Turhaa niitä haukutaan. Laitoin 2 päällekkäin ja väliin sekä pinnalle cheddaria. Tokikin paistoin uunissa, jotta tulee kiva rusketus.
Ihan hyvää tuli. Mikrossa toki hyväkin ruoka voi mennä huonoksi, mutta joskus vain pitää saada jotain nopeasti.
>simiti<
Tuunasin mikroptsoja
7
280
Vastaukset
- Anonyymi
Saarioisten jauhelihapitsa ja koskenlaskija sulatejuustoa ja tuorekurkkua ja kylmää täysmaitoa, nam. Mikrossa siis lämmitetty, ei viitsi näilä helteillä lämmittää uunia.
- Anonyymi
Gordon varmana haukkuisi meitä täysillä. Ihan sama, onhan se mua pienempi hiirulainen, vaikka pitkä onkin.
>simiti< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Gordon varmana haukkuisi meitä täysillä. Ihan sama, onhan se mua pienempi hiirulainen, vaikka pitkä onkin.
>simiti<Kordon saa puolestani suksia . . . . . . . . . . . . .hintahtavine kulinaariruokineen.
- Anonyymi
Perus symppis skotti se Mordorin Gordonin Kondori. Kattokaa vaikka tää Gordon vs. kids edition 🤭: https://www.youtube.com/watch?v=nnmKWlnC9h4 .
- Anonyymi
Tokikin toki olet rasittava tyhjän läpisijä.
Tokikin olet - Anonyymi
Huomasin tänään, että tulen nykyään jo yhdestäkin tuollaisesta roiskeläpästä niin ähkytäyteen, että ei pystyisi.
- Anonyymi
Eiköhän niitä ole tuunattu vuosikymmeniä jo, niitä meidän äidin tekemiä.
Vil a
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513585Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1142480Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5932273Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei192026KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar761730Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431658- 201648
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1371546- 281446
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?941427