Aiotteko olla kotona koko illan?

Anonyymi-ap

Menkää nyt johonkin terassille katselemaan jos vaikka kumppani löytyis. Sitten kun näette mieleisenne naisen tai miehen niin menette juttelee sille. Niin se kumppani löytyy. Terassit täynnä ihmisiä näillä helteillä joten valinnanvaraa on.

31

799

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kävin jo keskustan pelipaikoilla ja hyvältähän siellä näyttää, fillarointi ja salin kautta takaisin kotiin.
      Nyt on kiva ottaa taas rennommin.

AV

• Anonyymi

Menen huomenna terassille. Kai sieltä joku pimu lähtee mukaan koska osaan tunnistaa naiset jotka haluaa seuraa.

• Anonyymi

Teraisseilta nyt ei löydy mitään kiinnostavaa.

• Anonyymi

Niitä ei kukaan rakentaisi jos noin olisi?

AV

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niitä ei kukaan rakentaisi jos noin olisi?

AV

Ne terassit, joista tässä puhuttiin, on rakennettu ansaintatarkoituksessa.

• Huomenna menen rantaterassille.
      Panen oikein perspiranttia kainaloon.

• Anonyymi

Oikealle rannalle istumaan ja odottamaan jotta vähän viilenee ja on inhimillisempää nukkuakin.

Mä voin avata illalla idän puolen ikkunan, saa viileätä ilmaa, lännen puolella on ulko vieläkin varjossa 27,3 ja sisä on 30,4. Astetta. Celsiusta.

• Anonyymi

Aion. Oma koti ihana. Sen parempaa ei maa päällään kanna. 🤷‍♀️

• Anonyymi

Ihme otuksia ootte kun kuvittelette että kaikki ihmiset täällä on jotain kumppania vailla. Pikkusieluista.👎🤷‍♀️

• Kai sieltä jonkun viinasiepon löytäisi. Mutta kun ei sellaista ole haussa.

• Anonyymi

Kyllä kuten aina, aion olla kotona ja kohta mennä pussailemaan rottapoikia. 🥰

Ihania isoja löllyköitä. Juuri paijailin marsupoikaa ja oli niin tyytyväinen sylissä. Pisti silmut kii ja möllötti marsunarinaa pitäen. 😅

Jasu

• Anonyymi

Eläimissä pojat on jotenkin ihania ja pehmoisia rakkauspakkauksia. Miksei ihmismiehet ole yhtä ihania ja herttaisia, niitä olis illoin helpompi rakastaa? 😇

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eläimissä pojat on jotenkin ihania ja pehmoisia rakkauspakkauksia. Miksei ihmismiehet ole yhtä ihania ja herttaisia, niitä olis illoin helpompi rakastaa? 😇

Jasu

Pitää rakastua kilttiin ja karvaiseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Niin kun mun kissa. Tulee aamuyöstä neljän aikaan pökkimään kuonollaan kuin pässi ja nuoleen piikki kielellään naamaa. Olen lomalla ja tuo rontti tulee häiriköimään😄 siinä häärii klo seitsemään jolloin on pskko nousta laittamaan herralle aamupalaa. Ihan palveliaksi tässä itsensä tuntee😄🤗🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin kun mun kissa. Tulee aamuyöstä neljän aikaan pökkimään kuonollaan kuin pässi ja nuoleen piikki kielellään naamaa. Olen lomalla ja tuo rontti tulee häiriköimään😄 siinä häärii klo seitsemään jolloin on pskko nousta laittamaan herralle aamupalaa. Ihan palveliaksi tässä itsensä tuntee😄🤗🤷‍♀️

Mutta enpä päivääkään vaihtaisi pois. Paras mies ikinä😁🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitää rakastua kilttiin ja karvaiseen.

Pitää ja pitää, ei sellaisia ole. Joko ovat ylikilttejä tai tekokilttejä. Sellainen kuin nuo rotat nyt vaikkapa, tasaisen touhukas mutta lempeä ei vaan oo. Ihan kaikki pojat mitä mulla on eläimiä on kauhean lempeitä ja osoittaa sen minulle käytöksellään. Ihmekkö jos niistä tykkäänkin ihan hullukaan.

Kun ihmismies murahtelee, narahtelee, märisee ja nurisee..ulkoilee ja naljailee.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heh, osaa vedota sinuun. 😅

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitää ja pitää, ei sellaisia ole. Joko ovat ylikilttejä tai tekokilttejä. Sellainen kuin nuo rotat nyt vaikkapa, tasaisen touhukas mutta lempeä ei vaan oo. Ihan kaikki pojat mitä mulla on eläimiä on kauhean lempeitä ja osoittaa sen minulle käytöksellään. Ihmekkö jos niistä tykkäänkin ihan hullukaan.

Kun ihmismies murahtelee, narahtelee, märisee ja nurisee..ulkoilee ja naljailee.

Jasu

Ulkoilee, on mulkoilee. 😂

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin noi eläinystävät on. Parasta ikinä mitä tulee välittämiseen ilman ilkeyksiä.
        Ihminen ei samaan kykene.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin noi eläinystävät on. Parasta ikinä mitä tulee välittämiseen ilman ilkeyksiä.
        Ihminen ei samaan kykene.

Jasu

Sepä se. Ei he mitään ilkeyttään tee. Se heistä tekeekin niin sympaattisia. Ei voi muutakuin rakastaa.🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sepä se. Ei he mitään ilkeyttään tee. Se heistä tekeekin niin sympaattisia. Ei voi muutakuin rakastaa.🤷‍♀️

Kyllä vaan, samaa mieltä ja vahvasti. 💜👍

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärrän. Kun on kokenut ihmisen pahuutta ja kieroutta tarpeeksi, arvostaa aitoa hyvyyttä yli kaiken, mitä eläimissä on.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärrän. Kun on kokenut ihmisen pahuutta ja kieroutta tarpeeksi, arvostaa aitoa hyvyyttä yli kaiken, mitä eläimissä on.

Jasu

Ja toi eläinten kanssa eläminen saa sen hyvyyden kukkimaan itsessäkin, mikä helposti karisee kun joutuu ihmisten kanssa tekemisiin. Pidän enemmän olotilasta missä vallitsee hyvä olo ja rakkaus, kun olosta minkä usein joudun kokemaan ihmisten kanssa. Pahaa ilkeää ja arvostelevaa ilmapiiriä niellen ja masentuen siitä.

Jasu

• Anonyymi

tannoiltahan löytyy vain beach volley -naisia ei juurikaan muita.

• Anonyymi

rannoilta ei siis löydy kuin hyväsäärisiä vähäpukeisia naisia, yleensä.

• Anonyymi

Viinamies! San sääki ny jottai!

• Koko ilta meni kotona. Kaveri lähti lomareissulle ja toi pari kissaansa hoitoon. Pitää kirjoittaa nyt mahdollisimman hiljaa ettei toinen herää kun tuli syliin nukkumaan.

• Anonyymi

Home Sweet Home, kun joku Motley Crue laulaa tai Lynyrd Skynyrd Alabamasta.

Jooh täällä on aika rauhallista, naapuri taisi tulla, oikrastaan eräs tyttö joka asuu, olemme siis kahdestaan kai olleet täällä, tuolla tytöllä on jännä pieni punainen auto.

Olemme liikkuneet eriaikoina, emme ole törmänneet..

Oikrasti itselläni oli joku olkapäässä joku epäilin joku hiusmuetuma kai, parisen viikkoa jotta pystyy mitään oikein, särkylääkkeitä en paitsi kun ruoka loppui niin oli pakko päästä kauppaan...

• Anonyymi

Niillä on runsaasti erinäköisiä katselijoita siellä katselemassa kaikkea.

• Anonyymi

.. autoista niin joku tyttökaveri joskus sai "kylmät tyypit" 1987 Corvettesta, mille tuntuisi, mutta todella pidän tuosta pienestä punaisesta taitaa olla nelivetoinenkin vielä... naapuritytön auto...

• Anonyymi

Leikkelen raikasta salaattia puukolla. Tomaattia, kurkkua, melonta, jäävuorisalaattia ja murskattua sipsiä. Ja laastareita on.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      76
      3418
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3137
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3012
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2671
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2182
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1739
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1707
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1705
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1689
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1628
    Aihe