Hyviä iskurepliikkejä voisitte laittaa kommentteihin.
Miten tehdä vaikutus naiseen?
61
547
Vastaukset
- Anonyymi
Käynks mä täällä usein?
- Anonyymi
Miks sä iteltäs sitä kysyt 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miks sä iteltäs sitä kysyt 😂
Sä et ookaan niin tyhmä kuin miltä mä näytän
- Anonyymi
Tuuks paneen?
Raimo89 v- Anonyymi
Ja odotat iloisen puisevasti, että en - tuun.
Vilma - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja odotat iloisen puisevasti, että en - tuun.
VilmaEi Vilma,vaan E-mieheke ns !!esiintyy taas naisena!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei Vilma,vaan E-mieheke ns !!esiintyy taas naisena!
Että osaat olla mieeeeleenkiintoineeeen
- Anonyymi
These sombreros aren’t big enough bad little white girl?
- Anonyymi
Hyi miten sä ootkin noin ruma
- Anonyymi
Kun teinivaihe menee ohi (baarista naista, itsekin sen kokenut huonolla menestyksellä humalan takia), niin olemalla oma itsesi. Yleensä silloin ennemmin tai myöhemmin tapaat itsellesi täydellisen ihmisen.
- Anonyymi
Sellaisia ei ole, vaan jokaisen pitää keksiä repliikkinsä itse. Muistaa samalla, että naiset eivät ole "naiset", vaan heihin kuuluu erilaisia yksilöitä ja siksi lähestymistä kannattaa harkita tarkoin, ei yhden tai edes kahden repliikin avuin.
- Anonyymi
Mainitse toki kaikki viat toisesta. 👌🏻
- Anonyymi
”Mikäs kottarainen täällä parveilee - MÄ POKAAN SUT!@
- Anonyymi
Nartsabiksuilla, ei kestä kauaa viruuttaa 🤯
- Anonyymi
Otatko siiderin vai kaljaa?
- Anonyymi
Ei yllätä kun sulla ei ole miestä kun sua katsoo 😀
- Anonyymi
Tämä voisi kyllä toimia minuun-😁😁
- Anonyymi
Moi! Ja hymy.
Tuo riittää, jos nainen on kiinnostunut. - Anonyymi
Haluaisitko kylpee.
- Anonyymi
Tämä on kieltämättä ihana. Melko suora vihjaus "haluan olla alasti kanssasi" mutta ei silti seksuaalinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on kieltämättä ihana. Melko suora vihjaus "haluan olla alasti kanssasi" mutta ei silti seksuaalinen.
Ärrävikainen savolainen se on.... Ja ilmeisen onnekas.
- Anonyymi
Neljä naista istuu pöydässä siiderilasien ääressä. "Ka, munahaukat kenttätankkauksessa!"
Mies 65 - Anonyymi
Kysy jotain mikä osoittaa aitoa kiinnostusta naista kohtaan, jotain mihin ei yleensä muut kiinnitä huomiota. Jotain mistä nainen voisi olla kiinnostunut puhumaan.
- Anonyymi
Tultiinko tänne juomaan vai juttelemaan? Kysyi tyyppi, kun toinen uteli kellonaikaan kolmen päivän ryyppyputken jälkeen.
Jossain suomalaisessa leffassa, lavatansseissa, räkäkänninen mies käpälöi naista, nainen vastustaa ja mies huuhdahtaa...
"Anna pilluu, mä tiiän et sul on!"
Siinä oli kansallisromantiikkaa hurjimmillaan. 😐- Anonyymi
Ehkä tyyppi oli kokenut jotain muuta Bangkokissa.
- Anonyymi
Ai helvetti 😂
- Anonyymi
Muistuttaisin, ettei kaikki naiset ole iskijöistä ja repliikeistä mielissään. Normaalin juttelun kautta sen sijaan voi mielenkiinto herätä, jos mies vaikuttaa selväjärkiseltä ja mukavalta tyypiltä.
Iskijät yleensä luo mielikuvaa hyväksikäyttäjistä. Ainakin mulle on tullu aina olo, että joo suksi kuuseen iskemisinesi törppö.
Jasu- Anonyymi
Ja ei minua usein kukaan ole koittanut iskeä, mutta joskus humalassa joku on erehtynyt senkin tekemään. Yleensä kai olen naistyyppiä jota ei kukaan lähesty katukuvassa. En herätä fiiliksiä tutustumisen arvoisesta. Liian tavallisen näköinen ja liian outo luonteeltani.
Jasu - Anonyymi
Kyllä sellainen kunnon autistinen lähestymistapa voi olla hurmaava, vaikka olisi kliseinen. Jos se tulee sydämestä. Jotain kömpelöä, mutta kilttiä, kaiken kovanaamailun seassa. Moni esittää baarissa vähän kovempaa kuin onkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sellainen kunnon autistinen lähestymistapa voi olla hurmaava, vaikka olisi kliseinen. Jos se tulee sydämestä. Jotain kömpelöä, mutta kilttiä, kaiken kovanaamailun seassa. Moni esittää baarissa vähän kovempaa kuin onkaan.
No ihan kaikenlainen lähestyminen voi toimia, kun kohderyhmä on oikea. Väärä kohderyhmä sen sijaan katsoo hartaasti ja toivoo, että tyyppi poistuu mahdollisimman pian mölähtelemästä enempää hölmöjä.
Ei miehen tarvi mikään Einstein olla, mutta ihan täysjärkisyys kyllä helpottaa asiaa lähestyminen ja siinä onnistuminen.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ihan kaikenlainen lähestyminen voi toimia, kun kohderyhmä on oikea. Väärä kohderyhmä sen sijaan katsoo hartaasti ja toivoo, että tyyppi poistuu mahdollisimman pian mölähtelemästä enempää hölmöjä.
Ei miehen tarvi mikään Einstein olla, mutta ihan täysjärkisyys kyllä helpottaa asiaa lähestyminen ja siinä onnistuminen.
JasuKiitos vaan. No se menee niin, että minä saan ja sinä et.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos vaan. No se menee niin, että minä saan ja sinä et.
Minä onkin jo 15 vuotta ollut saamapuolella, ei tarvitse iskeä. Menee vaan viereen ja vihjaisee. 😄
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä onkin jo 15 vuotta ollut saamapuolella, ei tarvitse iskeä. Menee vaan viereen ja vihjaisee. 😄
JasuSitä ennen 14 vuotta. Ei ole seksustä ollut ikinä pulaa 29 vuoteen.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä ennen 14 vuotta. Ei ole seksustä ollut ikinä pulaa 29 vuoteen.
JasuTajusin just miksei se niin ihmeellistä ookkaan, kun 29 vuotta on pitkä aika saada säännöllisesti seksiä niin halutessaan, kun on parisuhteessa. Se on ollu niin helppoa, ettei hotsita.
Jasu - Anonyymi
Noin toimin vieraassa maassa, eri mantereella. Menin vain juttelemaan ja kysyin että lähdetkö syömään töiden jälkeen. Meni jonkin aikaa, ehkä kuukausi, kunnes lähti.
- Anonyymi
Kysy jotain mistä olet aidosti kiinnostunut naisessa, mut älä puhu ulkonäöstä. Jos etsit petiseuraa niin sit samanhenkisiä löytyy ehkä noilla vakiorepliikeillä. Mitä niinku olit nyt tavoittelemassa vaikutuksella?
- Anonyymi
Pillua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pillua
No sitä irtoo helposti vähän hönöiltä naisilta, niitä luulis löytyvän. Baareista varsinkin.
Jasu
- Anonyymi
Kehu vaikka lompakkoa.
Vilma- Anonyymi
Vilman "lompsaa"?
- Anonyymi
Oot ihan jees kun ei nyt muutakaan ole saatavilla.
- Anonyymi
Voi että
- Anonyymi
Mitkään iskurepliikit eivät toimi, jolleivat ne sovi tilanteeseen tavalla, joka rikkoo jään ja avaa oven kunnolliselle keskustelulle. Keskustelun ei tietenkään tarvitse olla mitään vakavaa ja älyllistä, jotta toinen vaikuttaisi kiinnostavalta, mutta kemiaa ja sopivaa flirttiä täytyy olla. Silloin keskustelu etenee kuin itsestään, kepeästi ja pakottamatta.
Vaikutuksen mies voi tehdä (ainakin minuun) osoittamalla keskustelukykyä, kypsyyttä, huumorintajua, huomaavaisuutta.. Esim eräs mies teki minuun jokin aika sitten vaikutuksen kun hän huolehti eräässä tapahtumassa, että minulla oli kaikki hyvin ja soitti vielä tapahtuman jälkeen, olenko päässyt kotiin. Kyseessä oli tosin varattu mies eli mitään romanttista ei tilanteeseen liittynyt, mutta joka tapauksessa se, että hän huolehti minusta noin, oli mielestäni häneltä hieno ele.
Eli ei mitään kepulikonsteja vaan aitoutta, välittämistä, fiksuutta, lämminsydämisyyttä. Niillä pääsee jo pitkälle.
Aletheias - Anonyymi
Palstamiehiltä surkea suoritus nyt. Kaivattiin iskurepliikkejä eikä naisten karkotusrepliikkejä, tai loukkauksia.
- Anonyymi
Gubbe o taas rikastunut useammalla oranssilla,jotka naapurista vohkinut,ynnä muilla!suomestahan viedään vankeja Viroon, olis tarpeeks kaukana!Eikö tuota saada mihkään hoitoon,ton touhu alkaa mennä yli hilseen jo! Voihan niitä olla useampikin guben johdolla!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Gubbe o taas rikastunut useammalla oranssilla,jotka naapurista vohkinut,ynnä muilla!suomestahan viedään vankeja Viroon, olis tarpeeks kaukana!Eikö tuota saada mihkään hoitoon,ton touhu alkaa mennä yli hilseen jo! Voihan niitä olla useampikin guben johdolla!
Sairasta touhua! Velka senkun kasvaa!
- Anonyymi
Voi nais parkoja,ketkä joutuu teidän seuraan,säälin!
- Anonyymi
Tärkeintä ei ole ajattelu vaan toiminta. Suollat vaan itsevarmasti jotain typerää, ja nainen pitää sitä valtana ja rohkeutena. Jos ajattelet ja analysoit liikaa, se näkyy epäröintinä ja itsevarmuuden puutteena. Typerysten maailmassa typeryys on valtaa, mikä antaa rajattoman itsevarmuuden, mitä naiset ei voi vastustaa.
- Anonyymi
Ei tämä ihan väärässä ole. Vain se että mies uskaltaa tehdä nykypäivänä aloitteen ja saa suunsa auki osoittaa suurta rohkeutta. Vain sekin voi tehdä vaikutuksen, sama se millä sen aloittaa. Kunhan ei ole törkeä.
- Anonyymi
Poistun tästä ketjusta rantaterassille. Terassilla, kaikkien ollessa päihteessä, on rento meininki. Rento meininki, siitä se lähtee, repliikit.
Taustalla,- Anonyymi
...Porcupine Tree...
- Anonyymi
Mennääks pneen? Toimii aina eikä jätä mitään arvailujen varaan
- Anonyymi
Annatko paljaalla vai Ilman?
"Oot niin kuuma, et sun mahan päällä vois paistaa munia."
Pirppis kirjoitti:
Sitä ei saa sanoa ääneen tai sensuuri iskee.. 🤣
No se nyt ei ole uutta, odotapas vain...
- Anonyymi
"Nytpä se vasta kauniita ilimoja pitelee"
. - Anonyymi
Onko sun kaveri varattu?
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403037- 742676
- 1742354
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362115- 181456
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231393Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411386- 101264
- 131259
- 221241