Itsenäinen maa enään,kun kaikki päätökset tehdään EU:ssa.
Onko Suomi i
15
370
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole itsenäinen, eikä nato näätöksen myötä varsinkaan.
- Anonyymi
Suomi saa itsenäisesti kurittaa kansalaisiaan ja päättää osallistumisesta USA:ssa tehtyjen aseiden ostamiseen osana Natoa. Trump esikuntineen nauttii bisneksentekotaidoistaan ja suomalainen veronmaksaja kärsii ja velkaantuu vain lisää. Kyllä, Suomi saa olla itsenäisesti tyhmä.
- Anonyymi
On. Suomi on itsenäinen maa.
Nosta huoletta lippu salkoon joulukuun kuudentena.- Anonyymi
Suomen herrasväki on rähmällään trumpin edessä.
Itsenäisyys on muutakin kuin lippu.
Suomalaiset kärsivät sotakiihkoilijoiden vuoksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomen herrasväki on rähmällään trumpin edessä.
Itsenäisyys on muutakin kuin lippu.
Suomalaiset kärsivät sotakiihkoilijoiden vuoksi.Sanoit ihan naulan kantaan . Suomi ja moner muut maat kärsii sotakiihkoilijoiden vuoksi. Mutta vaikea sitä Putinia ja kumppania on kieltää kiihkoilemasta. Kieltoon tarvitaan rutosti voimaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoit ihan naulan kantaan . Suomi ja moner muut maat kärsii sotakiihkoilijoiden vuoksi. Mutta vaikea sitä Putinia ja kumppania on kieltää kiihkoilemasta. Kieltoon tarvitaan rutosti voimaa.
Venäjä ei uhkaa suomea, tietysti hekin varustautuvat rajallaan kun Suomi kerää sotavoimia maaperälleen ympäri maailmaa.
- Anonyymi
Eu maataloustuet menee itäeurooppaan ja aseisiin, Suomi joutuu hoitamaan itse tuet valtion kassasta joka on kokkarien jälkeen tyhjä, hyvä Persut.
- Anonyymi
Siinä sen näkee ettei Suomi ole koskaan pärjännyt omillaan sodissa mitä se on käyny aina on ollut joku liittouma taka piruna.niin kuin nytkin.Jänis housut uskoo mitä raha miehet valehtelee heille.Mitä venäjä hyötyy suomesta.täällähän ei ole mitään,vaan luulosairaita jotka ovat pelon alla,Saksan peruja varmaan,jal halpamaista kansaa jota voi vetää nenästä
- Anonyymi
Ei tietenkään, maksamme vain muiden ottamia velkoja, Kreikka (Urpilainen), Italia (Marin) mm. Seuraavaksi viedään ihmisten säästöt/sijoitukset!
- Anonyymi
Pikkukullisten höpötystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pikkukullisten höpötystä.
Ei se Orvollakaan toiseen seinään vastaa.
- Anonyymi
Orpon hallitus vei eläkerahastosta miljardin sotilasmenoihin ja Trump hömpöttää eu:n kautta eurooppalaisilta lisää rahaa asetehtailleen. Euroopasta pitäisi tehdä liittovaltio joka olisi itsenäinen joka suuntaan, koska nyt ollaan vain roistovaltioiden lypsylehmä.
- AnonyymiUUSI
Suomi voi kieltää vaikka abortit syntyvyyden lisäämiseksi, ei sitä mikään eu estä.
- AnonyymiUUSI
Se on justiinsa niin. Ja pellolaiset voivat järjestää kullinmittausvestivaalit jos haluavat. Ei sitä kukaan estä.
- AnonyymiUUSI
Romurallit kielletään jos päästöt mitataan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763418
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753137Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683012On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181689- 601628