Kävin työkkärissä 2024 lopulla ja siellä sanottiin että kunnasta soittavat sitten kun asiat siirtyneet heidän vastuulle. Tähän mennessä ei ole kuulunut mitään ja ei ole tarvinnut edes ilmoittaa työmarkkinatorilla niitä 4kpl hakuja 7kk kertaakaan.
Onkohan unohtaneet minut? No sama same kun tuet juoksee.
Milloin työkkäri ottanut viimeksi yhteyttä?
17
313
Vastaukset
- Anonyymi
Täällä otti lokakuulla ja sanoi että seuraavaksi helmikuulla. Meni kuitenkin toukokuun loppuun. Mulla 2 hakua kuussa ja jostain syystä tehtiin 4 kk suunnitelma ja semmoinen hassuus että heinä/elokuussa tarvii tehdä vaan 2 hakua yhteensä. Käy toki mulle.
- Anonyymi
Mulla on työllistymisuunnitelmassa kirjattuna vain 1 haku kuussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on työllistymisuunnitelmassa kirjattuna vain 1 haku kuussa.
Minulla 1 haku/3kk ennen eläkeikää...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla 1 haku/3kk ennen eläkeikää...
Oon kuullu muistakin joilla sama ehto. Ja tää jonka tunnen menee eläkkeelle vasta 12 vuoden kuluttua
- Anonyymi
3kk välein ristikuulustellaan puhelimitse koko elämäni juonen käänteet k oska en kelpaa työelämään eikä minulle ole toimeentuloa tarjollla Suomen työmarkkinollla.
Puhelinristikuulustelut sain neuvoteltua vasta kun otin kaksi kertaa yhteyttä Aviin. Yrittivät väkisin juoksuttaa minua konttorissa omaan laskuuni kilometrien päähän tällaisen paskan vuoksi kolmen kuukauden välein.- Anonyymi
4 työnhakua on tehtävä joka kuukausi ja ne syynätään mikroskoopilla. Eräpäivät äärettömän tärkeät. Työnantajilta tiedustellaan työllisyyspalveluista puhelimitse onko tämän niminen työtön hakenut teiltä töitä. Jos ei ole, uhataan työttömän toimeentulotuen perusosa leikata 20-40%.
Tämä ei ole vitsi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
4 työnhakua on tehtävä joka kuukausi ja ne syynätään mikroskoopilla. Eräpäivät äärettömän tärkeät. Työnantajilta tiedustellaan työllisyyspalveluista puhelimitse onko tämän niminen työtön hakenut teiltä töitä. Jos ei ole, uhataan työttömän toimeentulotuen perusosa leikata 20-40%.
Tämä ei ole vitsi.No tuo oli kyllä täysi vitsi
- Anonyymi
Mitkä tuet sulla juoksee?
- Anonyymi
Asumis ja työmarkkinatuki.
- Anonyymi
suuri ongelma on kaj tuo kun oikein kenellääkään ei ole rahaa mennä töihin.
yleensäkin työn tekeminen kannattaa aloittaa noin 78-vuotiaana - Anonyymi
vuoden 1986 toukokuussa. Sen jälkeem olen pärjännyt omillani.
- Anonyymi
Lopetin työt 50 vuotiaana 10 vuotta sitten. En ole asioinut sen puljun kanssa koskaan.
Kannattaa säästää ja sijoittaa niin ei tarvitse kinua tukia. - Anonyymi
Eipä ole koskaan tarvinnut työnvälityksen kanssa asioida, olen aina pitänyt huolen siitä että minulla on työpaikka
- Anonyymi
Kokoomuslaisittain isän firmassa suojatyöpaikka, onko sukunimi Stubb?!
- Anonyymi
ottavat yhteyttä kun on asiaa.
- Anonyymi
Ei yhteyttä vuoden 2024 jälkeen. Lähetän haetut työpaikat e-maililla. Minun työnhakuni ei tarvitse te-tanttaa.
- Anonyymi
saavat toki "työkkäristä" ottaa yhteyttä. Tosin en ymmärrä, mitä he siitä hyötyvät.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1114957Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493282Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle853009- 811757
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411520Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku191511450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1141388Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1151073- 161069
Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah431037