Ärsyttävä tuleva ex

Anonyymi-ap

Olemme niin mutkalla suhteen jatkamisen kanssa kuin vain olla ja voi. Tiedän kuitenkin että tuleva exä on riippuvainen minusta koska asumme minun omistamassa talossa, autot minun nimissä ja kaikki oikeastaan minun. Yhdessä asuvat lapsetkin ovat minun.

Minua niin ottaa päähän tuo eukko että en enää kestä. Päätin että ammun itseni ja siinähän sitten kiukuttelee..
Lasteni äiti on täysi mulkero niin laittaa hommat oikein kunnolla lepikköön kun tapan itseni. Aijai.. se pitäisi olla näkemässä.

4

793

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minulla on ratkaisu ongelmaan. Lusikat jakoon mahdollisimman pian. Menet väliaikaisesti jonkun toisen kaverin luokse yöksi tai ystävystyt hyvän naisen kanssa. Kukaan mies tai nainen ei saa tehdä toiselle henkistä tai fyysistä väkivaltaa. Tuon takia ei aleta tappamaan itseään. Olin yhden mulkeron kanssa. Ensin heitteli tavaroita seiniin. Sitten löi seinän läpi. Sen jälkeen alkoi uhkailu. Se oli viimeinen niitti. Oli minun asunto ja jouduin pakoon omasta asunnostani. Ymmärrän ihmisten mielialoja tiettyyn pisteeseen asti.

• Anonyymi

Miksi olette enää yhdessä? Nyt pää pois ämpäristä ja ajattele lapsia, lapset ovat syyttömiä ja viattomia tilanteessa. Miksi aiheuttaisit heille lisää kärsimystä? Erokaa sovussa ja pysy väleissä exäsi kanssa. Miehet ajattelee aina vain omaa napaansa. En tule ikinä sitä ymmärtämään. T. Eronnut onnellinen äiti

• Anonyymi

Sun omaisuus menee lapsille, älä kuitenkaan siihen ratkaisuun päädy.

• Anonyymi

Aivan suotta edes haaveiley itskarista. Tuleva Xvaimosi sin siitä vain ilahtuisi.

Toimisit paljon viisaammin kun hakeudut naisesta muuten eroon. Ota yhteyttä laki-ihmiseen ja laita sitä kautta asia menemään eteenpäin. Tuonhan käyttämäsi eurot saat moninkertaisesti takaisin kun saat pitää kotisi ja lapsesi ja henkesi.

Naisesi aivan varmasti hankkii toisen elättäjän, joten siihenloppuu piina kaikilta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?

Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.
      Ikävä
      172
      7263
    2. Yritystuet pois ja työeläkevaroilla maksettava valtion velka pois

Nyt on teille kerrottu keino kuinka Suomen velkaongelmasta päästää eroon kertalaakista. Älkää saatanat enää minulle tul
      Maailman menoa
      54
      4015
    3. Nyt Yle otti silmätikukseen sisäministeri Rantasen

Aivan erinomaista työtä tehnyt sisäministeri Mari Rantanen on saanut paljon aikaiseksi. Maahanmuuttoon ja maahanmuuttaji
      Maailman menoa
      368
      3515
    4. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      128
      3115
    5. Ylen juttu sisäministeristä oli selvän tarkoitushakuinen

haluttiin vielä vuoden loppuun saada joku "kohu". (Olisiko Yle tehnyt jutun jos sisäministerinä olisi esim. RKP:n, jota
      Maailman menoa
      89
      2955
    6. Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota

Muualla maailmassa yrittäjät elävät asiakkaiden rahoilla, Suomessa palkansaajien maksamilla veroilla. Palkansaajahan ma
      Maailman menoa
      15
      2433
    7. Liikaa vauhtia

Nuorukainen 17v. on ajanut 114 km/h 60 km:n alueella Nesteen kohdalla ja onneksi poliisi oli paikalla ja hurjastelu lopp
      Suomussalmi
      57
      1945
    8. Milloin näit kaivattusi edellisen kerran?

Olitteko juttusilla vai sivusta vain? Miten reagoit?
      Ikävä
      21
      1933
    9. 17
      1786
    10. Ulkoministeriön konsulipäällikkö arvostelee rajusti Haavistoa: "Täällä on pelon ilmapiiri"

"– Täällä on ministerin toimien takia aivan selvästi pelon ilmapiiri. Jos sellaisen annetaan pesiytyä virkamieskulttuuri
      Maailman menoa
      5
      1714
    Aihe