Mikä lopettaa ekana? Luulisin joko apteekki tai sammeli. Sammeli on jo myynnissä. Pilaantunutta maata karvaa vaille kahdellasadalla tuhannella eurolla. Kannattavuus koeponnistettu kun jatkajaa ei löydy jälkikasvuista.
K-kauppa, SEO, apteekki mikä loppuu ekana?
16
491
Vastaukset
- Anonyymi
Apteekki loppuu pian. Nykyinen lähtee Rovaniemelle ja uutta ei tule kun liian pieni väestöpohja, että toiminta olisi kannattavaa.
- Anonyymi
Eikö voida ostaa enemmän lääkkeitä että se pysyisi täällä? Mikäpä täällä kannattaa muuten!? Ajatelkaa vähän ja hakekaa kaikista kalleimpia mitä sieltä löytyy! Tisperiiniä asperiiniä ja muuta.Ja lääkäriin Mars valittamaan vaivoja ja hakemaan reseptiä.!
- Anonyymi
Pelkosenniemiläiset tarvitsevat lääkitystä.
Toivottavasti apteekki ei lopeta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelkosenniemiläiset tarvitsevat lääkitystä.
Toivottavasti apteekki ei lopeta.Kyllä tarvitsevat.Ilmiselvästi, kun tätäkin kanavaa lukee!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tarvitsevat.Ilmiselvästi, kun tätäkin kanavaa lukee!
samaa mieltä !
- Anonyymi
Kumpi ehtii?
- Anonyymi
Toivottavasti hevosen kuivalihavelli bisnes pyörähtää täysillä käyntiin! Siinä on työmaata monelle suvulle ja varma tulopohja! Eikö vain olekkin,eikö??!!
- Anonyymi
Ei ole tervettä hevosenlihaveĺlin keittäjää nykyinen on mielisairaalassa lepositeissä.
- Anonyymi
Eikö ottanut lääkkeitään jos sairasteli? Vai oliko ne tehottomia? Vai jopa lumelääkkeitä,kalkki tabletteja jopa?Apteekkikin saisi rahaa kun kaikki saisi lääkkeensä ! Ja koko kunta pelastuisi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö ottanut lääkkeitään jos sairasteli? Vai oliko ne tehottomia? Vai jopa lumelääkkeitä,kalkki tabletteja jopa?Apteekkikin saisi rahaa kun kaikki saisi lääkkeensä ! Ja koko kunta pelastuisi!
Apteekki tekee hyvää bisnestä niemessä. Lääkkeiden tarvitsijoita nimittäin löytyy. Kulutus taattua ja jopa noususuhdanteista.
- Anonyymi
Totta K-kaupalla ihan hyvin menee kun ei muuta vaihtoehtoa ole.
- Anonyymi
Niinkauan kun Sale tulee pyhälle.
- Anonyymi
heihei mutsi, mä en oo syöny mun lääkkeitä...
Tämän kylän poikii
nykyaikana on lukematon määrä vääriä polkuja
jokainen alkaa juhlavasti kultaisesta ovesta
fanfaarien soidessa
tiputtelen esineitä matkan varrelle
että löytäisin takaisin
mut joku tuntuu keräilevän ne ennen kuin palaan
harhailen ja ostan tuhat tyhjää arpaa
heihei mutsi, mä en oo syöny mun lääkkeitä
vähän aikaa nauttia, vähän aikaa laulaa laulu
ihmettelen miten kaikki lipuu ohi
tulee juhannus ja joulu
uudestaan, otan ensimmäisen junan
jonnekin ja herään kyläpahasesta
täytyy kirjoittaa äidille, täällä naiset on kuin noitii
ne kysyy "ootsie tämän kylän poikii"
ihmeellistä miten paljon kykenee tekemään
ilman että tekee oikein mitään
tärkeintä on näyttää kiireiseltä
ja seksikkäältä
äiti mä en tiedä mistä nämä laulut kertoo
nielaisen auringon, loistan valoa ja
rakkautta vastaantulijoille
ja tämänkin kylän noidille
vähän aikaa nauttia, vähän aikaa laulaa laulu
ihmettelen miten kaikki lipuu ohi
tulee juhannus ja joulu
uudestaan
äiti tuu hakee mut pois täältä
heihei mutsi
äiti tuu hakee mut pois täältä - Anonyymi
Pelkosenniemi tarvitsee apteekin.
Lääkkeitä kuitenkin tarvitaan kokoajan. - Anonyymi
Kyse ei ole tarpeesta. Apteekki ei ole mikään sosiaalinen yritys jolle edes nollatulos olisi riittävä.
- AnonyymiUUSI
Miksi muiden yritysten pitäis sitte olla? Totta vieköön on kateellistanporukkaa apteekkarillekkin.Miau miau.!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2083306Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391658Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus971513- 921419
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461354Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1601286Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121218Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231039Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89942Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.55872