đđđđđđđđđđđđđđ
https://youtu.be/sCkWAVuvLQo?si=avo_s6HHw7QD7qkr
Kiitos, Chyi Yu!!
Multa meni alkutekstit ohi, mutta hauskasti ajattelin, ettĂ€ tÀÀ biisi sopis Stratovariukselle, tĂ€ssĂ€ on jotain heidĂ€n tyyliĂ€. Sitten isommalta ruudulta huomasin suomalaisen nimen! đ
Chyi Yu esitti Stratovariuksen kappaleen livenÀ!
14
379
Vastaukset 14
- Anonyymi
Aikamoista ulinaa oli kyllÀ... Melkein kuin Vangelista loppupuolella. Varmaan se ihan hyvÀ on ja tosi hyvÀ laulaja kyllÀ. Ei vaan ihan minun tyylistÀ tuommoinen...
- Anonyymi
Chyi Yu on erittÀin taitava laulaja. HÀn lauloi ja levytti jo 70-luvulla. 80-luvulla hÀn julkaisi useita musiikkivideoita, mikÀ oli hyvö juttu, kun nyt on YouTube. Keikkaa hÀn on heittÀnyt vielÀ viime vuosina.
Chyi Yun esittÀmÀ Memory-kappale on jonkinlainen laulutaidon kultainen referenssi. Ajatelkaa, ilman autotunea ja tekovibraa! HÀn nousi maineeseen aikakaudella, jolloin korjauskeinoja ei ollut ja siksi piti osata laulaa. Ja koska ÀÀntÀ ei ole korjattu, se on luonnollisen pehmeÀ ilman "nenÀefektiÀ".
https://youtu.be/85eyuppVOh0?si=dIHJsNmLP3v1WY1f - Anonyymi
laulaa tosiaan hienosti.
- Anonyymi
HyvĂ€, Suomi! đ«đź
- Anonyymi
En ole kuullutkaan mutta todella taitava. Timo Tolkin tekemÀ biisi.
- Anonyymi
LauluÀÀni on todella kaunis, hyvin miellyttĂ€vĂ€. đ
- Anonyymi
Ei voi sanoa kuin ettÀ nainen launaa upeasti!!!!
- Anonyymi
laulaa
- Anonyymi
Suomi maailman kartalla. Mutta tosiaan lautaa taitavasti Chyi Yu.
Muistan tuon Straton levyltÀ jostain parin vuosikymmenen takaa. - Anonyymi
Kuulostaapa todella hyvĂ€ltĂ€. đErittĂ€in hyvĂ€ laulaja, ei autotunea eikĂ€ liikaa kompressiota niin kuin nykyÀÀn on lĂ€nsimusiikissa. Todella todella puhdas ÀÀni.
- Anonyymi
KyllÀ livenÀkin voi laulaa todella hyvin. Ultra Bran naislaulajat saisivat ottaa tuosta mallia.
- Anonyymi
Chyi vittu!
- Anonyymi
SiinÀ tosiaan taitava laulaja jolla on myös todella hyvÀ ÀÀni! Stratovariuksen kappale on kyllÀ tuttu. YleensÀ alkuperÀinen on paras, mutta kyllÀ Chyi Yu vetÀÀ kirkkaasti pidemmÀn korren.
Ketjusta on poistettu 0 sÀÀntöjenvastaista viestiÀ.
Luetuimmat keskustelut
- 73893
- 113809
- 141755
- 37732
- 70637
En haluaisi sanoa tÀtÀ
Mutta olet sokea sille, mitÀ sinulla jo on! Jos minÀ olisin sinÀ, pyrkisin tekemÀÀn kaikkeni kohentaakseni nykyistÀ pari40629Koska Sofia kertoo totuuden, ettÀ ovat eroneet miljonÀÀri miehen kanssa?
Eikö olisi hÀnelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittÀÀ sitÀ harmaan tulevaisu179546- 32539
Vasemmiston aloite
PyhÀjÀrvellÀ, ihan hyvÀ aloite. Toteutus ja puhdistus pitÀisi alkaa ihan omasta pesÀstÀ. NÀkeehÀn tuon sokeakin mitÀ ja58503Muistelen lÀmmöllÀ
Se oli vaikein pÀÀtös, jonka olen joutunut tekemÀÀn. En pidÀ valehtelusta, mutta nÀin sait pÀÀtöksen asioille. Rakasti46502Onko suhtautuminen kaivattusi
Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmÀn vai vÀhemmÀn vetoa hÀneen fyysisesti kuin silloin35484- 64474
Tunnistan mun rakkaan
Kirjoituksen heti kun se on tÀÀllĂ€. MĂ€ vaan tiedĂ€n sen ja tunnen đ€69455- 41446
Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja hÀviÀjÀt - Itkua ja pettymystÀ ei salattu
Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviÀÀ, onko ilmassa "sitÀ jotakin". Rakkauden etsintÀ on tÀynnÀ i0442- 37441
NÀyttÀÀ siltÀ ettet edes sinÀ.
Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvÀÀ sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitÀ oikeaa31436- 45433
Hei, alettaisko oleen yhdessÀ?
MiltÀ tuntuisi jos joku ihminen josta tykkÀÀt sanoisi haluavansa yhteen asumaan? Ajattelisitko menettÀvÀsi vapauden, pys74426Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydÀn anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut tÀÀllÀ jollekin pahaa mieltÀ tai sotkenut asioita, niin pyydÀn sitÀ anteeks59415