Kyllä nyt suomalaiset laihtuu kun saatiin tännekkin oiva tuote insuliini. Sillä se pippakin lopulta kutistui. Kohta on vain luuranko jäljellä. Sata muuta vaivaa. Mehän tiedetään miten vaarallinen lääke se on. Se ei lopeta kutistumista. Varmaan kaunista on kun nainen on kävelevä luuranko. Hieno ihanne mitä tavoitella. Lopulta aivot sakkaa kun rasvaa ei tule. Ei se auttanut pipallakaan salaatti ruuat. Katsoo noita vanhoja kuvia niin nahkassa se läski pysyy. Ellei sorru helppoon lääkkeeseen joka ei ikinä lähde kehosta vaan syö kaiken kuin syöpä.
https://www.eeva.fi/jutut/pippa-laukka-ja-iina-karonen-on-vapauttavaa-paastaa-irti-paineista
Hienoa suomi. Kolmanneksi Lihavin maa
3
120
Vastaukset
- Anonyymi
Vaikka se ei tavallaan insuliini olekkaan silti kun lääkkeen lopetat jatkavat maksa vs ja kolesteroli huonontumista. Miettikää tarkoin kannattaako olla ihanne? Vai voisiko olla joku järkevämpi vaihtoehto hoikentumiselle?
Yhteiskunta ne uudetkin vaivat maksaa - Anonyymi
Onhan se upeeta kun ollaan aina jossain jutussa kärkisijoilla.
- Anonyymi
(En tykkää puhutella tuntemattomia ihmisiä tuttavallisesti vain etunimellä.)
Tri Laukka: "Keskustelussa on lisäksi jämähdetty räyhäämään liian ulkonäkökeskeisesti oikeudesta olla minkäkokoinen tahansa. Lääkärinä haluaisin puolustaa myös sisäelinten oikeutta terveellisiin elintapoihin."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512