kohta alkaa suosikkieihini kuuluva elokuva nelonen 007 ja kultainen ase
Suosikki elokuva
38
344
Vastaukset
- Anonyymi
Olen tainnut katsoa liian moneen kertaan, että tänään taas jaksaisin
- Anonyymi
Tämä on minusta kans hyvä Bond- elokuva. Jota voi katsoa kerta toisensa jälkeen. Samaa koen kaikista TSH- elokuvista ja Hobbiteista. Hyvät tarinat ja mielenmaisemat houkuttaa?
- Anonyymi
007 & Goldmember.
- Anonyymi
Eikse ole 007 and goldfinger? Jota tarkoitat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikse ole 007 and goldfinger? Jota tarkoitat?
Se oli huono vitsi. Austin Power parodioi Bondeja ja siinähän tuo Goldmember oli: Mies, jolla oli kultainen ”ase”.
- Anonyymi
En jaksa samoja, vaikka pidän tuosta. Päätin katsoa Kinolta Kaftaani Sini -nimisen, koska tarvitsen uutta. Näyttää siltä, ettei elokuvissakaan enää naisia kaivata. Turha syyttää naisia kaikesta. Ja voihan tätä sanoa oikeasti joksikin muuksi.
- Anonyymi
Kaftaani sini kyllä hämmästytti. Richard Gereä muistuttava lempeäkatseinen homppelipuoliso vieraili kylpylässä sammuttaakseen mieshimonsa ja hoiteli velvollisuudentunnosta siinä sivussa myös vaimonsa. Eikä siinä vielä kaikki. Ihan ok kuva, mutta jäi hieman ristiriitaiset tunteet. En osaa sanoa miten.
- Anonyymi
tiedätkö mikä nukkuessa täälllä voi olla kuumaa eli omat tuulettimet jne.
nukkuuu pikkuhousut jtaloissaan jotta fviilentäää
mutta mikähän olisi joku jännittävä juttu seuraavaksi- Anonyymi
no huh huh! Seuraavaksi siirrymme toiseen aiheeseen.
- Anonyymi
Minun suosikkeihini kuuliuu Phantom Menace.
- Anonyymi
Välis voi katsoa elokuvat vaikka kuinka monta kertaa kun sillä menee jakeluun niin vähän kerrallaan.
- Anonyymi
Katson tänään La Storiaa loppuun. Ihan muuta elämää. Kaunista ja vaikeaa yhtä aikaa.
- Anonyymi
Ja elämä jatkuu toista uomaa. No niin 😆 🥳
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja elämä jatkuu toista uomaa. No niin 😆 🥳
Ja jakson nimi oli suuri yksinäisyys.
- Anonyymi
Tällä hetkellä MTV Subilta tulee Junakytät elokuvaa. Katsooko teistä kukaan sitä?
- Anonyymi
Se on liian atm-tyyppinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta jo toi kuvitteellinen tasojuttu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli sopiva sulle!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on joku pakkomielle hokea tota.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta jo toi kuvitteellinen tasojuttu!
Lopeta tuo monotomia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta tuo monotomia!
Selvä.
- Anonyymi
Jankutat loputtomasti samaa asiaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan niin kamu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
35 v on jaanaamisen maailmanmestari.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
35 v on jaanaamisen maailmanmestari.
En ole eikä musta puhuta enää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En!
- Anonyymi
Mulla on kaikki James Bondit, jotka on tähän mennessä tehty.
- Anonyymi
taas tulee Jameas-ewlokucva:
007 - Elä ja anna toisten kuolla
Nelonen
IMDb 6,7
Pe 11.7.2025 klo 21.00, Nelonen
..itseäni no en sanoisi että stressaa nuorison kanssa asiat muttvoi olla vaativaa johon ei jokainen 45-vuotiaskykykene Eikös uusi bondi ole nainen. Joko se leffa on valmis?
Paneskeleeko se miehiä samaan tapaan kuin James pani naisia???
Kai tämä uusi "Jane" bondi pukeutuu kevyesti mutta näyttävästi?- Anonyymi
on se uusi bondi nainen ja musta
James aloitti hommat 1962, noin kolmekymppisenä.
Eli James olisi nyt 90+ vaari, joten joutaa semmonen jo pois tarinoista.
Hetken ehdin miettimään olisiko uusi bondi vanha James sukupuolileikattuna.
Onneksi käsikirjoittajat eivät keksineet tuota.- Anonyymi
Turhis kirjoitti:
James aloitti hommat 1962, noin kolmekymppisenä.
Eli James olisi nyt 90 vaari, joten joutaa semmonen jo pois tarinoista.
Hetken ehdin miettimään olisiko uusi bondi vanha James sukupuolileikattuna.
Onneksi käsikirjoittajat eivät keksineet tuota.Nykyinen tarjonta on niin sekavaa, että saa nähdä, ylitetäänkö vai alitetaanko rima.
Eikös se voi edelleenkin olla sukupuolileikattu, kauneuskirurgian läpikäynyt ja vahenemisprosessin pysäyttänyt toimintapakkaus 🤭 Kuka sitä nyt koko pitkän ikänsä haluaisi olla mies, jos voi naisenakin kokeilla!
- Anonyymi
mutta niin peliteollisuus taitaa olla jo paljonkin suurempi kuin elokuvateiollisuus.
eilen kun juurikaan pystynyt kahvikuppia nostamaan kädelläå noh parantunut jotain - Anonyymi
koneellinen ilmastointi oltava sängysslä
- Anonyymi
oman koneellisen ilmastoinnin sänkyyn voi tehhdä jos laitat pattereiyta ja laitetuuletytimia, timo-tyyliin
- Anonyymi
Katselin tänään Teemalta englantilaisen elokuvan Aina Lähellä Sinua.
En halua välita juuri tämän tyyppisistä draamoista, mutta pienen pätkän katsottuani en voinut jättää enää kesken, vaikka aihe oli ahdistava.
Pääosan esittäjät isä ja pikkupoika tekivät upeaa työtä, eikä tavanomaisiin kliseisiin sorruttu. Hieno valinta Teemalta jälleen kerran. Aika sanaton olen, tai ainakin palstasanaton, kun en välitä kirjoittaa tuntojani auki tänne. - Anonyymi
Nolla on kiva Olla, kuin 007.
Mikähän tulee mieleen jotain mitkä jääneet mieleen noh joskus minikokoisena, siis pienenä, vuokrattuna Painajainen Elm Streetillä, että tule katsomaan tämä.
- Pyöräilin jooh katsoimme. - Anonyymi
en tiedä tuleeko tänään mitään hyuvää elokuvaa ilmais-telkkarista, mutta jotain Jurassic Park - Rebirth.. odottanut näytti hauskalle
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi3143323Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun182251Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151870Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141605Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko4171522Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t361394Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist2331301- 171264
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.631076- 161009