Eletään aikoja millaisia en oo 55v aikana nähny, näillä keleillä...Käsittämätöntä...
Terassit loistaa tyhjyyttään...
32
241
Vastaukset
- Anonyymi
Syy?Liian kallit juomat?
- Anonyymi
mee mamu töihin
- Anonyymi
Kansa ei enää jaksa ryypätä ja ryömiä yöllä kotiin käsi maassa. Ihmisillä on parempaakin tekemistä.
Seuraakin löytää paremmin Tinderistä. Hyvä niin. - Anonyymi
Nykyaika on ankeaa,läppärillä ja luurien kanssa vietetään aikaa aivan liikaa.
- Anonyymi
oot ollut 55 vuotta niin päissään pallo maha juoppo ketku
- AnonyymiUUSI
55v. ravintola-alan yrittäjänä.
- Anonyymi
Tuki turpas undulaatti ja koita saada joskus ihan elävältä naiselta...Keinolla millä vaan,rahaa sulla tosin ei oo,ei oo ulkonäköäkään...Mutta yritä silti.JOS ottaa edes eteen...
- Anonyymi
ai noinko sulle aina siellä sanotaan , ei ihme että akkas makkaa mamujen kans ja elätät äpäriä heheahah
- Anonyymi
ei kukaa halua kun sinä siellä olet ahah pallo maha öykkäri juoppo ketku 55 vuotta hhaheeh
- Anonyymi
Eheehe ahaaha ahaa....Olet sekopää...
- Anonyymi
kauhen komea sekopää haki tanssiin mua ja heti tökkäs takaapäin , huusin anna tulla tää tää ei oo ei oo eka kerta juu
- Anonyymi
55 vuotta pallo maha ollut parkissa teranssilla kesät talvet on siinä juoppo ketku
- Anonyymi
ai tää onkin henttunen ahaheheh
Minä pysyttelen helteellä mieluiten sisällä, koska olen polttanut kaksi kertaa ihon auringossa ulkomailla kisareissulla,
- Anonyymi
Mitä oot kisaillu naku rannallako
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä oot kisaillu naku rannallako
ekkö saanut ketään kiinni koko päivänä ja paloit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja nyt et uskalla liikkua että et saa syytettä . haahhaeheh oi oi voi
Anonyymi kirjoitti:
Se tapahtui talvella eikä aurinkorannalla tovana, ei aina olla aurinkorannalla. Vaikka niin joku luulee. No ei se kone kiijättänyt aurinkorannalle, mulla oli tuolloin sukset mukana olin kansainvälisen kilpauran hiihtäjä.
- Anonyymi
Santtu1969 kirjoitti:
Se tapahtui talvella eikä aurinkorannalla tovana, ei aina olla aurinkorannalla. Vaikka niin joku luulee. No ei se kone kiijättänyt aurinkorannalle, mulla oli tuolloin sukset mukana olin kansainvälisen kilpauran hiihtäjä.
antti luiku homo konellako menit
- Anonyymi
Santtu1969 kirjoitti:
ettei vai anaali uran hiihtäjä
- Anonyymi
laita mustaa kenkä lankkia koko vartalolle ja koeta uudesta jos ne ei tunnistas nakurannalla.
- Anonyymi
koska ne kisailut auringossa on ja millä raketilla sinne pääsee.
Ei siihen keirtoratalentokonetta tarvinnu ihan vain pelkkä lentokone ja A340-1000 ja paluumatkalla oli Amerikan mantereelta tullessa A380-800 matkustajakone. Ennen sitä vuonna 2005 kärähti nenävarsi Japanin Naganossa menin sinne SAS;n koneella, toisen kerran kun poltin ihon oli 2009 Amerikan matkalla matkan suoriti Lutfanhsan koneilla koneet olivat A320, A340-1000, B737-8 , B737-6, A380-800, ja tuolla reissulla poltin toisen kerran ihon nenävarresta. Sittemmin en enää polttanut ihoa. Ne oli jo olleet käyty viimeinen oli 2019 Norjan Furutangen nimiseen paikkakuntaa, korona pisti kiertueen lopullisesti poikki. Ja lentokoneet oli pakko unohtaa.
- Anonyymi
Santtu1969 kirjoitti:
Ei siihen keirtoratalentokonetta tarvinnu ihan vain pelkkä lentokone ja A340-1000 ja paluumatkalla oli Amerikan mantereelta tullessa A380-800 matkustajakone. Ennen sitä vuonna 2005 kärähti nenävarsi Japanin Naganossa menin sinne SAS;n koneella, toisen kerran kun poltin ihon oli 2009 Amerikan matkalla matkan suoriti Lutfanhsan koneilla koneet olivat A320, A340-1000, B737-8 , B737-6, A380-800, ja tuolla reissulla poltin toisen kerran ihon nenävarresta. Sittemmin en enää polttanut ihoa. Ne oli jo olleet käyty viimeinen oli 2019 Norjan Furutangen nimiseen paikkakuntaa, korona pisti kiertueen lopullisesti poikki. Ja lentokoneet oli pakko unohtaa.
vitut ei lentokoneen sisällä nokka eikä iho pala..
- Anonyymi
Santtu1969 kirjoitti:
kuinka saatnan iso nokka sulla on ooko nazyimar sdp,
- Anonyymi
varmaan henttusen soppaa ko syöt nii pärisee pyrtöstää ja lähet kuin raketti
kirkko edestä ja takaa lapset makaa. henttunen - Anonyymi
hyii saatana
- Anonyymi
notlko pekkala mukan alsten hyii saatna
- AnonyymiUUSI
sulla ukko boomer se yläkerta loitaa tyhjyyttä ..juoppo
- AnonyymiUUSI
Rovaniemeläisten ÄO?
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2364135Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t472877Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2401820- 1091757
Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus991711Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin161579Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e521540- 151490
Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1731457Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251272