Terassit loistaa tyhjyyttään...

Anonyymi-ap

Eletään aikoja millaisia en oo 55v aikana nähny, näillä keleillä...Käsittämätöntä...

32

241

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Syy?Liian kallit juomat?

• Anonyymi

mee mamu töihin

• Anonyymi

Kansa ei enää jaksa ryypätä ja ryömiä yöllä kotiin käsi maassa. Ihmisillä on parempaakin tekemistä.
      Seuraakin löytää paremmin Tinderistä. Hyvä niin.

• Anonyymi

Nykyaika on ankeaa,läppärillä ja luurien kanssa vietetään aikaa aivan liikaa.

• Anonyymi

oot ollut 55 vuotta niin päissään pallo maha juoppo ketku

• Anonyymi
        UUSI

55v. ravintola-alan yrittäjänä.

• Anonyymi

Tuki turpas undulaatti ja koita saada joskus ihan elävältä naiselta...Keinolla millä vaan,rahaa sulla tosin ei oo,ei oo ulkonäköäkään...Mutta yritä silti.JOS ottaa edes eteen...

• Anonyymi

ai noinko sulle aina siellä sanotaan , ei ihme että akkas makkaa mamujen kans ja elätät äpäriä heheahah

• Anonyymi

ei kukaa halua kun sinä siellä olet ahah pallo maha öykkäri juoppo ketku 55 vuotta hhaheeh

• Anonyymi

Eheehe ahaaha ahaa....Olet sekopää...

• Anonyymi

kauhen komea sekopää haki tanssiin mua ja heti tökkäs takaapäin , huusin anna tulla tää tää ei oo ei oo eka kerta juu

• Anonyymi

55 vuotta pallo maha ollut parkissa teranssilla kesät talvet on siinä juoppo ketku

• Anonyymi

ai tää onkin henttunen ahaheheh

• Minä pysyttelen helteellä mieluiten sisällä, koska olen polttanut kaksi kertaa ihon auringossa ulkomailla kisareissulla,

• Anonyymi

Mitä oot kisaillu naku rannallako

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä oot kisaillu naku rannallako

ekkö saanut ketään kiinni koko päivänä ja paloit

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ja nyt et uskalla liikkua että et saa syytettä . haahhaeheh oi oi voi

• Anonyymi kirjoitti:

Se tapahtui talvella eikä aurinkorannalla tovana, ei aina olla aurinkorannalla. Vaikka niin joku luulee. No ei se kone kiijättänyt aurinkorannalle, mulla oli tuolloin sukset mukana olin kansainvälisen kilpauran hiihtäjä.

• Anonyymi
        Santtu1969 kirjoitti:

Se tapahtui talvella eikä aurinkorannalla tovana, ei aina olla aurinkorannalla. Vaikka niin joku luulee. No ei se kone kiijättänyt aurinkorannalle, mulla oli tuolloin sukset mukana olin kansainvälisen kilpauran hiihtäjä.

antti luiku homo konellako menit

• Anonyymi
        Santtu1969 kirjoitti:

ettei vai anaali uran hiihtäjä

• Anonyymi

laita mustaa kenkä lankkia koko vartalolle ja koeta uudesta jos ne ei tunnistas nakurannalla.

• Voi sua tyhmä ei kenkäplankki kuulu kasvoille eikä rasvaa sattunut olemaan mukana.

• Anonyymi

koska ne kisailut auringossa on ja millä raketilla sinne pääsee.

• Ei siihen keirtoratalentokonetta tarvinnu ihan vain pelkkä lentokone ja A340-1000 ja paluumatkalla oli Amerikan mantereelta tullessa A380-800 matkustajakone. Ennen sitä vuonna 2005 kärähti nenävarsi Japanin Naganossa menin sinne SAS;n koneella, toisen kerran kun poltin ihon oli 2009 Amerikan matkalla matkan suoriti Lutfanhsan koneilla koneet olivat A320, A340-1000, B737-8 , B737-6, A380-800, ja tuolla reissulla poltin toisen kerran ihon nenävarresta. Sittemmin en enää polttanut ihoa. Ne oli jo olleet käyty viimeinen oli 2019 Norjan Furutangen nimiseen paikkakuntaa, korona pisti kiertueen lopullisesti poikki. Ja lentokoneet oli pakko unohtaa.

• Anonyymi
        Santtu1969 kirjoitti:

Ei siihen keirtoratalentokonetta tarvinnu ihan vain pelkkä lentokone ja A340-1000 ja paluumatkalla oli Amerikan mantereelta tullessa A380-800 matkustajakone. Ennen sitä vuonna 2005 kärähti nenävarsi Japanin Naganossa menin sinne SAS;n koneella, toisen kerran kun poltin ihon oli 2009 Amerikan matkalla matkan suoriti Lutfanhsan koneilla koneet olivat A320, A340-1000, B737-8 , B737-6, A380-800, ja tuolla reissulla poltin toisen kerran ihon nenävarresta. Sittemmin en enää polttanut ihoa. Ne oli jo olleet käyty viimeinen oli 2019 Norjan Furutangen nimiseen paikkakuntaa, korona pisti kiertueen lopullisesti poikki. Ja lentokoneet oli pakko unohtaa.

vitut ei lentokoneen sisällä nokka eikä iho pala..

• Anonyymi
        Santtu1969 kirjoitti:

Ei siihen keirtoratalentokonetta tarvinnu ihan vain pelkkä lentokone ja A340-1000 ja paluumatkalla oli Amerikan mantereelta tullessa A380-800 matkustajakone. Ennen sitä vuonna 2005 kärähti nenävarsi Japanin Naganossa menin sinne SAS;n koneella, toisen kerran kun poltin ihon oli 2009 Amerikan matkalla matkan suoriti Lutfanhsan koneilla koneet olivat A320, A340-1000, B737-8 , B737-6, A380-800, ja tuolla reissulla poltin toisen kerran ihon nenävarresta. Sittemmin en enää polttanut ihoa. Ne oli jo olleet käyty viimeinen oli 2019 Norjan Furutangen nimiseen paikkakuntaa, korona pisti kiertueen lopullisesti poikki. Ja lentokoneet oli pakko unohtaa.

kuinka saatnan iso nokka sulla on ooko nazyimar sdp,

• Anonyymi

varmaan henttusen soppaa ko syöt nii pärisee pyrtöstää ja lähet kuin raketti

kirkko edestä ja takaa lapset makaa. henttunen

• Anonyymi

hyii saatana

• Anonyymi

notlko pekkala mukan alsten hyii saatna

• Anonyymi
      UUSI

sulla ukko boomer se yläkerta loitaa tyhjyyttä ..juoppo

• Anonyymi
      UUSI

Rovaniemeläisten ÄO?

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      236
      4135
    2. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      47
      2877
    3. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      240
      1820
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      109
      1757
    5. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      99
      1711
    6. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      16
      1579
    7. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      52
      1540
    8. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      15
      1490
    9. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      173
      1457
    10. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      25
      1272
    Aihe