista sentään, mitäs täältä löytyykään...villiintynyt pirpana ☺️tai ainakin varman päälle pelaava. No perille tuli leiman kera.

Fribaamassahan minä ja päristelemässä. Fribaradassa on se hyvä puoli että kulkee uimarannan tuntumassa, samalla kertaa sekä hyvä että että huono ominaisuus...kesähelteellä hyvä 😎 näkymien puolesta, huonona puolena se että en omista kelluvia kiekkoja, ehkä niin parempikin koska olen surkea uimari.

Hassua sinänsä, koska olen ikäni asunut vesistöjen tuntumassa, vapaan kasvatuksen hedelmä joka leikki nappulana tietenkin juuri aina vedessä, missä muuallakaan.
      Kukaan ei koskaan kieltänyt, käski vain vaihtaa kuivat ylle 😂.

En tiedä olenko niinkään villi tai hullu, pikemminkin hallitusti pöljä ja jossain määrin arvaamaton...toimintaperiaate on kieltämättä samantyyppinen kummassakin tyylisuunnassa kai sitten ihan parahultaisesti ☺️. Pienesti hassuttelu on aina paikallaan, vaatii tosin aina pienen kipinän toimiakseen.
      Noh joo, enköhän tulevaisuudessakin löydä jotain tarttuvaa mihin tarrata kiinni tilaisuuden tullen

• Minä olen lapsuuteni asustellut merenrannan tietymillä. Veteen piti päästä jo huhtikuussa ja viimeistään toukokuussa. Joten ymmärrä tuon vesimanian hyvin.

Ja siihen nähden olen erityisen huono uimari. Mutta kellun sujuvasti.. 😊

Eli ehkä nyt kun mullakin on lupa hullutella edes sinun kanssasi .. uskallan löysätä pipon resooria hieman. 😂

No nyt kello pärähti herättäen uuteen ja toivoa täynnä olevaan työpäivään. Plääh! Joten hyvät, oikeaan suuntaan lentävät kiekot sinulle tähän päivään. Ite yritän saada päiväni kulumaan jotenkin siedettävästi.

• Pikku-pirpana kirjoitti:

Minä olen lapsuuteni asustellut merenrannan tietymillä. Veteen piti päästä jo huhtikuussa ja viimeistään toukokuussa. Joten ymmärrä tuon vesimanian hyvin.

Ja siihen nähden olen erityisen huono uimari. Mutta kellun sujuvasti.. 😊

Eli ehkä nyt kun mullakin on lupa hullutella edes sinun kanssasi .. uskallan löysätä pipon resooria hieman. 😂

No nyt kello pärähti herättäen uuteen ja toivoa täynnä olevaan työpäivään. Plääh! Joten hyvät, oikeaan suuntaan lentävät kiekot sinulle tähän päivään. Ite yritän saada päiväni kulumaan jotenkin siedettävästi.

Hah, ketjussa on käynyt näköjään sensuuri 😁, vilaukselta nähtyjen otsikoiden perusteella poistot ihan paikallaan ☺️ tällä kertaa.

Sääli ettei tuo viestihistoria pelitä, osa kuolemattomista sanahelinöistä menee ihan hukkaan eikä jää jälkipolvien luettavaksi...ihan mielelläni kyllä kommentoisin myös takaisin.

Palstan vetovoimahan perustuu ristiriitoihin ja niiden ratkomisiin, jotkut tosin ryhtyvät toisinaan ällöttävän samanmielisiksi toimien palstailun perusperiaatteita vastaan, hyi heitä 🤭yök.

Tänään ei muovinpalaset lennelleet, puunpalasia kylläkin muutama motillinen. Huomenna olisi tarkoitus tehdä matkaa kumitassuilla, katsotaan nyt...aina joskus yrittää tulla vastaan jotain akuutimpaa.

Enkä rutise lämmöstä, olen tähän asti rutissut huonoista ajokeleistä joten kärvennyn ja sulan ihan mielelläni tästä eteenpäin, ihan "raadoksi" asti en kuitenkaan aio itseäni päästää 😁

• Ex-Lukka kirjoitti:

Hah, ketjussa on käynyt näköjään sensuuri 😁, vilaukselta nähtyjen otsikoiden perusteella poistot ihan paikallaan ☺️ tällä kertaa.

Sääli ettei tuo viestihistoria pelitä, osa kuolemattomista sanahelinöistä menee ihan hukkaan eikä jää jälkipolvien luettavaksi...ihan mielelläni kyllä kommentoisin myös takaisin.

Palstan vetovoimahan perustuu ristiriitoihin ja niiden ratkomisiin, jotkut tosin ryhtyvät toisinaan ällöttävän samanmielisiksi toimien palstailun perusperiaatteita vastaan, hyi heitä 🤭yök.

Tänään ei muovinpalaset lennelleet, puunpalasia kylläkin muutama motillinen. Huomenna olisi tarkoitus tehdä matkaa kumitassuilla, katsotaan nyt...aina joskus yrittää tulla vastaan jotain akuutimpaa.

Enkä rutise lämmöstä, olen tähän asti rutissut huonoista ajokeleistä joten kärvennyn ja sulan ihan mielelläni tästä eteenpäin, ihan "raadoksi" asti en kuitenkaan aio itseäni päästää 😁

Juu.. palsta toimiin hyvin sanottuna vain välttävästi.

Ja minä kärvistelen töissä. Kyllä syö naista. Ei mitään tekemistä ja töihin pitää ihtensä raijata.

Mulla just ny sellainen kesätuuraus meneillään, että paikalla on oltava päivystämässä jos joku tehtaassa haluaa äkkiseltään jotakin lähettää maailmalle.. todellista tarvetta oikeastaan ei ole, mutta kärvistelen paikalla kun kukaan muu ei osaa tätä hommaa.

Nooh.. mä pistän napit korville, nupit kaakkoon ja luen e-kirjaa. Jos ne tästä haluaa mulle maksaa sitä minimaalista korvausta jota palkaksi kutsutaan, niin olkoon.

Jaa, sinulla oli halkosavotta.. ostona vai ihan ihte pilkottuna? Ääh, en uso kumminkaan että sä, vanha setä alkaisit itse pilkkomaan..
        Herraskaisena olet tilannut vuoden puut pihaan tuotuna, mutta ajattelit si kuitenkin lempata ne ite. 😁

Tosimies kiipeää puuhun vetämään vaijerit.. kaataa puun ja kuskaa rungon. Pätkii ja pilkoo kalikat ennen halkovajaan siirtämistä.. :)

Heh...

Sun pitää ny oikeasti päättää että päristelypäivä on päristelypäivä. Katsos asiat pitää laittaa oikeisiin mittasuhteisiin ja ennen kaikkea tärkeysjärjestykseen.
        Suomen kesä ON lyhyt. Ja päristelykausi on vielä lyhyempi. Joten.. mikä voisi olla niin tärkeää etteikö sitä voisi tehdä syssymmällä?

No, tiedät mitä tarkoitan.

Mä jatkan tässä "töiden" tekoa ja toivon, että saat kumitassusi kuumaksi. 😉

Juu.. palsta toimiin hyvin sanottuna vain välttävästi.

Ja minä kärvistelen töissä. Kyllä syö naista. Ei mitään tekemistä ja töihin pitää ihtensä raijata.

Mulla just ny sellainen kesätuuraus meneillään, että paikalla on oltava päivystämässä jos joku tehtaassa haluaa äkkiseltään jotakin lähettää maailmalle.. todellista tarvetta oikeastaan ei ole, mutta kärvistelen paikalla kun kukaan muu ei osaa tätä hommaa.

Nooh.. mä pistän napit korville, nupit kaakkoon ja luen e-kirjaa. Jos ne tästä haluaa mulle maksaa sitä minimaalista korvausta jota palkaksi kutsutaan, niin olkoon.

Jaa, sinulla oli halkosavotta.. ostona vai ihan ihte pilkottuna? Ääh, en uso kumminkaan että sä, vanha setä alkaisit itse pilkkomaan..
        Herraskaisena olet tilannut vuoden puut pihaan tuotuna, mutta ajattelit si kuitenkin lempata ne ite. 😁

Tosimies kiipeää puuhun vetämään vaijerit.. kaataa puun ja kuskaa rungon. Pätkii ja pilkoo kalikat ennen halkovajaan siirtämistä.. :)

Heh...

Sun pitää ny oikeasti päättää että päristelypäivä on päristelypäivä. Katsos asiat pitää laittaa oikeisiin mittasuhteisiin ja ennen kaikkea tärkeysjärjestykseen.
        Suomen kesä ON lyhyt. Ja päristelykausi on vielä lyhyempi. Joten.. mikä voisi olla niin tärkeää etteikö sitä voisi tehdä syssymmällä?

No, tiedät mitä tarkoitan.

Mä jatkan tässä "töiden" tekoa ja toivon, että saat kumitassusi kuumaksi. 😉

Aaha, haistan ilmassa lievää väheksyntää, on siis aika käynnistää tosielämän MACHO-time joka saa itsensä simitin (simiti pienellä s-kirjaimella😁) kalpenemaan silkasta kateudesta 😂.

Siis olipa kerran ☺️...tai sitten taisi olla ihan oikeastikin MIES joka pilkkoi saamansa 10 motin halkokuorman puusuojaan neljässä tunnissa käyttäen kahta moottorisahaa, yksi ei riittänyt koska kuumeni liikaa sahatessa, bensa höyrystyi kun yritti tankata eli oli pakko odottaa tovi ja sitähän MIES ei tehnyt vaan tempaisi toisen jäähtyneen sahan näppeihinsä ja antoi mennä taas vauhdilla. Hommaan sisältyi siis pöllien kasaus sahapukkiin, sahaus ja heitto liiteriin, ehkä siihen meni sittenkin neljä ja puoli tuntia...vai onkohan sittenkin käynyt niin että aika kultaa muistot 🤔..noh MIES joka tapauksessa tms ...oli ainakin kerran 😁.

Kyyllä, kumitassua on poltettu tänäänkin ja muovinpalasia käyt viskomassa, yksikään ei päätynyt järveen tällä kertaa. Priorisointi työnteon ja huvittelun välillä täydellisessä balanssissa eli huvittelua 90% , töitä 10%..aamusella tuli rehkittyä kun otin pyykit narulta ja tein sapuskat, huh sentään.
        Toivottavasti ahteri ei puutunut päivän mittaan pahasti sielläkään...vaikka haitanneeko tuo kun on henkilökohtainen lähihoitaja tulossa vierailulle viikonlopuksi suorittamaan intiimihierontaa 😊

• Anonyymi
        Ex-Lukka kirjoitti:

Aaha, haistan ilmassa lievää väheksyntää, on siis aika käynnistää tosielämän MACHO-time joka saa itsensä simitin (simiti pienellä s-kirjaimella😁) kalpenemaan silkasta kateudesta 😂.

Siis olipa kerran ☺️...tai sitten taisi olla ihan oikeastikin MIES joka pilkkoi saamansa 10 motin halkokuorman puusuojaan neljässä tunnissa käyttäen kahta moottorisahaa, yksi ei riittänyt koska kuumeni liikaa sahatessa, bensa höyrystyi kun yritti tankata eli oli pakko odottaa tovi ja sitähän MIES ei tehnyt vaan tempaisi toisen jäähtyneen sahan näppeihinsä ja antoi mennä taas vauhdilla. Hommaan sisältyi siis pöllien kasaus sahapukkiin, sahaus ja heitto liiteriin, ehkä siihen meni sittenkin neljä ja puoli tuntia...vai onkohan sittenkin käynyt niin että aika kultaa muistot 🤔..noh MIES joka tapauksessa tms ...oli ainakin kerran 😁.

Kyyllä, kumitassua on poltettu tänäänkin ja muovinpalasia käyt viskomassa, yksikään ei päätynyt järveen tällä kertaa. Priorisointi työnteon ja huvittelun välillä täydellisessä balanssissa eli huvittelua 90% , töitä 10%..aamusella tuli rehkittyä kun otin pyykit narulta ja tein sapuskat, huh sentään.
        Toivottavasti ahteri ei puutunut päivän mittaan pahasti sielläkään...vaikka haitanneeko tuo kun on henkilökohtainen lähihoitaja tulossa vierailulle viikonlopuksi suorittamaan intiimihierontaa 😊

Et sinä vammainen osaa käyttää edes halkomakonetta.

• Ex-Lukka kirjoitti:

Aika hyvä, .. tota just tarkoitin. Älä yhtään sensuroi itteäsi. Sulla homma luistaa ja asiat liukastaa.

Kyllä Simiti on palstan Äijä. Isolla äällä .. :)
        Sun jutut jää pikkaisen pehmosiksi häneen verrattuna.. mut hei kyllä mä silti diggaan.

Kyllä tämäkin päivä töissä sit teki sen ettei se helpoksi jäänyt.. tuli kiireinen tilaus ja helvatun samperi soikoon .. en saanut koneita käynnistymään. Mulla meni kolme tuntia ennenkuin sain sen perkuleen koneen käyntiin..

Ja kun sain ne tehtyä, nii ilmoitettiinki, että lähtee aikaisintaan keskiviikkona Kiinaan. Nice.
        Kunnon paskahalvaus ja kiire, eikä sit oikeasti ollutkaan mikään kiire.

Nooh .. talossa huomattu, ettei mulla ole töitä, siispä nakkia napsuu joka suunnalta. Olisi yksi isompi Japanin keikka, lavatolkulla lemppaamista, kokoonpanosolun tuuraamista, romutuskeikkaa ja muuta poikkeavaa työtä tarjolla .. ihan enemmän ku pystyn tekemään.

Sen siitä saa kun nostaa jalat pöydälle..vitt*u. Ja mulla on viikko lomaan.
        Mulla on itellä kymmenen noita muovinpalasia.. en kyllä osaa käyttää niitä. Laitan ne sunnuntaina rakastajani .. eli intiimihierojani matkaan. Olisi tarkoitus myöhemmin kesällä lähteä hänen kanssaan radalle.
        Jumankekka siitä tulee näky kun me pujiksen kanssa lähdetään kokeilemaan viskomista.

Noin kokeneena voisit antaa vinkkiä kuinka kohdata radalla konkarit. Eli onkos fribaajat yhtä säännönnussijoita kuin ne alkuperäiset golffaajat? Onko siis etikettiä? Näin kaverin puolesta kyselen.. :)..?

• Anonyymi kirjoitti:

Et sinä vammainen osaa käyttää edes halkomakonetta.

Ehkä, en ole nimittäin koskaan tarvinnut 😁

Aika hyvä, .. tota just tarkoitin. Älä yhtään sensuroi itteäsi. Sulla homma luistaa ja asiat liukastaa.

Kyllä Simiti on palstan Äijä. Isolla äällä .. :)
        Sun jutut jää pikkaisen pehmosiksi häneen verrattuna.. mut hei kyllä mä silti diggaan.

Kyllä tämäkin päivä töissä sit teki sen ettei se helpoksi jäänyt.. tuli kiireinen tilaus ja helvatun samperi soikoon .. en saanut koneita käynnistymään. Mulla meni kolme tuntia ennenkuin sain sen perkuleen koneen käyntiin..

Ja kun sain ne tehtyä, nii ilmoitettiinki, että lähtee aikaisintaan keskiviikkona Kiinaan. Nice.
        Kunnon paskahalvaus ja kiire, eikä sit oikeasti ollutkaan mikään kiire.

Nooh .. talossa huomattu, ettei mulla ole töitä, siispä nakkia napsuu joka suunnalta. Olisi yksi isompi Japanin keikka, lavatolkulla lemppaamista, kokoonpanosolun tuuraamista, romutuskeikkaa ja muuta poikkeavaa työtä tarjolla .. ihan enemmän ku pystyn tekemään.

Sen siitä saa kun nostaa jalat pöydälle..vitt*u. Ja mulla on viikko lomaan.
        Mulla on itellä kymmenen noita muovinpalasia.. en kyllä osaa käyttää niitä. Laitan ne sunnuntaina rakastajani .. eli intiimihierojani matkaan. Olisi tarkoitus myöhemmin kesällä lähteä hänen kanssaan radalle.
        Jumankekka siitä tulee näky kun me pujiksen kanssa lähdetään kokeilemaan viskomista.

Noin kokeneena voisit antaa vinkkiä kuinka kohdata radalla konkarit. Eli onkos fribaajat yhtä säännönnussijoita kuin ne alkuperäiset golffaajat? Onko siis etikettiä? Näin kaverin puolesta kyselen.. :)..?

Eipä siellä isommin etiketit vaivaa, jos nopeampi ryhmä tai heittäjä lähestyy takaa niin on kohteliasta antaa ohittaa. Pahin moka on juuri se että annetaan kokeneiden heittäjien odottaa eikä päästetä ohittamaan.

Ja jos joku on alueella mihin heitto voi osua niin silloin ei heitetä, varoittaakin tietysti voi...
        Kauimmaksi kohteesta jäänyt heittää ensin...muuta?

Jos heitto ehtii lähtemään ennekuin huomaa että joku on kömpimässä maalialueelle niin silloin karjaistaan varo! tai fore!, parempi kai tuo "varo" että maallikkokin ymmärtää eikä lähde katsomaan taivaalle että jokos täällä sataakin, onko foreca jo siirtynyt äänitiedotteisiin 😁

Aina kannattaa sitten olla vähän silmät selässäkin, heittäjiä on monenlaisia ja osumatarkkuuskin aika kirjavaa, radatkin joskus sentyyppisiä että heitot voivat osua vääriin pisteisiin. Parempi mennä aluksi radalle missä hyvä näkyvyys joka suuntaan ja väylien heittovälit eivät ole liian pitkiä.

Enhän minä machoilla osaa enkä koskaan edes viitsisikään oikeasti 🤭, jätetään machoilut suosiolla Äijän hommiksi 🌷. Hups mitenkäs minulta nyt kukkanen tuohon lipsahti 😁

• Ex-Lukka kirjoitti:

Eipä siellä isommin etiketit vaivaa, jos nopeampi ryhmä tai heittäjä lähestyy takaa niin on kohteliasta antaa ohittaa. Pahin moka on juuri se että annetaan kokeneiden heittäjien odottaa eikä päästetä ohittamaan.

Ja jos joku on alueella mihin heitto voi osua niin silloin ei heitetä, varoittaakin tietysti voi...
        Kauimmaksi kohteesta jäänyt heittää ensin...muuta?

Jos heitto ehtii lähtemään ennekuin huomaa että joku on kömpimässä maalialueelle niin silloin karjaistaan varo! tai fore!, parempi kai tuo "varo" että maallikkokin ymmärtää eikä lähde katsomaan taivaalle että jokos täällä sataakin, onko foreca jo siirtynyt äänitiedotteisiin 😁

Aina kannattaa sitten olla vähän silmät selässäkin, heittäjiä on monenlaisia ja osumatarkkuuskin aika kirjavaa, radatkin joskus sentyyppisiä että heitot voivat osua vääriin pisteisiin. Parempi mennä aluksi radalle missä hyvä näkyvyys joka suuntaan ja väylien heittovälit eivät ole liian pitkiä.

Enhän minä machoilla osaa enkä koskaan edes viitsisikään oikeasti 🤭, jätetään machoilut suosiolla Äijän hommiksi 🌷. Hups mitenkäs minulta nyt kukkanen tuohon lipsahti 😁

Radasta en osaa sanoa mitään..siis siitä mihin pujis minut vie..
        Mutta neitsyyteni menetin radalla joka oli aika pusikkoinen ja väylät kimurantteja. Noin kymmenisen vuotta sitten. Tai reilu..
        Siksi mulla on noita muovinpalasiakin. Innostuin, mutta se ei oikein kantanut.

Mikä lie päähänpisto oli hommata noita kiekkojakin🤔
        Yksi hyvä kiekko siinä on, muut on ihan paskoja, mut eiköhän myö noilla selvitä.

Danks tuosta ohjeistuksesta. Lähetään avoimin mielin kokeilemaan uutta. Tiedäkkö muuten.. se joka opetti mua muovinpalasia viskomaan oli omien sanojensa mukaan semiammattilainen.. en tierä sit siitä. En muista edes hänen nimeään. Joku ukkelikoikkeili, minua kyllä nuorempi.
        Siitä saa kyllä pojot multa, että oli niin kärsivällinen opettaessaan mua. Mä olen superhyperultimaattisen surkea.

Oon sitä mieltä, ettei tarvitse olla hyvä jos hommasta tykkää. Pätee muuten moneen asiaan.. 😜 elämä ei saisi olla suorittamista.

Juu.. kiitti vielä. Mä painelen tutumaan. Jaksee valvoa sitten huomenna.. :)

Radasta en osaa sanoa mitään..siis siitä mihin pujis minut vie..
        Mutta neitsyyteni menetin radalla joka oli aika pusikkoinen ja väylät kimurantteja. Noin kymmenisen vuotta sitten. Tai reilu..
        Siksi mulla on noita muovinpalasiakin. Innostuin, mutta se ei oikein kantanut.

Mikä lie päähänpisto oli hommata noita kiekkojakin🤔
        Yksi hyvä kiekko siinä on, muut on ihan paskoja, mut eiköhän myö noilla selvitä.

Danks tuosta ohjeistuksesta. Lähetään avoimin mielin kokeilemaan uutta. Tiedäkkö muuten.. se joka opetti mua muovinpalasia viskomaan oli omien sanojensa mukaan semiammattilainen.. en tierä sit siitä. En muista edes hänen nimeään. Joku ukkelikoikkeili, minua kyllä nuorempi.
        Siitä saa kyllä pojot multa, että oli niin kärsivällinen opettaessaan mua. Mä olen superhyperultimaattisen surkea.

Oon sitä mieltä, ettei tarvitse olla hyvä jos hommasta tykkää. Pätee muuten moneen asiaan.. 😜 elämä ei saisi olla suorittamista.

Juu.. kiitti vielä. Mä painelen tutumaan. Jaksee valvoa sitten huomenna.. :)

"Oon sitä mieltä, ettei tarvitse olla hyvä jos hommasta tykkää. Pätee muuten moneen asiaan.. 😜 elämä ei saisi olla suorittamista."

Tuosta olen ihan samaa mieltä, en minäkään mikään mestarifribaaja ole...kiekotkin myin yhdessä välissä vuosiksi pois, innostuin sitten uudestaan. Liikkuminen luonnossa pääosassa, ei siis välttämättä aina pelkästään uimarannalla 😁.

Ketju on saanut näköjään myös sen verran näkyvyyttä että jättänen sen lepoon, annetaan yleisölle tilaisuus seurata myös muita keskusteluita. Törkkään itseni esiin taas joskus jossain toisaalla. Viihtyisiä "lepohetkiä" 😎

• Ex-Lukka kirjoitti:

"Oon sitä mieltä, ettei tarvitse olla hyvä jos hommasta tykkää. Pätee muuten moneen asiaan.. 😜 elämä ei saisi olla suorittamista."

Tuosta olen ihan samaa mieltä, en minäkään mikään mestarifribaaja ole...kiekotkin myin yhdessä välissä vuosiksi pois, innostuin sitten uudestaan. Liikkuminen luonnossa pääosassa, ei siis välttämättä aina pelkästään uimarannalla 😁.

Ketju on saanut näköjään myös sen verran näkyvyyttä että jättänen sen lepoon, annetaan yleisölle tilaisuus seurata myös muita keskusteluita. Törkkään itseni esiin taas joskus jossain toisaalla. Viihtyisiä "lepohetkiä" 😎

Juips. Heleppoa kauraa. Ja vielä danks.😊

• Anonyymi

puutarhuriso nuorisolla ika husakka , olin näkevinäåni että joku kaupungin auto työ homiin tekemään siistimään puisyoja

mutta kyllähän niitä pitää siistiä, peräkärryssä joku sellainen kone leikkuri päältäajettava

• Anonyymi

Ville Velkainen.

Mutta niin oikeasati hauskaakin kesätyöhommaa ajella jollain päältäajettavalla leikkueilla paikkoja, mutta on ihan tärkeää hommaakin tehdä jotta ne lehdetkään eivät jää maatumaan...

• Anonyymi

Muutama tuhat neliötä löytyy puuhapalstaa, nurmena siitä suurin osa, joten...ihan kivaa siinä vaiheessa kun kasvu rauhoittuu, sitä ennen ei niinkään

Vanha Väinämöinen :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muutama tuhat neliötä löytyy puuhapalstaa, nurmena siitä suurin osa, joten...ihan kivaa siinä vaiheessa kun kasvu rauhoittuu, sitä ennen ei niinkään

Vanha Väinämöinen :)

Okei, vähän tuossa nimessä olikin vellontaa 🤭

• Anonyymi

Tuhisevia terveisiä jostain täältä,
      kiltille "karvaotukselle" ... 🙄

• Anonyymi

Kuten myös lievästi pisteleviä parrakkaita terveisiä myös sinne :)

• Anonyymi

Okeasti olen aika iloinen joidenkin nuoreten puolesta jotka saaneet hauskoja kesätöitäkin.

Omaa juttuani, niin kävin pyöräilemässä keskustassa katsomassa mitähän ihmiset siellä noh ihan hauskalle ihmiset näyttivät paitsi että keskusta remontissa sinänsä.

• Pikku-pirpana

Sitä tulee itsekin iloiselle mielelle, jos osaa iloita tpisten puolesta. :)

• Anonyymi

pelisuunnittelu-juttu niin ihan hyvin nuorison kanssa jooh....
      juttu josta jokin näkikin palstalla mitä hauuskonja ideoita nuorisolta

• Anonyymi

ville vallaron noh niin joku koneeliswsati ilmastoitu yöpatja, laitetuulimillaa tehhty

• Anonyymi

Ville Vallaton se hhmo, olin vessaassaa piaaimäaaä niin jopa alkoi suurellallla äänwllä joku ++7-elokuca

• Anonyymi

Ville Vituton?

Täällä on pörisijoitä kai joku tapaaminenkin harrikka-ihmisten, mutta eivät mene tätä tietä koska eri reitti mutta normaalit menevät kyllä

Oikeasti itseäni ilahduttavat paljon nuoret naiset kun heillä noita skoottereita ja kulkuneuovoja, moottorisia.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      53
      2464
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      31
      2124
    3. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      82
      1723
    4. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      307
      1594
    5. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      18
      1486
    6. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      142
      1343
    7. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      70
      1157
    8. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1028
    9. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      11
      1013
    10. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      13
      1000
    Aihe