Are you alone?

Anonyymi-ap

55

535

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Terassille kannattaa mennä, ränni miehen tiellä pitää! Ja naisen myös!

• Anonyymi

tunti vieläkin ikaa tuon bon alkamiseen jonka alun ehhkä jaksan tuijottaa muttaa

• Anonyymi

minua sattui kyllä todellakin paljon olkapääni juttu ei enää paljoa..

katsoin säätilanteitaita niiin oli ukkosta ja sellaista niin mutta ei tänne iske ne lähelle voi kyllä

• Jaa, mä luulin että ton linkin takana ois ollu j karjalaisen voi mikä ihana ilma. Mutta ei onneks ollu, koska karjalaisen ääni on epävireessä.

• Anonyymi

Juu, ei J. Karjalaista tänään.

Löysin coverbandin jota nyt kuuntelen. Yllättävän monipuolinen bändi tämä HSCC on, moni bändin jäsen laulaa tosi hyvin.

https://www.youtube.com/watch?v=175YCwBuVDQ&list=RDKTv3S4KMrxs&index=32

Ja onnistuin iltakävelyssä miehekkäästi ohittamaan juottoloiden karsinat.
        Mutta jos jossain pöydässä olisi istunut yksin aloituksen kappaleen laulaja violeteissa silmäluomissaan, kai sitä yhden olisi voinut käydä juomassa:)

AV

• Anonyymi

juueikin nyt alkaa nelos-visiosta bondin juttu... oli hyvä ostos kun ostin netflixiltä kaytselua kun tämä ilmaston lämpeneminen aiheuttaa ilmaston viilenemistä, kun mökillä niin... jos sataa niin netflixiä tuijotella

• Anonyymi
    • Anonyymi

aloitukseen ehkä että: Do you feel alone?

• Anonyymi

Vähän, kaipaan rakkaitani.

AV

• Anonyymi

Heh heh...

• Anonyymi
    • Minulla on paljon rakkaita ihmisiä. En tunne oloani yksinäiseksi, vaikka ikisinkku olenkin.

• Anonyymi

Kaikkeen tottuu, mutta jos nainen on kaksi viikkoa muualla, voi jo kai vähän ikävä tulla. Jopa yksinäisyyttä lähellä olevia olotiloja?

AV

• Anonyymi kirjoitti:

Kaikkeen tottuu, mutta jos nainen on kaksi viikkoa muualla, voi jo kai vähän ikävä tulla. Jopa yksinäisyyttä lähellä olevia olotiloja?

AV

No tuo on täysin eri tilanne.

• Anonyymi

• Anonyymi kirjoitti:

Seuraavassa kappaleessa on hyvä kysymys.
        Liittyy myös aiheeseen.
        https://www.youtube.com/watch?v=KE5GGMhmo-M&list=RDKTv3S4KMrxs&index=41

AV

En halua romanttista rakkautta elämääni. Minusta on vastenmielinen ajatus että joutuisin jakamaan itseni jonkun kanssa ja viettää aktiivisesti aikaa tämän kanssa. Tosin minulla on tämä asperger, joten näen tilanteen varmaan eri tavalla kuin muut. En juuri kaipaa sosiaalisia kontakteja kuin satunnaisesti. Tykkään olla yksikseni.

• Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

En halua romanttista rakkautta elämääni. Minusta on vastenmielinen ajatus että joutuisin jakamaan itseni jonkun kanssa ja viettää aktiivisesti aikaa tämän kanssa. Tosin minulla on tämä asperger, joten näen tilanteen varmaan eri tavalla kuin muut. En juuri kaipaa sosiaalisia kontakteja kuin satunnaisesti. Tykkään olla yksikseni.

Hyvä huomio. Ihmiset, me olemme erilaisia.

Nuorena jotkut ihastuvat niin voimakkaasti toisiinsa etteivät haluaisi olla hetkeäkään erossa toisistaan. Kova ikävä jo parin päivän "tauosta".

Miten on niiden palstalaisten laita jotka ovat olleet, tai yhä ovat romanttisessa parisuhteessa. Onko aika tehnyt tehtävänsä, eikä enää tunne tai tuntisi samoin mitä joskus nuorempana? Miltä tuntuisi jos se vastapuoli olisi poissa muualla viikon, kuukauden tai vuoden. Ikävöisittekö, vai olisitteko jopa siitä iloisia:)

AV

• Anonyymi
    • Anonyymi

Olen tavallaan aina yksin....Mun vanhemmat on jo osansa tehneet ja hyvin. 🙂

Muut ihmiset mun vanhempien ulkopuolella taas eivät ole mun asioista pätkääkään vastuussa...olinpa jonkun kanssa vaikka suhteessa...jonkinlaisessa. On mun elämä ja hänen....

Mutta minulla on aina minut....Kerkko Koskinen teki siitä biisin...

https://youtu.be/ajUQDYJvZcs?si=EKAmFtb4sbflcc-I

Minä suojelen itseäni kaikelta, mitä ikinä keksinkin pelätä....

• Anonyymi

Hyvä biisi, ja kai noin oikeasti elämä menee.
        Saa sitä joskus kai olla myös heikko ja hauras?

AV

• Anonyymi

No miten sen nyt ottaa. Romanttisessa mielessä olen yksin, muuten en lainkaan. Minulla on ihania ihmisiä elämässäni, perhettä ja ystäviä, jotka täyttävät sydäntäni.
      Kissa tai kaksi voisi silti olla kiva, eläimillä on terapeuttinen vaikutus ja olisi aina seuraa kotona 😊

Covereista puheen ollen, tämä on mielestäni yksin kauneimmista.

https://youtu.be/uJ3XsBD4IzU?feature=shared

Aletheias

• Anonyymi

Huomenta, huomaa taas miksi on hyvä ohittaa iltaterassit. Pirteenä kun herää on keskivertoisesti parempi energia uuteen päivään, voi herättää itsensä lopullisesti vaikka aamusalilla.

Hyvä cover tuo oli, en ollut ennen kuullutkaan.
        En edes alkuperäistä, joten yritin sen etsiä. Stellan biisi?
        Piritalla on kyllä pehmeän samenttinen ääni. Tämä kuuluu ilmeisesti luokkaan parempi mitä alkuperäinen.

Kissa tai koira, kyllä molemmat varmasti miehen arvosteluissa ohittavat:)

AV

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomenta, huomaa taas miksi on hyvä ohittaa iltaterassit. Pirteenä kun herää on keskivertoisesti parempi energia uuteen päivään, voi herättää itsensä lopullisesti vaikka aamusalilla.

Hyvä cover tuo oli, en ollut ennen kuullutkaan.
        En edes alkuperäistä, joten yritin sen etsiä. Stellan biisi?
        Piritalla on kyllä pehmeän samenttinen ääni. Tämä kuuluu ilmeisesti luokkaan parempi mitä alkuperäinen.

Kissa tai koira, kyllä molemmat varmasti miehen arvosteluissa ohittavat:)

AV

Voikohan enää sanoa huomenta.. Näin lomalaisena ehkä voi 😊

Iltaterassit on joskus ihan ok, vaikka liian myöhään riekkuminen ei tietenkään ole hyvästä. Mutta kauniina kesäiltana jossain tunnelmallisella terassilla hyvässä seurassa istuskelu on ihan mukavaa. Eikä tarvitse alkoholiakaan juoda, nykyään on monessa paikassa hyvät alkoholittomat valikoimat 👌🏻
        Aamusali on kunnioitettava saavutus. Itse olen enemmän päivä/iltakävijä, mutta poikani juuri laittoi viestiä ja kertoi käyneensä tänään aamusalilla. Ei ole ainakaan minulta noita aamugeenejö saanut 😄

Alkuperäinen on juu Stellan biisi, mutta pidän Piritan versiosta enemmän. Piritalla on tosiaan ihanan pehmeä ääni ja laulu jotenkin niin vaivatonta. Pidän pehmeistä, samettisista äänistä myös miehillä. Sellainen matala ja rauhoittava ääni on ihanaa kuunneltavaa..

Eläimiin voi aina luottaa. Ne ovat 100%:sti sinun tiimissäsi ja ovat takuulla onnessaan joka kerta sinut nähdessään. Kissan kehräys on myös jotain niin rauhoittavaa. Ihania otuksia ❤️ Koirat toki myös, mutta niistä minulla ei ole omakohtaista kokemusta, mutta upeita otuksia nekin 🥰

Aletheias

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Iltaterassit on joskus ihan ok, vaikka liian myöhään riekkuminen ei tietenkään ole hyvästä. Mutta kauniina kesäiltana jossain tunnelmallisella terassilla hyvässä seurassa istuskelu on ihan mukavaa. Eikä tarvitse alkoholiakaan juoda, nykyään on monessa paikassa hyvät alkoholittomat valikoimat 👌🏻
        Aamusali on kunnioitettava saavutus. Itse olen enemmän päivä/iltakävijä, mutta poikani juuri laittoi viestiä ja kertoi käyneensä tänään aamusalilla. Ei ole ainakaan minulta noita aamugeenejö saanut 😄

Alkuperäinen on juu Stellan biisi, mutta pidän Piritan versiosta enemmän. Piritalla on tosiaan ihanan pehmeä ääni ja laulu jotenkin niin vaivatonta. Pidän pehmeistä, samettisista äänistä myös miehillä. Sellainen matala ja rauhoittava ääni on ihanaa kuunneltavaa..

Eläimiin voi aina luottaa. Ne ovat 100%:sti sinun tiimissäsi ja ovat takuulla onnessaan joka kerta sinut nähdessään. Kissan kehräys on myös jotain niin rauhoittavaa. Ihania otuksia ❤️ Koirat toki myös, mutta niistä minulla ei ole omakohtaista kokemusta, mutta upeita otuksia nekin 🥰

Aletheias

Jos iltaterassit ovat mielestäsi ihan ok, mites on keskipäivän aurinkoterassit?
        Itselläni on perinne missä loman alkajaisiksi käyn 3-4 tuntia auringon paahteessa, eikä luontoäiti pettänyt tänäänkään:)

Olen vielä tajuissani, mutta kuumahan tuolla oli istuskella ja jutella satunnaisille tuttaville.
        Auringon palvojalle hyvä päivä, iho kiittää:)

AV

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aletheias

Ai niin, unohtui mainita että osaan istua myös käskettäessä:)
        Wuh.

AV

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jos iltaterassit ovat mielestäsi ihan ok, mites on keskipäivän aurinkoterassit?
        Itselläni on perinne missä loman alkajaisiksi käyn 3-4 tuntia auringon paahteessa, eikä luontoäiti pettänyt tänäänkään:)

Olen vielä tajuissani, mutta kuumahan tuolla oli istuskella ja jutella satunnaisille tuttaville.
        Auringon palvojalle hyvä päivä, iho kiittää:)

AV

Ei ole tainnut koskaan tullut istuskeltua keskipäivän terassilla 🤔 Ainakaan siis julkisilla paikoilla, omalla kotiterassilla istuskelen kyllä mielelläni. Saa istua niin pienissä biksuissa kuin haluaa eikö tarvitse jutella tuntemattomille eikä tutuillekaan 😄

Toivottavasti et polttanut ihoa, aurinko on ollut aika julma tänään. Todella kuuma päivä ollut, ukkostakin ilmassa niin kovin oli painostava. Paljon nestettä ja aurinkorasvaa niin pärjää 🤗

Upea aurinkoinen viikko todella tulossa ja näin lomalaisena aion ottaa ilon irti 😎 Vietän rannalla niin paljon aikaa kuin ehdin 🌞🌞🌞

Aletheias

Ps: Käskystä istuminen on oiva taito 😁

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole tainnut koskaan tullut istuskeltua keskipäivän terassilla 🤔 Ainakaan siis julkisilla paikoilla, omalla kotiterassilla istuskelen kyllä mielelläni. Saa istua niin pienissä biksuissa kuin haluaa eikö tarvitse jutella tuntemattomille eikä tutuillekaan 😄

Toivottavasti et polttanut ihoa, aurinko on ollut aika julma tänään. Todella kuuma päivä ollut, ukkostakin ilmassa niin kovin oli painostava. Paljon nestettä ja aurinkorasvaa niin pärjää 🤗

Upea aurinkoinen viikko todella tulossa ja näin lomalaisena aion ottaa ilon irti 😎 Vietän rannalla niin paljon aikaa kuin ehdin 🌞🌞🌞

Aletheias

Ps: Käskystä istuminen on oiva taito 😁

Ihanaa ja nautinnollista lomaa sulle ”Allu”❤️

-H-

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ihanaa ja nautinnollista lomaa sulle ”Allu”❤️

-H-

Kiitos 🌞 Sattui mitä mahtavimmat säät lomailla ainakin tällaisen auringossa viihtyvän mielestä 🤗

Rentouttavaa lomaa myös sinne, jos sellaista sattuu olemaan!

Aletheias

• Eilen kieltämättä oli hieman sellaista yksinäisyyden haikeutta ilmassa kun leikkasin orapihlaja-aidan sekä vähän karsin pensaita. Siinä muisteli niitä hetkiä kun ne yhdessä istutettiin ja kyllähän sitä mietti että näinkö tämä loppuelämä on tarkoitettu vaellettavaksi.

Illalla lähdin vielä käymään kiintorasteilla ja siinä joutui sen verran keskittymään että muut asiat alkoivat haihtua ajatuksista.

• Anonyymi

Harrastukset rikastuttavat elämää, olipa yksin, kaksin tai kolmistaan.
        On jotain millä täyttää hetkellistä tyhjiötä, sellaiseksi kai voi sen "tylsän tarkoituksettoman ajan" määrittää?
        Yksinolossa on hyvät puolensa, on voi syvällisemmin taas tutustua itseensä:)

AV

• Anonyymi

Kuullostaa ikävältä. Oletko koskaan ajatellut muuttaa talosta pois ja aloittaa ns. puhtaalta pöydältä uusi elämä?

- Sheena

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Harrastukset rikastuttavat elämää, olipa yksin, kaksin tai kolmistaan.
        On jotain millä täyttää hetkellistä tyhjiötä, sellaiseksi kai voi sen "tylsän tarkoituksettoman ajan" määrittää?
        Yksinolossa on hyvät puolensa, on voi syvällisemmin taas tutustua itseensä:)

AV

Tuossa hiukan taikurikin yllättyi tempustaan. En nyt varsinaiseti ole mitään sponttaanien ajatusten ystävä mutta ehkä huono omatunto alenevasta aerobisesta kunnosta pisti liikkeelle.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kuullostaa ikävältä. Oletko koskaan ajatellut muuttaa talosta pois ja aloittaa ns. puhtaalta pöydältä uusi elämä?

- Sheena

Muutama vuosi sitten oli tällainen hetki. Nuorempikin lapsi lähti mailmalle, kumppanin etsintä toi vain hiljaisuutta tai jos jotakin tuli niin pakkeja. Samaan kasaan osui vielä työpaikan lopetus ja työttömyysjakso joten silloin oli asia vakavassa harkinnassa.

Piti oikein istahtaa parin kaverin kanssa ja kertoa heille tunteistani ja ajatuksistani sekä pyytää heidän näkökulmiaan asiaan. Jos olisin myynyt talon täältä enkä ottaisi uutta lainaa niin isommissa kaupungeissa se tarkoittaisi kerrostalo-osaketta. Toki olisin lähempänä lapsia mutta muuten tuo arjen tekeminen olisi muuttunut aika paljon enkä tiedä olisiko jopa pahentanut yksinäisyyden tunnetta.
        Vielä kun oli aavisteltavissa ettei minulla työttömyys kauaa kestä ja todennäköisin työjärjestely on vuorotyö niin se yhdistettynä sosiaalisiin verkostoihin ja harrastuksiin teki lopulta tänne jäämisen paremmaksi vaihtoehdoksi.

Myöhemmin itsellä oli vielä sellainen kohti hyvää yksinäisyyttä projekti joka oli hyvinkin onnistunut. Tuon projektin jälkeen en ole muualle haikaillut ja vaikka välillä pysähtyy asioiden äärelle niin pitää myös muistaa olla siitä kiitollinen että on ollut joskus rinnalla niin rakas ihminen että jopa pensaan istuttaminen onnistui riitelemättä.

• Anonyymi
        UUSI
        M184 kirjoitti:

Muutama vuosi sitten oli tällainen hetki. Nuorempikin lapsi lähti mailmalle, kumppanin etsintä toi vain hiljaisuutta tai jos jotakin tuli niin pakkeja. Samaan kasaan osui vielä työpaikan lopetus ja työttömyysjakso joten silloin oli asia vakavassa harkinnassa.

Piti oikein istahtaa parin kaverin kanssa ja kertoa heille tunteistani ja ajatuksistani sekä pyytää heidän näkökulmiaan asiaan. Jos olisin myynyt talon täältä enkä ottaisi uutta lainaa niin isommissa kaupungeissa se tarkoittaisi kerrostalo-osaketta. Toki olisin lähempänä lapsia mutta muuten tuo arjen tekeminen olisi muuttunut aika paljon enkä tiedä olisiko jopa pahentanut yksinäisyyden tunnetta.
        Vielä kun oli aavisteltavissa ettei minulla työttömyys kauaa kestä ja todennäköisin työjärjestely on vuorotyö niin se yhdistettynä sosiaalisiin verkostoihin ja harrastuksiin teki lopulta tänne jäämisen paremmaksi vaihtoehdoksi.

Myöhemmin itsellä oli vielä sellainen kohti hyvää yksinäisyyttä projekti joka oli hyvinkin onnistunut. Tuon projektin jälkeen en ole muualle haikaillut ja vaikka välillä pysähtyy asioiden äärelle niin pitää myös muistaa olla siitä kiitollinen että on ollut joskus rinnalla niin rakas ihminen että jopa pensaan istuttaminen onnistui riitelemättä.

Fiksu mies!

AV

• Anonyymi

En minäkään, ellei ruveta sormella osoittelemaan, mutta ei sekään mitään, aina joku lohduttaa nyytiä

• Anonyymi

Eli tätä räksyttäjää ja toisen ohi puhujaa jos hänelle tulee mielipahaa. Hän sanoi rumasti minulle meille. Ai keille kaiku vastasi

• Anonyymi

Olen yksin ja haluan olla yksin kaikkien rankkojen vuosien kokemusten takia!

• Anonyymi

Ymmärrettävää, joskus on hyvä olla "lomalla" myös parisuhteista.

AV

• Anonyymi

Minä yritän olla ajattelematta kokonaan...

tupakkaa siis kun projektinakin vähän lopettaminen, voin käyttää siirtymävaiheessa purukumia ja no on jotain nikotiinipusseja Klint-sitruunaa jotain.

• Anonyymi

.. ja olenkin jo aika hyvin mielestäni onnistunut, pystyn olemaan pitkiä aikoja tupakoimatta... tämäkin liittyy vähän erääseen juttuun jos nuorison kanssa, niin ei saisi tuprutella. Tässä kuussa en ole ostanut ollenkaan tupakkaa.

• Anonyymi

Lauantai-iltaa!
      Ajattelin leimasta sokerikakkupohjan täytekakkua varten.
      Pitää juosta kuohuavat kermat, hilloa väliin ja päälliset? Selluloosa mansseja?
      Vilma

• Anonyymi

Niin?
        9 vuotias tyttäreni osaa tuon tehdä. Luotan siihen että sinullakin menee jo mutkittomasti.

AV

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin?
        9 vuotias tyttäreni osaa tuon tehdä. Luotan siihen että sinullakin menee jo mutkittomasti.

AV

Tuo ei ollut kiva vastaus vilmalle.

- Sheena

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

- Sheena

Sinulla on harvoin kivoja vastauksia kenellekään, ja vaadit nyt sitä muilta?
        Voihan sitä tetysti vaatia, mutta en voi ottaa sanoja pois koska ne ovat totta.

AV

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

- Sheena

Outoa on se jos tekoäly tai jopa ihmiset haluaisivat vain kivoja vastauksia?
        Eihän maailma niin pyöri, Trump antoi tänään vastauksen meille ja EU yhteisölle, onko hän nyt kiva tai mukava? Tulisiko olla?! Ja miksi?

"Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on ilmoittanut 30 prosentin tullimaksuista tuotteille Euroopan unionista. Tullit astuvat voimaan 1. elokuuta."

AV

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän maailma niin pyöri, Trump antoi tänään vastauksen meille ja EU yhteisölle, onko hän nyt kiva tai mukava? Tulisiko olla?! Ja miksi?

"Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on ilmoittanut 30 prosentin tullimaksuista tuotteille Euroopan unionista. Tullit astuvat voimaan 1. elokuuta."

AV

No. Eilen tein sen. Ei käynyt kivasti.
        Leivinjauhetta laitoin ohjeen mukaan.
        Voiko leivinjauhe olla piloilla?
        Tuli littana tiivis kakkunen. Olen vasta kostuttanut ja laittanut vadelmahilloa.
        Rahka ja kermavaahto ja päälle mustikat puuttuvat.
        Voip olla, että taltalla pitää palastaa.
        Vilma
        Ei todistusnumero todista mitään.
        Ehkä maku voittaa kaiken, ellei sitten tiivis kakku juutu kurkkuun...

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No. Eilen tein sen. Ei käynyt kivasti.
        Leivinjauhetta laitoin ohjeen mukaan.
        Voiko leivinjauhe olla piloilla?
        Tuli littana tiivis kakkunen. Olen vasta kostuttanut ja laittanut vadelmahilloa.
        Rahka ja kermavaahto ja päälle mustikat puuttuvat.
        Voip olla, että taltalla pitää palastaa.
        Vilma
        Ei todistusnumero todista mitään.
        Ehkä maku voittaa kaiken, ellei sitten tiivis kakku juutu kurkkuun...

Jaa, siellä taitaakin olla yhtä hyvät leivontataidot kuin täällä.

No ehkä ne onnistuvat vain lapsilta, sillä teimme täytekakkuja kaiket kesät siskojeni kanssa vanhempien ollessa töissä ja onnistuivat aina!

Nykyisin taito on ruostunut niin pahoin, että tulos muistuttaa juurikin pannukakkua.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulla on harvoin kivoja vastauksia kenellekään, ja vaadit nyt sitä muilta?
        Voihan sitä tetysti vaatia, mutta en voi ottaa sanoja pois koska ne ovat totta.

AV

Minulla on vain asiallisia vastauksia.

Vastauksesi ei ole totta, sillä et tiedä millaisia kakkuja vilma leipoo, ja maistuvatko ne, ja kenen mielestä paremmalta kuin tyttäresi. Ai niin joo, mutta tyttäresihän onkin palvontasi kohde, joten todellisuus on kaukana sinusta.

Vastauksesi on tyypillinen miten mitätöidään toisen innostunut tekemisen meininki, tässä tapauksessa kakkumeininki.

- Sheena

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

AV

Kiva vastaus tai kurjakin käy, jos kurja pysyy asiassa ja on asiallinen.

Trump ei liity mitenkään vilman kakun leivontaan eikä edes tyttäreesi.

- Sheena

• Anonyymi

nyt 44,1 ulkolämpö voin jättää tietokoneen päälle kun se ottaa noita säätietoja

• Anonyymi

Minulle käy yksinolo ja seura, kummin vaan.

- Sheena

• Anonyymi

joku naapurin tyttö ostanut kai no aika hieno pieni punainen auto Suzuki taitaa olla merkki.

hienon näköinen kyllä... illalla taas uustinta tuosta taas elokuva 007 ja Kultainen *Ase, kuka salamurhaaja käyttää tuollaisia juttuja.. Scaramanga.

• Anonyymi
      UUSI

Ei tunnu yksinäiseltä tässä porukassa jossa menoa ja vauhtia riittää päivästä ja vuodesta toiseen.

Hyvä kun olet myös tyytyväinen elämääsi. Pienet pohdiskelut tekee ihan hyvää. Yksinolo myös.

-H-

• Anonyymi
      UUSI

I am not stoned right at the moment

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan

Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs
      Ikävä
      54
      1698
    2. Kiinni on siekkilän yliajaja

Eilen illalla saatu kiinni Varsinais-Suomessa tämä henkilö.
      Mikkeli
      16
      1544
    3. Maskuliininen herrasmies

Tekee aloitteen. 🌸
      Ikävä
      174
      1386
    4. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      82
      1383
    5. Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"

Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli
      Maailman menoa
      302
      1306
    6. Näyttävin pariskunta

Ketkä lie tällä kylällä kääntää päät?
      Suomussalmi
      20
      1255
    7. Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla

Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      98
      975
    8. Ollaanko me tyhmiä mies?

Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä
      Tunteet
      61
      958
    9. Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.

Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää
      Ikävä
      33
      923
    10. Kannattaako kaikki Abrahamilaiset uskonnot jättää?

Ja seurata jotain ihan muuta?
      Hindulaisuus
      347
      845
    Aihe