Mänty- ja kuusitukilla todella korkea hinta. Motolla rikastuu.
TUKIN HINTA 85 EUROA
16
318
Vastaukset
- Anonyymi
Metsällä on arvoa, kannattaa harventaa pienetkin metsätilkut!
- Anonyymi
Euroja puusta!
- Anonyymi
Valitettavasti Moto ei saa tuosta Tukin hinnasta, kuin murto-osan.
- Anonyymi
Metsänomistaja saa pankkikortille ostovoimaa koivikastakin!
- Anonyymi
Pihakoivusta saa useat saunapuut!
- Anonyymi
Metsäteollisuus ja metsänhoitoyhdistykset työskentelevät puiden parissa. Otin yhteyttä puunostajaan!
- Anonyymi
Teitkö metsäkaupat??
- Anonyymi
Kolme hehtaaria harvennusta.
- Anonyymi
Polttopuuhaloilla ja klapeilla olen saanut hyvät tuotot!
- Anonyymi
Pilkkeitä ostin vasta 300 eurolla, maksajan puoli minulla, halpaa lystiä??
- Anonyymi
Takkaan loputkin?
- Anonyymi
Pystykaupat vireillä, hehtaarin leimikko!
- Anonyymi
Monenko kymmenen tuhannen euron kaupat??
- Anonyymi
Metsä rahaksi!
- Anonyymi
Paperirahaa ja paljon.
- Anonyymi
Ostovoimaa!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1076788KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3826428Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei623223Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521172728Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082360- 1251824
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro211687Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341535Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821357- 741247