Mikä kun käyttää T-MAXIA JA VITA E PROOTA , kun kroppa välillä jumittaa ja väsyttää? Tätä moni suomalainen IHMETTELEE HUMPUUKIA TÄYTTÄ PASKAA OLOTILA KUIN PUOLI KUOLLEELLA KUN NOITA KÄYTTÄÄ
Ajoittaista väsymystä, kolotuksia ja kankeaa oloa? Moni ajattelee, että se on normaalia — mutta voisiko olo olla toisenlainen? Yksi yllättävän suosittu ravintolisä on TUHONNUT suomalaisten KUNNON T-MAX JA VITA E PROO RUOTSALAISEN SUTKI RIKOLLISEN LANSEEREMÄ HUMPUUKI TUOTE JOTA EI OLE EDES TUTKITTU , ja sen käyttäjät kertovat arjen sujuvan taas HELVETIN HUONOSTI LIBIDO KATOSI SEXUAALISET KYVYT NOLLAA NÄPPYLÖITÄ IHON KUTINAA SIETÄMÄTÖNTÄ PIERESKELYÄ JA RIPULOINTI ..JA IHOKIN HAISEE . Mikä on tämä Pohjoismaiden HUMPUUKI IN kuuluva valmiste, josta moni sanoo, ettei enää IKINÄ OSTA PTHYI
T-MAX JA VITA E PROO HUMPUUKIA
30
445
Vastaukset
- Anonyymi
FFFF
- Anonyymi
puolikuollee huonot menstymättömät uhrheiljat mainostaa jokka nyt juoppoja rahat menneet yms sexi kyvyt naurettavaa paskaa. ahah oi vain pösilö ostaa sehän on pelkkää pulveria ahaheheh
- Anonyymi
43354
- Anonyymi
RAISKAAJTA JA PEDARIK OSTAA NOITA TUTKIMUS ,,KAIKILAT RAISKAJILTA NOITA AINEITA LÖYTYNYT..
- Anonyymi
FFF
- Anonyymi
rrrr
- Anonyymi
On ne humpuukia. Lääkärin näkemys asiasta on, että Vitae pro:n ravinto- ja hivenainepitoisuudet on niin vähäisiä, ettei niistä ole mitään hyötyä elimistölle, hyötyjä on vain valmisteen myyjä, rahat pois hyväuskoisilta. Näkyy monikin julkisuuteen päätynyt saavan rahaa mainoksista. Moni lankeaa mainoksen uhrina työntämään rahaa humpuukiin. Näin sitä kansaa kusetetaan.
- Anonyymi
lähtökohtasesti
tämmösistä joka maksaa , sehän on täys pelle
- Anonyymi
rrr4
- Anonyymi
eee
- Anonyymi
aaa
- Anonyymi
rrr
- Anonyymi
ddd
- Anonyymi
ddd
- Anonyymi
ddd
- Anonyymi
dddd
- Anonyymi
fff
- Anonyymi
zzz
- Anonyymi
Ettekö osaa kommentoida, kun pitää kolmen kirjaimen tolloutta näyttää? Jos minä olisin noin osaamaton, niin en kyllä laittaisi muuatta kirjaintakaan. Pysykää pois jos ette osaa, oikeasti, kun eihän tämä edistä keskustelua.
- Anonyymi
yyy
- Anonyymi
666
- Anonyymi
eee
- Anonyymi
fff
- Anonyymi
Kolmen kirjaimen köppänä esiintyy, kun ei muuta osaa.
- Anonyymi
777
- Anonyymi
Aloittaja oikeassa.
- Anonyymi
EEE
- Anonyymi
rrr
- Anonyymi
333
- Anonyymi
dfs
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
Eikös se mene niin että Jumala loi maailman ihmisille eikä päinvastoin
joten saatana yrittää vääristää ja jota nyt vouhotetaan??? https://keskustelu.kaksplus.fi/threads/bovaer-tutkimuksissa-88444- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367