Miten tehdä vaikutus naiseen?

Anonyymi-ap

Hyviä iskurepliikkejä voisitte laittaa kommentteihin.

61

547

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Käynks mä täällä usein?

• Anonyymi

Miks sä iteltäs sitä kysyt 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miks sä iteltäs sitä kysyt 😂

Sä et ookaan niin tyhmä kuin miltä mä näytän

• Anonyymi

Tuuks paneen?

Raimo89 v

• Anonyymi

Ja odotat iloisen puisevasti, että en - tuun.
        Vilma

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja odotat iloisen puisevasti, että en - tuun.
        Vilma

Ei Vilma,vaan E-mieheke ns !!esiintyy taas naisena!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei Vilma,vaan E-mieheke ns !!esiintyy taas naisena!

Että osaat olla mieeeeleenkiintoineeeen

• Anonyymi

These sombreros aren’t big enough bad little white girl?

• Anonyymi

Hyi miten sä ootkin noin ruma

• Anonyymi

Kun teinivaihe menee ohi (baarista naista, itsekin sen kokenut huonolla menestyksellä humalan takia), niin olemalla oma itsesi. Yleensä silloin ennemmin tai myöhemmin tapaat itsellesi täydellisen ihmisen.

• Anonyymi

Sellaisia ei ole, vaan jokaisen pitää keksiä repliikkinsä itse. Muistaa samalla, että naiset eivät ole "naiset", vaan heihin kuuluu erilaisia yksilöitä ja siksi lähestymistä kannattaa harkita tarkoin, ei yhden tai edes kahden repliikin avuin.

• Anonyymi

Mainitse toki kaikki viat toisesta. 👌🏻

• Anonyymi

”Mikäs kottarainen täällä parveilee - MÄ POKAAN SUT!@

• Anonyymi

Nartsabiksuilla, ei kestä kauaa viruuttaa 🤯

• Anonyymi

Otatko siiderin vai kaljaa?

• Anonyymi

Ei yllätä kun sulla ei ole miestä kun sua katsoo 😀

• Anonyymi

Tämä voisi kyllä toimia minuun-😁😁

• Anonyymi

Moi! Ja hymy.

Tuo riittää, jos nainen on kiinnostunut.

• Anonyymi

Haluaisitko kylpee.

• Anonyymi

Tämä on kieltämättä ihana. Melko suora vihjaus "haluan olla alasti kanssasi" mutta ei silti seksuaalinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä on kieltämättä ihana. Melko suora vihjaus "haluan olla alasti kanssasi" mutta ei silti seksuaalinen.

Ärrävikainen savolainen se on.... Ja ilmeisen onnekas.

• Anonyymi

Neljä naista istuu pöydässä siiderilasien ääressä. "Ka, munahaukat kenttätankkauksessa!"

Mies 65

• Anonyymi

Kysy jotain mikä osoittaa aitoa kiinnostusta naista kohtaan, jotain mihin ei yleensä muut kiinnitä huomiota. Jotain mistä nainen voisi olla kiinnostunut puhumaan.

• Anonyymi

Tultiinko tänne juomaan vai juttelemaan? Kysyi tyyppi, kun toinen uteli kellonaikaan kolmen päivän ryyppyputken jälkeen.

• Jossain suomalaisessa leffassa, lavatansseissa, räkäkänninen mies käpälöi naista, nainen vastustaa ja mies huuhdahtaa...
      "Anna pilluu, mä tiiän et sul on!"

Siinä oli kansallisromantiikkaa hurjimmillaan. 😐

• Anonyymi

Ehkä tyyppi oli kokenut jotain muuta Bangkokissa.

• Anonyymi

Ai helvetti 😂

• Anonyymi

Muistuttaisin, ettei kaikki naiset ole iskijöistä ja repliikeistä mielissään. Normaalin juttelun kautta sen sijaan voi mielenkiinto herätä, jos mies vaikuttaa selväjärkiseltä ja mukavalta tyypiltä.

Iskijät yleensä luo mielikuvaa hyväksikäyttäjistä. Ainakin mulle on tullu aina olo, että joo suksi kuuseen iskemisinesi törppö.

Jasu

• Anonyymi

Ja ei minua usein kukaan ole koittanut iskeä, mutta joskus humalassa joku on erehtynyt senkin tekemään. Yleensä kai olen naistyyppiä jota ei kukaan lähesty katukuvassa. En herätä fiiliksiä tutustumisen arvoisesta. Liian tavallisen näköinen ja liian outo luonteeltani.

Jasu

• Anonyymi

Kyllä sellainen kunnon autistinen lähestymistapa voi olla hurmaava, vaikka olisi kliseinen. Jos se tulee sydämestä. Jotain kömpelöä, mutta kilttiä, kaiken kovanaamailun seassa. Moni esittää baarissa vähän kovempaa kuin onkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sellainen kunnon autistinen lähestymistapa voi olla hurmaava, vaikka olisi kliseinen. Jos se tulee sydämestä. Jotain kömpelöä, mutta kilttiä, kaiken kovanaamailun seassa. Moni esittää baarissa vähän kovempaa kuin onkaan.

No ihan kaikenlainen lähestyminen voi toimia, kun kohderyhmä on oikea. Väärä kohderyhmä sen sijaan katsoo hartaasti ja toivoo, että tyyppi poistuu mahdollisimman pian mölähtelemästä enempää hölmöjä.

Ei miehen tarvi mikään Einstein olla, mutta ihan täysjärkisyys kyllä helpottaa asiaa lähestyminen ja siinä onnistuminen.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ihan kaikenlainen lähestyminen voi toimia, kun kohderyhmä on oikea. Väärä kohderyhmä sen sijaan katsoo hartaasti ja toivoo, että tyyppi poistuu mahdollisimman pian mölähtelemästä enempää hölmöjä.

Ei miehen tarvi mikään Einstein olla, mutta ihan täysjärkisyys kyllä helpottaa asiaa lähestyminen ja siinä onnistuminen.

Jasu

Kiitos vaan. No se menee niin, että minä saan ja sinä et.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos vaan. No se menee niin, että minä saan ja sinä et.

Minä onkin jo 15 vuotta ollut saamapuolella, ei tarvitse iskeä. Menee vaan viereen ja vihjaisee. 😄

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä onkin jo 15 vuotta ollut saamapuolella, ei tarvitse iskeä. Menee vaan viereen ja vihjaisee. 😄

Jasu

Sitä ennen 14 vuotta. Ei ole seksustä ollut ikinä pulaa 29 vuoteen.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä ennen 14 vuotta. Ei ole seksustä ollut ikinä pulaa 29 vuoteen.

Jasu

Tajusin just miksei se niin ihmeellistä ookkaan, kun 29 vuotta on pitkä aika saada säännöllisesti seksiä niin halutessaan, kun on parisuhteessa. Se on ollu niin helppoa, ettei hotsita.

Jasu

• Anonyymi

Noin toimin vieraassa maassa, eri mantereella. Menin vain juttelemaan ja kysyin että lähdetkö syömään töiden jälkeen. Meni jonkin aikaa, ehkä kuukausi, kunnes lähti.

• Anonyymi

Kysy jotain mistä olet aidosti kiinnostunut naisessa, mut älä puhu ulkonäöstä. Jos etsit petiseuraa niin sit samanhenkisiä löytyy ehkä noilla vakiorepliikeillä. Mitä niinku olit nyt tavoittelemassa vaikutuksella?

• Anonyymi

Pillua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pillua

No sitä irtoo helposti vähän hönöiltä naisilta, niitä luulis löytyvän. Baareista varsinkin.

Jasu

• Anonyymi

Kehu vaikka lompakkoa.
      Vilma

• Anonyymi

Vilman "lompsaa"?

• Anonyymi

Oot ihan jees kun ei nyt muutakaan ole saatavilla.

• Anonyymi

Voi että

• Anonyymi

Mitkään iskurepliikit eivät toimi, jolleivat ne sovi tilanteeseen tavalla, joka rikkoo jään ja avaa oven kunnolliselle keskustelulle. Keskustelun ei tietenkään tarvitse olla mitään vakavaa ja älyllistä, jotta toinen vaikuttaisi kiinnostavalta, mutta kemiaa ja sopivaa flirttiä täytyy olla. Silloin keskustelu etenee kuin itsestään, kepeästi ja pakottamatta.

Vaikutuksen mies voi tehdä (ainakin minuun) osoittamalla keskustelukykyä, kypsyyttä, huumorintajua, huomaavaisuutta.. Esim eräs mies teki minuun jokin aika sitten vaikutuksen kun hän huolehti eräässä tapahtumassa, että minulla oli kaikki hyvin ja soitti vielä tapahtuman jälkeen, olenko päässyt kotiin. Kyseessä oli tosin varattu mies eli mitään romanttista ei tilanteeseen liittynyt, mutta joka tapauksessa se, että hän huolehti minusta noin, oli mielestäni häneltä hieno ele.

Eli ei mitään kepulikonsteja vaan aitoutta, välittämistä, fiksuutta, lämminsydämisyyttä. Niillä pääsee jo pitkälle.

Aletheias

• Anonyymi

Palstamiehiltä surkea suoritus nyt. Kaivattiin iskurepliikkejä eikä naisten karkotusrepliikkejä, tai loukkauksia.

• Anonyymi

Gubbe o taas rikastunut useammalla oranssilla,jotka naapurista vohkinut,ynnä muilla!suomestahan viedään vankeja Viroon, olis tarpeeks kaukana!Eikö tuota saada mihkään hoitoon,ton touhu alkaa mennä yli hilseen jo! Voihan niitä olla useampikin guben johdolla!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Gubbe o taas rikastunut useammalla oranssilla,jotka naapurista vohkinut,ynnä muilla!suomestahan viedään vankeja Viroon, olis tarpeeks kaukana!Eikö tuota saada mihkään hoitoon,ton touhu alkaa mennä yli hilseen jo! Voihan niitä olla useampikin guben johdolla!

Sairasta touhua! Velka senkun kasvaa!

• Anonyymi

Voi nais parkoja,ketkä joutuu teidän seuraan,säälin!

• Anonyymi

Tärkeintä ei ole ajattelu vaan toiminta. Suollat vaan itsevarmasti jotain typerää, ja nainen pitää sitä valtana ja rohkeutena. Jos ajattelet ja analysoit liikaa, se näkyy epäröintinä ja itsevarmuuden puutteena. Typerysten maailmassa typeryys on valtaa, mikä antaa rajattoman itsevarmuuden, mitä naiset ei voi vastustaa.

• Anonyymi

Ei tämä ihan väärässä ole. Vain se että mies uskaltaa tehdä nykypäivänä aloitteen ja saa suunsa auki osoittaa suurta rohkeutta. Vain sekin voi tehdä vaikutuksen, sama se millä sen aloittaa. Kunhan ei ole törkeä.

• Anonyymi

Poistun tästä ketjusta rantaterassille. Terassilla, kaikkien ollessa päihteessä, on rento meininki. Rento meininki, siitä se lähtee, repliikit.

Taustalla,

• Anonyymi

...Porcupine Tree...

• Anonyymi

Mennääks pneen? Toimii aina eikä jätä mitään arvailujen varaan

• Anonyymi

Annatko paljaalla vai Ilman?

• "Oot niin kuuma, et sun mahan päällä vois paistaa munia."

• Aika kökkö repla..

• Pirppis kirjoitti:

Aika kökkö repla..

Ihan paskahan se on. 🤣🤣

• Mu5tasydän kirjoitti:

Ihan paskahan se on. 🤣🤣

Sitä ei saa sanoa ääneen tai sensuuri iskee.. 🤣

• Pirppis kirjoitti:

Sitä ei saa sanoa ääneen tai sensuuri iskee.. 🤣

No se nyt ei ole uutta, odotapas vain...

• Anonyymi

"Nytpä se vasta kauniita ilimoja pitelee"
      .

• Anonyymi

Onko sun kaveri varattu?

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      111
      3824
    2. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      41
      3193
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      235
      2847
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      39
      2376
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      1684
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      24
      1496
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1476
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      14
      1361
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      18