Tuli ambulanssi vilkut päällä vastaan ja tiellä pyöri poro josta ambulanssi varotti väläyttämällä valoja niin, kuin hyviin tapoihin kuuluu.
Holo tietenki Rumana Turjake Ämmänä ja vanhemman panostajan tyhmällä kunniattomalla päällä jäi miettimään tilannetta eli jos me oltais sen ambulanssin kanssa tultu vastakkain noin vajaa 10sekunttia myöhemmin niin me oltais oltu tilanteessa jossa poro olisi ollut ambulanssin edessä ja me sillä vastaan tulijan kaistalla.
Minua ainakin alko huolestuttamaan tuo tilanne, koska ambulanssi oli hälytysvaloista päätellen kuljettamassa potilasta ja jos poro olisi sattunut eteen ja me vastaan tulij
Sattu huvittava juttu, kun ajeltiin Ivalosta pohjosta kohti.
7
559
Vastaukset
- Anonyymi
Me vastaan tulijoiden kaistalle niin tilanne ei olisi ollut enään turvallinen kenellekkään.
Lähti vähän liian aikaisin aloitus - Anonyymi
Homoteus holo
- Anonyymi
Laittaa joku onnellinen kaunis nainen/komia mies Rumalle Turjake Ämmälle.
- Anonyymi
zarre vilkutti hololle.
- Anonyymi
Minä en kyllä viittis alkaa Hololle vittuilemaan Zarresta!
Minä olin sentään -80 luvulla hoitamassa Zarrea ja siihen aikaan oli TISKO-VALOT sentään muotia ja kaikki kuunneltiin musiikkia autossa niin kovalla, että kaikki varmasti kuuli kenen auto nyt tulee ketä istuu kyydissä.
TISKO-VALOISTA JA MUSIIKISTA TUNNISTI!
ZARRE SENTÄÄN OPPI JO LAPSENA, ETTÄ LEIKKI-ASEILLA EI LEIKISSÄKÄÄN UHKAILLA KETÄÄN EDES LEIKISTI!
Facebook kunnialliset ovat niin ÄLYKKÄITÄ, että HEILLÄ OLI VARA ASEIDEN KANSSA VAATIA KUNNIOITUSTA JA OIKEIN MAINITA, että ” MINULLA JA MINUN MIEHELLÄNI ON ASEET KOTONA KAAPISSA!”
Tuo on uhkailua ja yhdenvertaisuuslain mukaan he kaikki uhkailivat, koska kunnianloukkaus asiat käsiteltiin samassa istunossa.
- Anonyymi
Hyvin olet hoitanut.
- Anonyymi00008
Kauniita naisia odottaa viestejäsi ❤️ Tule! https://Kathy.hoty.lat/Kathy#/?/?/829uyge94
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-469055Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite1036488Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain1056186Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin1334707- 1654563
Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.863152- 1692291
- 652168
Miksi miehen on hankala ymmärtää
Että hänen on tehtävä aloite. Niin sen kuuluu mennä luonnollisesti.1592116- 491901