Kaavoihin kangistuneet aikuiset ovat itse noloja, eivät uskalla

Anonyymi-ap

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/15-vuotias-youtube-tahti-pinkku-pinsku-opettaa-aitiaan-tubettamisessa-ikina-en-hauku-hanen-tekemisiaan/6593354
"15-vuotias YouTube-tähti Pinkku Pinsku opettaa äitiään tubettamisessa: "Ikinä en hauku hänen tekemisiään"
Vaikka äiti Jaana Sanaksenaho, 50, olikin se, joka paljasti kanavan olemassaolon lapselleen, kääntyivät roolit pian päälaelleen. Nyt, neljä vuotta myöhemmin, Pinkku Pinsku on jo puoliammattilainen tubevideoiden tekemisessä, kun äskettäin tubettamisen aloittanut äiti vielä harjoittelee.
Nyt hänellä on 23 000 tilaajaa, mikä on melko paljon vasta äskettäin aloittaneelle suomalaiselle aikuistubettajalle.
Molemmat ovat saaneet harrastuksestaan myös kuittailua. Pinjalle on huudeltu koulussa ja Jaana Sanaksenaholta on kysytty eikö hänen ikäistään hävetä harrastaa videoiden postaamista.
– Monet yli nelikymppiset ajattelevat, että tubettaminen heidän iässään on noloa. Minultakin on kysytty, että eikö minua hävetä tubettaa tai eikö lapsiani hävetä. No ei todellakaan hävetä ja kannustan muitakin aikuisia tubettamiseen, Jaana kertoo. "

Juu, tässä nähdään suomalaisten päähän juurtuneet asenne, että vain työnteko on aikuislle normaalia, kaikki muu noloa ja epänormaalia, kuten tubetus, jonka olettavat kuuluvan vain alle 20 vuotialle, ei missään tapauksessa yli 40 vuotialle, koska eivät sitä itse harrasta ja pitävät sitä nolona, eivät siis uskalla.
Jos menet ehdottamaan tubetusta, niin toteavat, ettei se ole oikein aikusten harrastus, vaan aikuinen menee terassille ryyppäämään tai marjametsään tai lavatansseihin, ne eivät ole aikusille noloja, vaan kuuluvat aikuisten harrastuksiin.
Lavatanssit jos mitkä ovat kyllä nolouden huippu !!!!!

3

87

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos sekä tytölle että äidille kuittaillaan, niin kuinka saat tuon väännettyä niin, että ihmisten mielestä ainoastaan aikuisille YouTube videoiden postaaminen olisi noloa? Onhan siellä noloakin sisältöä, tahattomasti tai tarkoituksella, tekijän iästä riippumatta.

• Anonyymi

En viitsinyt edes katsoa. Yleensähän nuo tubettajat ovat pelkkiä narsistisia paskanjauhajia.
      On toki se älykkäämpikin osasto, joka tekee videoita jostain kongreettisesta asiasta.

• Anonyymi

Katson todella paljon tuubivideoita, mutta en seuraan ketään, vaikka kerran olen Pinskua vilkaissut, kun hän oli jossakin tosi-tv-ohjelmassa mukana.

Tuo ihmisten seuraaminen on varmaan se juttu, mistä nuoret pitävät, mutta en pidä niiden tekemistä kuitenkaan mitenkään hävettävänä, vaikken niitä itse seuraa. Luen mieluummin tekstejä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      51
      3605
    2. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      114
      2510
    3. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      593
      2283
    4. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      19
      2026
    5. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      77
      1754
    6. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1658
    7. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      20
      1648
    8. Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.

Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      140
      1564
    9. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1446
    10. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      94
      1437
    Aihe