Mikä lopettaa ekana? Luulisin joko apteekki tai sammeli. Sammeli on jo myynnissä. Pilaantunutta maata karvaa vaille kahdellasadalla tuhannella eurolla. Kannattavuus koeponnistettu kun jatkajaa ei löydy jälkikasvuista.
K-kauppa, SEO, apteekki mikä loppuu ekana?
60
1786
Vastaukset
- Anonyymi
Apteekki loppuu pian. Nykyinen lähtee Rovaniemelle ja uutta ei tule kun liian pieni väestöpohja, että toiminta olisi kannattavaa.
- Anonyymi
Eikö voida ostaa enemmän lääkkeitä että se pysyisi täällä? Mikäpä täällä kannattaa muuten!? Ajatelkaa vähän ja hakekaa kaikista kalleimpia mitä sieltä löytyy! Tisperiiniä asperiiniä ja muuta.Ja lääkäriin Mars valittamaan vaivoja ja hakemaan reseptiä.!
- Anonyymi
Pelkosenniemiläiset tarvitsevat lääkitystä.
Toivottavasti apteekki ei lopeta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelkosenniemiläiset tarvitsevat lääkitystä.
Toivottavasti apteekki ei lopeta.Kyllä tarvitsevat.Ilmiselvästi, kun tätäkin kanavaa lukee!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tarvitsevat.Ilmiselvästi, kun tätäkin kanavaa lukee!
samaa mieltä !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö voida ostaa enemmän lääkkeitä että se pysyisi täällä? Mikäpä täällä kannattaa muuten!? Ajatelkaa vähän ja hakekaa kaikista kalleimpia mitä sieltä löytyy! Tisperiiniä asperiiniä ja muuta.Ja lääkäriin Mars valittamaan vaivoja ja hakemaan reseptiä.!
Voiko matolääkkeitä hakea? Kalaa on tullut syötyä niin paljon että alkaa takasilmässä tuntumaan kihinää.
Onko muilla samoja oireita?
- Anonyymi
Kumpi ehtii?
- Anonyymi
Toivottavasti hevosen kuivalihavelli bisnes pyörähtää täysillä käyntiin! Siinä on työmaata monelle suvulle ja varma tulopohja! Eikö vain olekkin,eikö??!!
- Anonyymi
Ei ole tervettä hevosenlihaveĺlin keittäjää nykyinen on mielisairaalassa lepositeissä.
- Anonyymi
Eikö ottanut lääkkeitään jos sairasteli? Vai oliko ne tehottomia? Vai jopa lumelääkkeitä,kalkki tabletteja jopa?Apteekkikin saisi rahaa kun kaikki saisi lääkkeensä ! Ja koko kunta pelastuisi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö ottanut lääkkeitään jos sairasteli? Vai oliko ne tehottomia? Vai jopa lumelääkkeitä,kalkki tabletteja jopa?Apteekkikin saisi rahaa kun kaikki saisi lääkkeensä ! Ja koko kunta pelastuisi!
Apteekki tekee hyvää bisnestä niemessä. Lääkkeiden tarvitsijoita nimittäin löytyy. Kulutus taattua ja jopa noususuhdanteista.
- Anonyymi
Totta K-kaupalla ihan hyvin menee kun ei muuta vaihtoehtoa ole.
- Anonyymi
Niinkauan kun Sale tulee pyhälle.
- Anonyymi
heihei mutsi, mä en oo syöny mun lääkkeitä...
Tämän kylän poikii
nykyaikana on lukematon määrä vääriä polkuja
jokainen alkaa juhlavasti kultaisesta ovesta
fanfaarien soidessa
tiputtelen esineitä matkan varrelle
että löytäisin takaisin
mut joku tuntuu keräilevän ne ennen kuin palaan
harhailen ja ostan tuhat tyhjää arpaa
heihei mutsi, mä en oo syöny mun lääkkeitä
vähän aikaa nauttia, vähän aikaa laulaa laulu
ihmettelen miten kaikki lipuu ohi
tulee juhannus ja joulu
uudestaan, otan ensimmäisen junan
jonnekin ja herään kyläpahasesta
täytyy kirjoittaa äidille, täällä naiset on kuin noitii
ne kysyy "ootsie tämän kylän poikii"
ihmeellistä miten paljon kykenee tekemään
ilman että tekee oikein mitään
tärkeintä on näyttää kiireiseltä
ja seksikkäältä
äiti mä en tiedä mistä nämä laulut kertoo
nielaisen auringon, loistan valoa ja
rakkautta vastaantulijoille
ja tämänkin kylän noidille
vähän aikaa nauttia, vähän aikaa laulaa laulu
ihmettelen miten kaikki lipuu ohi
tulee juhannus ja joulu
uudestaan
äiti tuu hakee mut pois täältä
heihei mutsi
äiti tuu hakee mut pois täältä - Anonyymi
Pelkosenniemi tarvitsee apteekin.
Lääkkeitä kuitenkin tarvitaan kokoajan.- Anonyymi
lääkkeiden kysyntä kasvaa.
- Anonyymi
Kyse ei ole tarpeesta. Apteekki ei ole mikään sosiaalinen yritys jolle edes nollatulos olisi riittävä.
- Anonyymi
Miksi muiden yritysten pitäis sitte olla? Totta vieköön on kateellistanporukkaa apteekkarillekkin.Miau miau.!
- Anonyymi
Apteekit ovat laillistettuja eli laki velvoittaa paikkakunnalle apteekki toiminnan. Eipä tuo Arvola näytä ainakaan nälkään kuolleelta eli toiminta on ilmeisen kannattavaa. Pienten paikkakuntien apteekit ovat apteekkarien ponnahduslauta isompiin yksiköihin. Tilalle tulee aina uusi kun entinen on saanut yrityspohjaa seuraavaan isompaan apteekkiin.
- Anonyymi
Miksi jonkun pitäisi täällä hyvää hyvyyttään kituuttaa? Ei yrittäjän tehtävänä ole tappiollisesti toimia.
- Anonyymi
Savukoskella ei ole apteekkia kohta ole vaan toiminta siirtyy lääkekaappi nimen alle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Savukoskella ei ole apteekkia kohta ole vaan toiminta siirtyy lääkekaappi nimen alle.
Eikö se sitä lääkekaappi toimintaa ole savukoskella ollut jo vuosia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö se sitä lääkekaappi toimintaa ole savukoskella ollut jo vuosia
Ei.Kyllä siellä ihan oikia apteekki on.
- Anonyymi
Sammeli ei ole ostajan paratiisi. Silloin kun yritystoimintaa ryhdytään muokkaamaan helppous periaatteella ja toimintaa supistetaan oman keittiön ruoan valmistamisen lopettamisella ( eines keittiö toiminta) ja rasvamontun täyttämisellä paiskaten montun työntekijälle lopputili kouraan on yritystoiminta siirtynyt lopun alku linjalle. Ne vahvat konseptit joilla vuosikymmeniä on toimintaa pyöritetty on yhtäkkiä koettu yrittäjän toimesta saneeraus perusteeksi. Rihkaman myynti ja toistarpeellinen toiminta on omiaan sulkemaan ovia. Kun ruoan valmistamiseen ja leivontaan ei omat rahkeet suostu hihoja käärimään on tarjolla kanakoria, makkaraherkkua ja muuta mössöä joilla ohi matkaavan mielenkiintoa ei saada heräämään. Jos tarjolla ei ole edes ilmakompuraa jolla vailtuneen renkaan voisi täyttää on menty ajassa periferia puolelle.
- Anonyymi
Miksei hevosen kuivalihavelliä aleta keittämään torilla isossa kattilassa? Varmasti pysähtyisivät matkailijat syömään! Näette hän kuinka muut yritykset viitostien varressa kasvaa ja kasvaa!
- Anonyymi
Minä haen Buranat Kemijärveltä samalla kun tankkaan ABC:llä ja ostan eväät Alkosta ja Lidlistä. Kjäh kjäh.
- Anonyymi
Ja minä Sodankylästä.
- Anonyymi
Buranan sijasta voisit käydä lääkärissä, tarjolle tulisi mielialalääkkeet.
- Anonyymi
Pelkosenniemellä tarvitaan lääkitystä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelkosenniemellä tarvitaan lääkitystä
lääkitys oltava kunnossa, että pystyy asumaan tässä kunnassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta lääkitys.Tee palvelus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pukamavoide?
- Anonyymi
Pyhällä on lääkekaappi ollut jo vuosia.Sen voisi perustaa kunnantalon aulaan meilläki
- Anonyymi
On tosi surullista, että täällä vielä "leuhkitaan" asialla, että ostan kaiken mahdollisen muualta, se jos mikä on itsekkyyttä! Ilmeisesti teillä ei ole läheisiä, jotka tarvitsevat lähipalveluja? Oman kylän yrittäjiä ei käytetä eikä näin tueta, onko siinäkin kateus takana? Sinäkin voit joskus vielä huomata, että olisipa lähellä kauppa, apteekki, bensa-asema! Sekin vielä, että oma kuntakin tätä "ruokkii", järjestää asiointikyytejä naapurikuntiin, mitä tekee sen hyväksi, että palvelut meillä olisi ja pysyisi? Asiointipisteen kauttakin hoituu moni asia, vaateostoksille voisi kyytejä olla Pyhälle, Ilona on monipuolinen vaatekauppa! Silmälasikauppaa ei täällä ole, sinne on harvoin asiaa, eikä Alkoa ja sitä matkaa ei kyllä tarvitsekaan tukea!!!!!
- Anonyymi
Pitääkö minun miehen pukeutua naisten vaatteisiin? Tuntuu kyllä kummalta. No ehkä se on sitä tätä päivää.
- Anonyymi
jos bensa Kemijärvellä 1.642 nesteellä (keskiviikkoisin yleensä vähän korkeampi hinta mutta kuitenkin), ja täällä on ja pysyy 1.843, niin mitäpä lottoat kummassa sitä tankkaa mielummin, näin työmatkalaisen kuvakulmasta. Apteekki kyllä harmittaa, jos ja kun loppuu, mutta asialle ei hirveästi voi mitään, jos ei esimerkiksi jatkajaa löydy jne.
- Anonyymi
Niinpä. Ihmettelen näiden kirjottelijoiden motiiveja jotka toivovat palveluiden ja sitä kautta työpaikkojen loppumista Pelkosenniemen kunnasta. Toisaalta he voivat tehdä palveluksen palvelun myyjälle kun järkevämmäsi tulee lopettaa yritystoiminta niemessä ja siirtyä muualle, tai eläkkeelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jos bensa Kemijärvellä 1.642 nesteellä (keskiviikkoisin yleensä vähän korkeampi hinta mutta kuitenkin), ja täällä on ja pysyy 1.843, niin mitäpä lottoat kummassa sitä tankkaa mielummin, näin työmatkalaisen kuvakulmasta. Apteekki kyllä harmittaa, jos ja kun loppuu, mutta asialle ei hirveästi voi mitään, jos ei esimerkiksi jatkajaa löydy jne.
No mene sinne muualle sitte tankkaamaan niinkö tähänkin asti.Totta tuot vielä peräkopissa ja peräkärryllä kanisterissa polttoaineet,että säästät.Ois noloa jos polttoaine sulla pääsisi loppumaan ja itkien joutuisit täällä tankkaamaan.Toivottavasti silloin olisi mittaristo epäkunnossa ja jäisit välille.
- Anonyymi
Minä maksan satasen ettei paikallinen tienaa viittäkymppiä.Kjäh kjäh.Nautin vain ilmaisista asioista, vaadin kaikenlaista mutta mielelläni en tee mitään muuta sen hyväksi enkä eteen.
- Anonyymi
Joko Pesonen lopettanut. Jouduin kerran kuulakärkikynän ostamaan työmatkalla. 2,80 oli hinta eikä siitä jälkeä jäänyt.
- Anonyymi
Markka aikana? Eihän kukaan enää kyniä käytä.Nykyään on tabletit ja kännykät muistiinpanovälineenä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Markka aikana? Eihän kukaan enää kyniä käytä.Nykyään on tabletit ja kännykät muistiinpanovälineenä.
ei vaan euroaikana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei vaan euroaikana
No siltikin.Ei kukaan enää kyniä käytä muuhun kuin korvan kaiveluun.
- Anonyymi
Minä haen mansikkani Kemijärveltä.Jääpähän siitäkin vähästä edes pensarahat niemeen ja mansikoista siivu Kemijärven kauppiaalle.
- Anonyymi
Minä myös.Ei tarvitse sitä pankkiautomaattia ja käteistä.On kyllä kummallista että vain käteinen myyjälle kelpaa
- Anonyymi
Sammelin piha alue on kuin venäjältä. Varmaan ohikulkeva matkaaja katsoo, että nyt tultiin idän pikkukylään josta bensa asema on lopettanut toimintansa. -70 luvun pitsiverhot piti ripustaa ikkunoihin vielä viimeisen remontin jälkeen. Olisiko löytynyt kirpputori pöydästä tilaa.
- Anonyymi
Olisko sellaiset kappaverhot paremmat,että ohikulkijat näkis paremmin sisälle,ketä huru-ukkoja siellä istuu?
- Anonyymi
Näistä ei mikkään lopu! Kaikki voi hyvin menestyksekkäästi.
- Anonyymi
Kaikki loppuu. Pyrimme siihen.
- Anonyymi
Ei se vaalitappio tarkoita, että muilla menisi huonosti. Katkeran evp:n kitinä lähinnä säälittää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se vaalitappio tarkoita, että muilla menisi huonosti. Katkeran evp:n kitinä lähinnä säälittää
Eikä vaalivoitto tarkoita sitä ,että asiat paranisi. Ei ollenkaan,vaikka kuinka vaalipuheet niin antoi ymmärtää
- Anonyymi
Palvelut pysyy varmasti. Niinhän uusi kepu/ Kairala valtuusto lupasi. Onneksi kepuilla on enemmistö aluevaltuustossa ja terveyspalvelutkin saamme pitää.
- Anonyymi
Millä ne pittää ne pystyssä? Jos raha ei vaihda omistajaa,nii kuinkas sitte ? Mitähän tuollaki terveysasemalla tekee,kun ei edes röntgeniä ole?
- Anonyymi
Miten neijonsytän ko ollu koko kesän kiini.
- Anonyymi
Rikastuneet kunnan maksamalla Suomen kalleimmalla kouluruoalla niin mukavasti, että voivat lomailla kesän. Mutta älä huoli, pian alkaa koulu ja työt, joten pääsevät taas tahkoamaan kunnalta rahaa. Kyllä kohta koulun seinät pullistelee kun maine lapsiystävällisenä kuntana kiirii. Uusi koulu ja päiväkodit, ilmainen päivähoito lapsen kotikunnasta riippumatta, harrasterahat ja paras kouluruoka. Vetovoimaa meidän veronmaksajien rahoilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rikastuneet kunnan maksamalla Suomen kalleimmalla kouluruoalla niin mukavasti, että voivat lomailla kesän. Mutta älä huoli, pian alkaa koulu ja työt, joten pääsevät taas tahkoamaan kunnalta rahaa. Kyllä kohta koulun seinät pullistelee kun maine lapsiystävällisenä kuntana kiirii. Uusi koulu ja päiväkodit, ilmainen päivähoito lapsen kotikunnasta riippumatta, harrasterahat ja paras kouluruoka. Vetovoimaa meidän veronmaksajien rahoilla.
Pitäskö tehdä kuntalaisaloite 20 000 euron vauvarahasta, joka maksetaan lapsen syntyessä kaikille kunnassa asuville vanhemmille vanhempien kotikunnasta riippumatta? Olisi oiva jatko tälle älyttömyydelle.
- Anonyymi
Ehdottomasti ja niille jotka harjoittee lastentekoa aina 70v asti.
- Anonyymi
Palvelut säilyy, vaikka väki vähenee.
- Anonyymi
Kulutan yhä enemmän lääkkeitä ja kaljaa.Siis kannatan kotikuntaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kulutan yhä enemmän lääkkeitä ja kaljaa.Siis kannatan kotikuntaa!
Palvelut säilyy parhaiten palveluja käyttäen. Yhä enenevä lääkkeiden ja oluen kulutus varmistaa apteekin ja oluenmyynnin säilymisen niemessä. Oikea homma.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.131960Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161831504Parrakkaat miehet ovat inhottavia ja vastenmielisiä
Ennen Suomi ja koko maailma oli täynnä kasvonsa hyvinhoitavia miehiä. Tänä päivänä lähes kaikki miehet ovat kuin jotain1441274Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt941257Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno381168- 84898
Naiseni on todellinen seksipeto
Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu44820Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."
Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks13787Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.
Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.138783Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas123763