Tämän maan Toopet päättäjät tämän maan ovat tuhonneet eikä sen kansa!
Silti köyhää ja työtöntä kansaa rangaistaan rahallisesti siitä, että töitä ei saa.
Eihän niitä töitä edes ole!
On tämä sairas maa!
Työtöntä rangaistaan rahallisesti siitä, että töitä ei ole?
13
84
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Nato putsaa eurot pois suomesta rikkaat muuttaa suomesta pois samaan aikaan
- AnonyymiUUSI
Jokainen on ITSE vastuussa työllistymisestään. Palkkataso on liian korkea tai osaamistaso liian matala jos töitä ei löydy. Näin niin kuin makrotasolla.
- AnonyymiUUSI
Oletko itse työssä?
- AnonyymiUUSI
Tämähän on nimenomaan sitä Kokoomuksen ideologiaa että työttömyys on täysin ihmisestä itsestä kiinni ja mikään ei tähän voi vaikuttaa!
Samaan aikaan Stubb menetelmällä työnhakuun eli suhmuroiden suhteilla ja hyvä veli verkoston kautta pääsi.
Pätevyydellä ei ole mitään väliä.
- AnonyymiUUSI
Kokoomus nauttii kun saa kyykyttää köyhää oikein kunnolla, mitä muuta voi sadisteilta odottaa ja missä on Satosen lupaamat 100.000 työpaikkaa?
- AnonyymiUUSI
Ne vapautuvat aivan 100 varmasti aikanaan kunhan edelliset tekijät kuolevat...
- AnonyymiUUSI
Nykyinen kusirunkkuhallituksen porukka laitettava oikeaan vastuuseen Kansan käräjille.
- AnonyymiUUSI
Vanha kunnon jalkapuu käyttöön Arkadianmäellä!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vanha kunnon jalkapuu käyttöön Arkadianmäellä!
Sinnekkö se työtön muka pitäisi lukita kun ei ole saanut työtä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinnekkö se työtön muka pitäisi lukita kun ei ole saanut työtä?
Ehei vaan kansanedustajat siihen jalkapuuhun!
- AnonyymiUUSI
Monet näkevät kaiken rangaistuksena jopa sen että annetaan rahaa ilman työntekemistä?
Jos aletaan oikeasti rankaisemaan siitä ettei hae/saa työtä niin vankilat alkaisivat täyttyä eikä kellään olisi enää yhtään kivaa kun ahdasta. Usealla vangilla olisi sängyssään työtön joka söisi osan vangin eväistäkin... - AnonyymiUUSI
todellisuudessa työttömyydestä saa päivärahan tai työmarkkinatuen. Tarvittaessa asumistuen ja toimeentulotuen. Siinä mielessä työtöntä ei rangaista vaan hän saa korvauksen (palkkion) vaikkei töissä olisikaan. Rangaistuspuhe ei niin muodoin ole totta. Sen sijaan voidaa perustellusti kysyä on tarjottu avustus ja tuki riittävä vaatimattomaan elämiseen työttömönä ollessa. Töitä on mutta vain 90 % prosentille työhaluisista työkykyisistä työikäisistä. 10 % työhaluisista työkykyistä on työttömänä. Töitä siis on muttei tietenkään jokaiselle halukkaalle.
- AnonyymiUUSI
Työttömyyteen eli sosiaaliturvariippuvuuteen liittyvä syyllistäminen paljastaa tähän ongelmaan liittyvän hyväksikäyttökuvion.
Aina kun ihmistä tai ryhmää syyllistetään voimakkaasti tilanteesta josta he itse kärsivät eniten, kuvioon sisältyy jonkinlaista hyväksikäyttöä ja riistoa.
Työttömiä käytetään monin tavoin hyväksi. Sen vuoksi työttömyydestä ei halutakaan päästä eroon. Työttömistä on liikaa hyötyä liian monille hyväksikäyttäjätahoille. Työttömien "auttaminen" on tosiasiassa heidän ahdinkonsa ja riippuvuussuhteidensan pahentamista.
Hyväksikäyttökuvioihin sisältyy aina uhrin voimakas syyllistäminen ja vastuuttaminen tilanteesta jossa hän itse on riiston kohteena, ja josta hän itse kärsii. Hyväksikäyttö perustuu aina uhrin riippuvaisen aseman hyödyntämiseen. Hyväksikäyttäjä esiintyy aina hyväntekijänä joka poseeraa uhrinsa pelastajana. "Auttamisen" tavoite on kuitenkin vain sen varmistaminen että uhri ei pääse ulos hyväksikäyttösuhteesta joka työttömien sosiaaliturvariippuvaisten kohdalla tarkoittaa riippuvuutta sosiaaliturvajärjestelmästä.
Tärkeintä on että työttömät sosiaaliturvariippuvaiset itse ymmärtävät tämän kuvion eivätkä mene siihen leikkiin mukaan, että antavat aivopesetyttää itsensä kuvittelemaan työttömyyden ja köyhyyden johtuvan omista vioista.
Työttömyys ja sosiaaliturvariippuvuus on tahallisesti luotu ja ylläpidetty yhteiskunnallinen ongelma. Työllisyyspalvelujärjestelmä on massiivinen työttömien hyväksikäyttöjärjestelmä. Työttömien voimakas ja järjestelmällinen syyttäminen ja vastuuttaminen siitä että he joutuvat elää kituutamaan sosiaaliturvan varassa on tietoista toimintaa koska saamalla köyhät tuntemaan syyllisyyttä "verovaroilla siipeilystä" heidät saadaan helpommin suostumaan palkattomiin töihin ja muihin "työllisyystoimiin" joista toiset lypsävät oman elantonsa.
Sosiaaliturvariippuvaisten työttömien ei pidä tuntea pienintäkään syyllisyyttä yhtään mistään. Ei sellaisia työttömiä ole olemassakaan jotka kieltäytyisivät hyvästä toimeentulosta, mukavasta työpaikasta ja turvallisesta elämästä jos sellaista olisi oikeasti tarjolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917545- 374017
- 463546
- 2412931
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402692- 452522
- 1322441
Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna212404Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292369Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as252115