Näin nähtäisiin ovatko ilmastohörhöt tosissaan!
Vapaehtoinen 10% ilmastovero.
9
106
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Jos ilmastonmuutosta ei torjuta, niin se nostaa tulevaisuudessa kustannuksia enemmän kuin 10 %. Eikä se ole vapaaehtoista.
Miksi vitussa jonkun pitäisi maksaa siitä, että sinä saat elää kuin pellossa ja tuhota ympäristöä.- AnonyymiUUSI
Montako prosenttia luulet estäväsi ilmastonmuutosta?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Montako prosenttia luulet estäväsi ilmastonmuutosta?
Oman osani teen sillä, että hiilijalanjälkeni on omien valintojeni takia huomattavasti keskivertosuomalaista pienempi. Lisäksi omistamani metsäpalsta sitoo hiiltä enemmän kuin minä tuotan. Sitä palstaa ei minun elinaikanani tulla hakkaamaan.
Uskoisin olevani ilmaston lämpenemisen suhteen melko neutraali. Entä miten sinä? - AnonyymiUUSI
aqnostikko kirjoitti:
Miten ilmastonmuutosta voi torjua ?
Anekaupalla ja sadetanssilla.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oman osani teen sillä, että hiilijalanjälkeni on omien valintojeni takia huomattavasti keskivertosuomalaista pienempi. Lisäksi omistamani metsäpalsta sitoo hiiltä enemmän kuin minä tuotan. Sitä palstaa ei minun elinaikanani tulla hakkaamaan.
Uskoisin olevani ilmaston lämpenemisen suhteen melko neutraali. Entä miten sinä?En ole ilmastouskovainen.
Enemmän uskon ydinsotaan. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Uskoisin olevani ilmaston lämpenemisen suhteen melko neutraali. Entä miten sinä?"hiilijalanjälkeni on omien valintojeni takia huomattavasti keskivertosuomalaista pienempi."
Tuo on yleinen harhaluulo: Oman paremmuuden korostaminen vaikka kulutustaso ei sitä tuekaan. Jos pystyt jättämään käyttämättä 90% tuloistasi - alkaa teoillasi olla vaikutusta.
- AnonyymiUUSI
Suomalaisten verojen nostaminen pelastaa globaalin ilmaston
- AnonyymiUUSI
Jos lämpeneminen halutaan pysäyttää, niin CO2-päästöt pitää lopettaa. Kaikki muut on turhaa vatulointia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as563137Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232944- 502830
- 562648
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582548Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482530On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 692078
- 452072