Aiotteko olla kotona koko illan?

Anonyymi-ap

Menkää nyt johonkin terassille katselemaan jos vaikka kumppani löytyis. Sitten kun näette mieleisenne naisen tai miehen niin menette juttelee sille. Niin se kumppani löytyy. Terassit täynnä ihmisiä näillä helteillä joten valinnanvaraa on.

31

953

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kävin jo keskustan pelipaikoilla ja hyvältähän siellä näyttää, fillarointi ja salin kautta takaisin kotiin.
      Nyt on kiva ottaa taas rennommin.

      AV

    • Anonyymi

      Menen huomenna terassille. Kai sieltä joku pimu lähtee mukaan koska osaan tunnistaa naiset jotka haluaa seuraa.

    • Anonyymi

      Teraisseilta nyt ei löydy mitään kiinnostavaa.

      • Anonyymi

        Niitä ei kukaan rakentaisi jos noin olisi?

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niitä ei kukaan rakentaisi jos noin olisi?

        AV

        Ne terassit, joista tässä puhuttiin, on rakennettu ansaintatarkoituksessa.


    • Huomenna menen rantaterassille.
      Panen oikein perspiranttia kainaloon.

    • Anonyymi

      Oikealle rannalle istumaan ja odottamaan jotta vähän viilenee ja on inhimillisempää nukkuakin.

      Mä voin avata illalla idän puolen ikkunan, saa viileätä ilmaa, lännen puolella on ulko vieläkin varjossa 27,3 ja sisä on 30,4. Astetta. Celsiusta.

    • Anonyymi

      Aion. Oma koti ihana. Sen parempaa ei maa päällään kanna. 🤷‍♀️

      • Anonyymi

        Ihme otuksia ootte kun kuvittelette että kaikki ihmiset täällä on jotain kumppania vailla. Pikkusieluista.👎🤷‍♀️


    • Kai sieltä jonkun viinasiepon löytäisi. Mutta kun ei sellaista ole haussa.

    • Anonyymi

      Kyllä kuten aina, aion olla kotona ja kohta mennä pussailemaan rottapoikia. 🥰

      Ihania isoja löllyköitä. Juuri paijailin marsupoikaa ja oli niin tyytyväinen sylissä. Pisti silmut kii ja möllötti marsunarinaa pitäen. 😅

      Jasu

      • Anonyymi

        Eläimissä pojat on jotenkin ihania ja pehmoisia rakkauspakkauksia. Miksei ihmismiehet ole yhtä ihania ja herttaisia, niitä olis illoin helpompi rakastaa? 😇

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eläimissä pojat on jotenkin ihania ja pehmoisia rakkauspakkauksia. Miksei ihmismiehet ole yhtä ihania ja herttaisia, niitä olis illoin helpompi rakastaa? 😇

        Jasu

        Pitää rakastua kilttiin ja karvaiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eläimissä pojat on jotenkin ihania ja pehmoisia rakkauspakkauksia. Miksei ihmismiehet ole yhtä ihania ja herttaisia, niitä olis illoin helpompi rakastaa? 😇

        Jasu

        Niin kun mun kissa. Tulee aamuyöstä neljän aikaan pökkimään kuonollaan kuin pässi ja nuoleen piikki kielellään naamaa. Olen lomalla ja tuo rontti tulee häiriköimään😄 siinä häärii klo seitsemään jolloin on pskko nousta laittamaan herralle aamupalaa. Ihan palveliaksi tässä itsensä tuntee😄🤗🤷‍♀️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kun mun kissa. Tulee aamuyöstä neljän aikaan pökkimään kuonollaan kuin pässi ja nuoleen piikki kielellään naamaa. Olen lomalla ja tuo rontti tulee häiriköimään😄 siinä häärii klo seitsemään jolloin on pskko nousta laittamaan herralle aamupalaa. Ihan palveliaksi tässä itsensä tuntee😄🤗🤷‍♀️

        Mutta enpä päivääkään vaihtaisi pois. Paras mies ikinä😁🤷‍♀️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää rakastua kilttiin ja karvaiseen.

        Pitää ja pitää, ei sellaisia ole. Joko ovat ylikilttejä tai tekokilttejä. Sellainen kuin nuo rotat nyt vaikkapa, tasaisen touhukas mutta lempeä ei vaan oo. Ihan kaikki pojat mitä mulla on eläimiä on kauhean lempeitä ja osoittaa sen minulle käytöksellään. Ihmekkö jos niistä tykkäänkin ihan hullukaan.

        Kun ihmismies murahtelee, narahtelee, märisee ja nurisee..ulkoilee ja naljailee.

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kun mun kissa. Tulee aamuyöstä neljän aikaan pökkimään kuonollaan kuin pässi ja nuoleen piikki kielellään naamaa. Olen lomalla ja tuo rontti tulee häiriköimään😄 siinä häärii klo seitsemään jolloin on pskko nousta laittamaan herralle aamupalaa. Ihan palveliaksi tässä itsensä tuntee😄🤗🤷‍♀️

        Heh, osaa vedota sinuun. 😅

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää ja pitää, ei sellaisia ole. Joko ovat ylikilttejä tai tekokilttejä. Sellainen kuin nuo rotat nyt vaikkapa, tasaisen touhukas mutta lempeä ei vaan oo. Ihan kaikki pojat mitä mulla on eläimiä on kauhean lempeitä ja osoittaa sen minulle käytöksellään. Ihmekkö jos niistä tykkäänkin ihan hullukaan.

        Kun ihmismies murahtelee, narahtelee, märisee ja nurisee..ulkoilee ja naljailee.

        Jasu

        Ulkoilee, on mulkoilee. 😂

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta enpä päivääkään vaihtaisi pois. Paras mies ikinä😁🤷‍♀️

        Niin noi eläinystävät on. Parasta ikinä mitä tulee välittämiseen ilman ilkeyksiä.
        Ihminen ei samaan kykene.

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin noi eläinystävät on. Parasta ikinä mitä tulee välittämiseen ilman ilkeyksiä.
        Ihminen ei samaan kykene.

        Jasu

        Sepä se. Ei he mitään ilkeyttään tee. Se heistä tekeekin niin sympaattisia. Ei voi muutakuin rakastaa.🤷‍♀️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sepä se. Ei he mitään ilkeyttään tee. Se heistä tekeekin niin sympaattisia. Ei voi muutakuin rakastaa.🤷‍♀️

        Kyllä vaan, samaa mieltä ja vahvasti. 💜👍



        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta enpä päivääkään vaihtaisi pois. Paras mies ikinä😁🤷‍♀️

        Ymmärrän. Kun on kokenut ihmisen pahuutta ja kieroutta tarpeeksi, arvostaa aitoa hyvyyttä yli kaiken, mitä eläimissä on.

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän. Kun on kokenut ihmisen pahuutta ja kieroutta tarpeeksi, arvostaa aitoa hyvyyttä yli kaiken, mitä eläimissä on.

        Jasu

        Ja toi eläinten kanssa eläminen saa sen hyvyyden kukkimaan itsessäkin, mikä helposti karisee kun joutuu ihmisten kanssa tekemisiin. Pidän enemmän olotilasta missä vallitsee hyvä olo ja rakkaus, kun olosta minkä usein joudun kokemaan ihmisten kanssa. Pahaa ilkeää ja arvostelevaa ilmapiiriä niellen ja masentuen siitä.

        Jasu


    • Anonyymi

      tannoiltahan löytyy vain beach volley -naisia ei juurikaan muita.

    • Anonyymi

      rannoilta ei siis löydy kuin hyväsäärisiä vähäpukeisia naisia, yleensä.

    • Anonyymi

      Viinamies! San sääki ny jottai!

    • Koko ilta meni kotona. Kaveri lähti lomareissulle ja toi pari kissaansa hoitoon. Pitää kirjoittaa nyt mahdollisimman hiljaa ettei toinen herää kun tuli syliin nukkumaan.

    • Anonyymi

      Home Sweet Home, kun joku Motley Crue laulaa tai Lynyrd Skynyrd Alabamasta.

      Jooh täällä on aika rauhallista, naapuri taisi tulla, oikrastaan eräs tyttö joka asuu, olemme siis kahdestaan kai olleet täällä, tuolla tytöllä on jännä pieni punainen auto.

      Olemme liikkuneet eriaikoina, emme ole törmänneet..

      Oikrasti itselläni oli joku olkapäässä joku epäilin joku hiusmuetuma kai, parisen viikkoa jotta pystyy mitään oikein, särkylääkkeitä en paitsi kun ruoka loppui niin oli pakko päästä kauppaan...

    • Anonyymi

      Niillä on runsaasti erinäköisiä katselijoita siellä katselemassa kaikkea.

    • Anonyymi

      .. autoista niin joku tyttökaveri joskus sai "kylmät tyypit" 1987 Corvettesta, mille tuntuisi, mutta todella pidän tuosta pienestä punaisesta taitaa olla nelivetoinenkin vielä... naapuritytön auto...

    • Anonyymi

      Leikkelen raikasta salaattia puukolla. Tomaattia, kurkkua, melonta, jäävuorisalaattia ja murskattua sipsiä. Ja laastareita on.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1258
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      914
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      894
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      22
      828
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      283
      723
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      33
      617
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      571
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      129
      550
    Aihe