Kesä ja navat näkyvillä.
Seuraavassa hauska ajatus siitä miten sata naista kokoontuu yhteen ja äänestää joukosta sen kauneimman naiskehon.
Kaunis on, ei naisilla ja miehillä ole paljon eroavaisuutta puhuttaessa kehon kauneudesta?
https://www.youtube.com/watch?v=TKadS1nDcR0
AV
Naisten mielestä se täydellinen naiskeho
10
168
Vastaukset
- Anonyymi
Vaikeaa tuntuu olevan
- Anonyymi
Usean nykynaisen mielestä suominaisen kehon tulee olla kymmeniä kiloja ylipainoinen.
- Anonyymi
En tiedä tuosta.
Noiden naisten valitsema miellyttää jostain syystä myös itseäni.
Nainenhan on keskivertoa lyhempi, silti sai kaikki valitsemaan hänet?
Mihin se mielestänne perustui?
Hän edustaa luonnehdintaa hedelmällisen näköinen, leveät lanteet ja c-kupin rinnukset.
Vähän rehevä, riittää energiaa vaikka minin:)
AV
- Anonyymi
Niih
- Anonyymi
Tunnustaako joku palstan nainen oman kehonsa lähentelevän valittua muotoa?
- Anonyymi
Mä en nyt ehdi katsoa videota uteliaisuuttani. Joten en tiiä miten he valintansa tekee, mutta minun silmään sillä on iso vaikutus miten ihminen persoonansa kantaa kehoineen. Ei siis ole yhtä muottia olemassa, tommonen pitää olla.
Kauneus on monisyinen juttu, kaikki aistit ja oma äly kuten viettikin vaikuttaa.
Jasu- Anonyymi
Pääasiassa kuitenkin pidän kauniina kehoja joissa on lihaa ympärillä eli ei liian kuivakka ja laiha. Mallit usein on olleet liian laihoja ja jänteet irvistelee ihonpinnalle.
Mielummin vähän ylipainoinen kun alipainoinen on mun silmässä. ❤️
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pääasiassa kuitenkin pidän kauniina kehoja joissa on lihaa ympärillä eli ei liian kuivakka ja laiha. Mallit usein on olleet liian laihoja ja jänteet irvistelee ihonpinnalle.
Mielummin vähän ylipainoinen kun alipainoinen on mun silmässä. ❤️
JasuItse oon ollut ison osan elämää laiha, liian laiha ja tiiän miten heikko olokin voi olla kun kroppa on lihaton.
Jasu
- Anonyymi
Niin. Tuollainen on aina kovasti myös persoonasta kiinni, varsinkin jos ovat samassa tilassa. En nyt jaksa alkaa selittää tilanteeseen väistämättä liittyvää psykologiaa. Itse en luota yhtään tuollaisiin tilanteisiin. Ihmiset nyt vain "äänestävät" ja valitsevat toisin, kun ovat omassa ylhäisessä yksinäisyydessään jne. Parhaan kuvan tästä saa, kun kun kysytään naisilta kenen kropan he haluaisivat itselleen. Voin luvata, että harva valitsisi tuota kroppaa. Tai jos aletaan kysellä kenellä on parhaat reidet ja kenellä paras maha ja kenellä parhaat tissit jne. Sitten kun lyödään nuo "parhaat" yhteen, niin tuloa ei ole tuota. Onhan tämä moneen kertaan tutkittukin, että (hetero?)naisten mielikuvan täydellisestä naisvartalosta on huomattavan kevyt ja selvästi hoikempi kuin (hetero?)miesten vastaava maku.
- Anonyymi
Miehen perse ei ole esteettinen. Ei muuta lisättävää kehojen eroavaisuuksiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun443088Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5081897Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171880Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si771625- 171484
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431378- 261312
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901309Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1061109UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1061106