Sillä nyt ei väliä oliko järvi, meri, tai pikkuinen lampi. Mutta jos olitte, niin oliko muita ja mitkä fiilikset jäi?
Toki voitte olla vieläkin siellä, mutta minä olen ainakin tykännyt joukkokertymistä jonkun kivan asian äärellä. Ihmiset ovat niin iloisia ja ystävällisiä silloin.
Itsestäni voin sanoa, että sysimustalla pakkasella ei kannata edes tervehtiä minua, ellei kyse ole todella vakavasta asiasta.
>simiti<
Oletteko olleet lammikon rannalla?
31
341
Vastaukset
- Anonyymi
Kiva osallistua ryhmäseksiin Suomen luonnossa! Kati
- Anonyymi
Paljonkos poitsulla on ikää? Oletko jo yläasteella? Ymmärrän, että tytöt kiinnostavat, ehkä pojatkin.
Se on ihan normaalia, kun sinun iässä keho alkaa tuottamaan hormoneja. Mutta älähän nyt lukkiudu liikaa nettiin. Kerkeät myöhemmällä iälläkin.
>simiti<
Viimeksi naapurin lammikon rannalla
Yksin olin
Eipä ihmeempiä fiiliksiä jäänyt- Anonyymi
Joo olen ollut useasti lammikon rannalla. Siellä oli paljon viinamiehiä naisten kanssa oluella. Ottakaa oppia viinamiehistä.
- Anonyymi
Jos uimahallin allas luetaan lammikoksi, niin olihan niitä muitakin.
V-mäisiä ukkoja mm.
Vilma- Anonyymi
Mites ne ukkelit sai sut tuolle fiilikselle? Ettei nyt vain olisi sinun omaa kuvitelmaa kaikki?
Minä saatan kyllä herättää pelkoa ja epävarmuutta kaikissa ihan jo ulkomuotoni vuoksi, mutta tutustutta minuun pelotkin hälvenee.
Kerran pikkulapsi tuijotti minua kaupassa tosi pitkään. Sitten hihkaisi äidilleen, että katso kuin iso merirosvo!
Äitiänsä hävetti ja lähti äkkiä kärryineen.
Minä toki seurasin perässä muka samoja ostoksia hakien. Lopulta kassalla ostin pikkupojalle merirosvotikkarin ja sanoin räyh.
Äiskäkin helpottui, kun en ollut mikään tosikko.
>simiti< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mites ne ukkelit sai sut tuolle fiilikselle? Ettei nyt vain olisi sinun omaa kuvitelmaa kaikki?
Minä saatan kyllä herättää pelkoa ja epävarmuutta kaikissa ihan jo ulkomuotoni vuoksi, mutta tutustutta minuun pelotkin hälvenee.
Kerran pikkulapsi tuijotti minua kaupassa tosi pitkään. Sitten hihkaisi äidilleen, että katso kuin iso merirosvo!
Äitiänsä hävetti ja lähti äkkiä kärryineen.
Minä toki seurasin perässä muka samoja ostoksia hakien. Lopulta kassalla ostin pikkupojalle merirosvotikkarin ja sanoin räyh.
Äiskäkin helpottui, kun en ollut mikään tosikko.
>simiti<Roiskuttavat vettä kroolatessaan ja eivät pyydä anteeksi, jos käsi käy.
Älä turhaa poista. Sellaisia outoja. Ja hapan naama. Sukeltelisivat mieluummin.
Vilma
- Anonyymi
Jo 3 .kerta pienehkön järven itärannalla pensaan suojassa retkipatjoilla, ettei muut n 20m päässä tulipaikan vierestä ja vedestä nähneet. Saatoin uida ilman housuja ja kuivatella naisen vieressä. Ruokimme pikkukaloja leivänmuruilla
Oikein kivaa oli. Kävin tänäänkin uimassa. Rannalla ei ollut lisäkseni kun sorsaemo poikueineen. Tulivat siihen ihan muutaman metrin päähän paistattelemaan päivää, mutta kyllä tuo yh-äippä minua tuijotti silmäkovana. En tiedä oliko se lajien välistä seksiä vaille, vai epäilikö lihavan pojan syövän poikaset.
- Anonyymi
Kerran sorsa nappasi lipasta kiini, kun ultrakalaastettiin. Päästimme sorsan irti.
>simiti<
- Anonyymi
Viimeksi tänään vietin päivän rannalla. Merivesi oli jäätävää, mutta silti kävin pulikoimassa, kesä kyllä lämmitti riittävästi.
Tunnelma rannalla oli merellinen ja leppoisa, oli paljon perheitä, jotkut pelasivat rantalentistä, toiset rakentelivat hiekkalinnoja, jotkut löhöilivät kirjan kanssa. Ihana tunnelma 🌞
Aletheias - Anonyymi
Minä ja avokelaviveli plus katiska. Ei muita. Täydellistä.
Päivi (nimi muutettu) löysi meidän rannalta miekan. Ja se oli joku oikeen historiallinen. Päivi ei saanu pitää sitä, kun sen isä vei sen miekan museoon. Mutta pääsi sentäs lehtikuvan sen miekan kanssa.
- Anonyymi
Oli hiljaista, katselin Itämerta Itämeren rannalla, saarikin näkyi. Oli sauna rannalla, sinne ja sen jälkeen mereen - alasti. Kävin useampaan kertaan, rentouduin ja kelluin selälläni nauttien. Viimeisellä käynnillä näin saaren rannassa veneen jossa miesjoukko istui laivan kannella. En ollut huomannutkaan. Pelästyivätkö vai nauttivatko näkemästään, jäi arvoitukseksi.
- Anonyymi
Olen ja toivotusti ei muita sillä hetkellä. Rannikolla ja sain sen tyhjyyden ja aution tunteen. - cu-
- Anonyymi
Arvatkaa mikä on järkyttävintä uimapaikkojen naisten pukuhuoneissa?
Vilma
Kun ihmiset eivät pyllistä seinäänpäin.
Kun käännyt pahaa aavistamatta ja ison pyllyn vako avautuu näkökenttääsi reikineen, niin sä näit sen jo ja kaikki meni tajuntaan, etkä saanäkymää hetkeksi muistista.
Eikö voisi terästää etikettiä, että älä pyllistä paljaalla perheellä ketään päin.- Anonyymi
Hui, ei kai kovin moni sentään ihan noin tee? Vai tekeekö? Olen itse käynyt yleisillä rannoilla vain kopeissa, joihin mahtuu yksi kerrallaan niin tätä ongelmaa el ole ollut, mutta voin kuvitella ettei välttämättä ole se näky, mitä haluaisi pukuhuoneissa katsella ja katsohan saattaa osua vahingossa nonasekunkin ajaksi, vaikka miten yrittää välttää muiden katsomista.
Tuli mieleen tapaus jostain vuosien takaa, kun olin uimahallissa ja siellä sattui olemaan naisten vuoro. En ajatellut siitä mitään vaan menin uimaan. Saavutin radalla hieman vanhempaa naista, joka yllättäen alkoi uimaan rintauintia niin, että hänen takamuksensa nousi aina veden päälle. Hän uimaan ilman uimapukua ja näky takaapäin oli vähintäänkin kiusallinen. En muista tarkalleen mitä tein, mutta siirryin toiselle radalle tai jotain, sillä koin oloni todella epämiellyttäväksi, kun edessäni avautui joka työnnöllä tuntemattoman naisen takamus. Ja minä en pienistä hätkähdä, mielestäni alastomuudessa ei ole mitään inhottavaa, mutta ihan muiden intiimiosia ei niin kiinnostaisi katsella.
Aletheias - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hui, ei kai kovin moni sentään ihan noin tee? Vai tekeekö? Olen itse käynyt yleisillä rannoilla vain kopeissa, joihin mahtuu yksi kerrallaan niin tätä ongelmaa el ole ollut, mutta voin kuvitella ettei välttämättä ole se näky, mitä haluaisi pukuhuoneissa katsella ja katsohan saattaa osua vahingossa nonasekunkin ajaksi, vaikka miten yrittää välttää muiden katsomista.
Tuli mieleen tapaus jostain vuosien takaa, kun olin uimahallissa ja siellä sattui olemaan naisten vuoro. En ajatellut siitä mitään vaan menin uimaan. Saavutin radalla hieman vanhempaa naista, joka yllättäen alkoi uimaan rintauintia niin, että hänen takamuksensa nousi aina veden päälle. Hän uimaan ilman uimapukua ja näky takaapäin oli vähintäänkin kiusallinen. En muista tarkalleen mitä tein, mutta siirryin toiselle radalle tai jotain, sillä koin oloni todella epämiellyttäväksi, kun edessäni avautui joka työnnöllä tuntemattoman naisen takamus. Ja minä en pienistä hätkähdä, mielestäni alastomuudessa ei ole mitään inhottavaa, mutta ihan muiden intiimiosia ei niin kiinnostaisi katsella.
Aletheias14:57
Osuit naulan kantaan. Tai miten nyt ilmaisisi. Pyrsk.
Kyllä nauratti tekstisi.
Nanosekuntti ja elinikäinen muisto.
Muuten, miksi sanotaan elinikäinen eikä elonikäinen. On silttis tää ilmaisu; elämänikäinen.
Vilma - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
14:57
Kyllä nauratti tekstisi.
Muuten, miksi sanotaan elinikäinen eikä elonikäinen. On silttis tää ilmaisu; elämänikäinen.
VilmaSe riekä, se on varmaan livenä nähtynä traumoatisoiva, muttei netin sivuilta katosttuna.
Netihän on täynnä pyllynreikiä, jos niitä haluaa katsoa, eikä tietääkseni ole traumoja aiheuttanut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
14:57
Kyllä nauratti tekstisi.
VilmaKyllä minuakin jälkikäteen vähän nauratti 😁
Hyvä kysymys. Joskus tuntuu, ettei suomen kielessä ole selkeitä perusteita sille, miksi jokin sanotaan, kuten sanotaan. Outo, mutta loistava kieli 🤗
Aletheias - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se riekä, se on varmaan livenä nähtynä traumoatisoiva, muttei netin sivuilta katosttuna.
Netihän on täynnä pyllynreikiä, jos niitä haluaa katsoa, eikä tietääkseni ole traumoja aiheuttanut.Ei tuo vanhemman rouvan takaliston näkeminen kaikkinensa minulle traumoja jättänyt, mutta olisin voinut elää ilman tuotakin näkyä. Muistan miettineeni, miksi joku haluaa uida yleisessä uimahallissa nakuna, mutta suotakoon se niille, jotka niin haluavat tehdä. Minähän se olin tavallaan vääränä aikana uimassa enkä tiedostanut, että moni ui ilman uimapukua. En tiedä onko vastaavaa käytäntöä nykyään enää missään, en käy säännöllisesti uimassa (vaikka kannattaisikin)
Aletheias - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tuo vanhemman rouvan takaliston näkeminen kaikkinensa minulle traumoja jättänyt, mutta olisin voinut elää ilman tuotakin näkyä. Muistan miettineeni, miksi joku haluaa uida yleisessä uimahallissa nakuna, mutta suotakoon se niille, jotka niin haluavat tehdä. Minähän se olin tavallaan vääränä aikana uimassa enkä tiedostanut, että moni ui ilman uimapukua. En tiedä onko vastaavaa käytäntöä nykyään enää missään, en käy säännöllisesti uimassa (vaikka kannattaisikin)
AletheiasNo, Jaa.
Mä en tiedä mitään niin inhottavaa pukemiseen liittyvää kuin uimapuvun pukeminen päälle joko märkään kroppaan kuiva puku tai märkä puku märkään kroppaan.
Edes yläosaton helpottaisi, eikä tarvitsisi taistella paikoilleen saati kuppeja.
Ja hitsi jo jalka menee väärään reikään ja selkäuurros meinaa tulle etupuolelle. Kivaa.
Olis komiikkaa, mutta kun ei naurata yhtään.
Bikinit olis, mutta joitakin vuosia sitten bikinit hyväksyttiin keskusteluissa nuorille ei aikuisemmille naisille.
Miehet pääsevät vähemmällä. En tykkää.
Mutta kuka siellä veden alla tirkistelisi. Ahti? Tai lammen näkki?
Vilma - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, Jaa.
Mä en tiedä mitään niin inhottavaa pukemiseen liittyvää kuin uimapuvun pukeminen päälle joko märkään kroppaan kuiva puku tai märkä puku märkään kroppaan.
Edes yläosaton helpottaisi, eikä tarvitsisi taistella paikoilleen saati kuppeja.
Ja hitsi jo jalka menee väärään reikään ja selkäuurros meinaa tulle etupuolelle. Kivaa.
Olis komiikkaa, mutta kun ei naurata yhtään.
Bikinit olis, mutta joitakin vuosia sitten bikinit hyväksyttiin keskusteluissa nuorille ei aikuisemmille naisille.
Miehet pääsevät vähemmällä. En tykkää.
Mutta kuka siellä veden alla tirkistelisi. Ahti? Tai lammen näkki?
VilmaUima-asun kiskominen nihkeään kroppaan tai kropasta pois on kyllä kieltämättä joskus koominen toimitus. Minäkin käytän yleensä uimapukua yleisillä rannoilla, en ole niin varma haluanko näytellä enää masuani kaikille. Aikoinaan oli sikspäkki, mutta siitä on jo aikaa 😄
Vaikka jokaisella meistä pitäisi olla rauha pukea päällemme mitä haluamme, kunhan nyt jonkinlainen säädyllisyys säilyy. Ja tosiasia on, ettei siellä rannalla tai vedessä kukaan niin paljoa kyttää. Itse en muista yhdenkään naisen tai miehen asuja tai vartalosta tältä viikolta ja olen ollut rannalla useasti. Eli laita vain ne biksut seuraavan kerran, jos vain itse tunnet olosi niissä mukavaksi 😊
Aletheias - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uima-asun kiskominen nihkeään kroppaan tai kropasta pois on kyllä kieltämättä joskus koominen toimitus. Minäkin käytän yleensä uimapukua yleisillä rannoilla, en ole niin varma haluanko näytellä enää masuani kaikille. Aikoinaan oli sikspäkki, mutta siitä on jo aikaa 😄
Vaikka jokaisella meistä pitäisi olla rauha pukea päällemme mitä haluamme, kunhan nyt jonkinlainen säädyllisyys säilyy. Ja tosiasia on, ettei siellä rannalla tai vedessä kukaan niin paljoa kyttää. Itse en muista yhdenkään naisen tai miehen asuja tai vartalosta tältä viikolta ja olen ollut rannalla useasti. Eli laita vain ne biksut seuraavan kerran, jos vain itse tunnet olosi niissä mukavaksi 😊
AletheiasTestasi bikiinejä. Edestä ok., sivusta ei ihan. Rumpa on ok, mut silttis.
Vilma
Otin käsipuntit ja kahvakuulan esiin...
- Anonyymi
Elikkäs kääntäen.
Kannattaisiko käydä jokin nettikurssi karaistuakseen ennen kuin pelmahtaa naisten pukuhuoneeseen.
Vilma
Täälläkin käy luuta.... Koettu on ummet ja lammet, eikä niistä jaksa enää innostua.
Olen katsellut läheltä, kissamaisesti ikkunan takaa, vesialtaalla kylpeviä lintuja.
Illalla korjaan kakat ja vaihdan vedet.
Siinä on kyllin elämystä. 👌🏼- Anonyymi
Lammikon rannalla syömässä sammakoita:
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/cbc9a5ed-aa1d-4a1a-8f47-e084cd01f9e8 - Anonyymi
Päädyin lammen rannalla "intiimiin suhteeseen" punkin kanssa sen tarratessa minuun. Tarkoitus oli kävellä ohi.
Punkki oli päätynyt uutisiin, minä en.
En muistele hyvällä. Toivottavasti ei tarvitse muistella sitä enää myöhemmin - Anonyymi
sammakon mätihän on kuin kaviaaria, herkkua, sammakon munia.... lammikosta herkkua.
- Anonyymi
Kuka nyt Suomessa ei olisi ikinä ollut minkäänlaisen lammikon rannalla.
- Anonyymi
Niin. Jos tarkkoja ollaan, niin olisihan se aika hauska näky, jos olisi levittänyt rantapyyhkeen todella jonkin lammikon viereen, mikä ois n. 1 m2. Jalkoja voisi siinä läpsytellä.
Jossain sellaisess käpykylässä, missä ei ole järveä, ei jokea, ei uimahallia....🏖
ja voisihan tuon aurinkovarjonkin pystyttää.
Vilma
Entä, jos oikein joukolla?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä392955- 632334
- 1742294
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?331988- 171352
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411346Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?221343- 101224
- 221201
- 111194