Olemme niin mutkalla suhteen jatkamisen kanssa kuin vain olla ja voi. Tiedän kuitenkin että tuleva exä on riippuvainen minusta koska asumme minun omistamassa talossa, autot minun nimissä ja kaikki oikeastaan minun. Yhdessä asuvat lapsetkin ovat minun.
Minua niin ottaa päähän tuo eukko että en enää kestä. Päätin että ammun itseni ja siinähän sitten kiukuttelee..
Lasteni äiti on täysi mulkero niin laittaa hommat oikein kunnolla lepikköön kun tapan itseni. Aijai.. se pitäisi olla näkemässä.
Ärsyttävä tuleva ex
4
212
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla on ratkaisu ongelmaan. Lusikat jakoon mahdollisimman pian. Menet väliaikaisesti jonkun toisen kaverin luokse yöksi tai ystävystyt hyvän naisen kanssa. Kukaan mies tai nainen ei saa tehdä toiselle henkistä tai fyysistä väkivaltaa. Tuon takia ei aleta tappamaan itseään. Olin yhden mulkeron kanssa. Ensin heitteli tavaroita seiniin. Sitten löi seinän läpi. Sen jälkeen alkoi uhkailu. Se oli viimeinen niitti. Oli minun asunto ja jouduin pakoon omasta asunnostani. Ymmärrän ihmisten mielialoja tiettyyn pisteeseen asti.
- Anonyymi
Miksi olette enää yhdessä? Nyt pää pois ämpäristä ja ajattele lapsia, lapset ovat syyttömiä ja viattomia tilanteessa. Miksi aiheuttaisit heille lisää kärsimystä? Erokaa sovussa ja pysy väleissä exäsi kanssa. Miehet ajattelee aina vain omaa napaansa. En tule ikinä sitä ymmärtämään. T. Eronnut onnellinen äiti
- Anonyymi
Sun omaisuus menee lapsille, älä kuitenkaan siihen ratkaisuun päädy.
- Anonyymi
Aivan suotta edes haaveiley itskarista. Tuleva Xvaimosi sin siitä vain ilahtuisi.
Toimisit paljon viisaammin kun hakeudut naisesta muuten eroon. Ota yhteyttä laki-ihmiseen ja laita sitä kautta asia menemään eteenpäin. Tuonhan käyttämäsi eurot saat moninkertaisesti takaisin kun saat pitää kotisi ja lapsesi ja henkesi.
Naisesi aivan varmasti hankkii toisen elättäjän, joten siihenloppuu piina kaikilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1535294
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä413273- 2513145
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?442668- 361824
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?271615Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411566- 161457
- 231437
- 241347