Saas ny nähä että miten täsä käy. Otin riskin. Raportoin hetken päästä lisää. Nyt en ehdi kirjoitella jottei ruokani pala pohjaan. "AP". Hauska vitsi tuo heittomerkkijutska. Kirjoitan vielä tämän lauseen jotta tekstini filtteröityy läpi. Liian tyngät tekstit ei nähkäät julkaistu. Tykkään käyttää itsekeksimiäni sanoja.
Eksperimentaalista ruokaa
6
104
Vastaukset
- Anonyymi
Palo pohjaan?
- Anonyymi
Ei palanut mutta lisäkomponenttini eli juusto meinasi johtaa siihen. Mulla oli yks toinen aloitus mitä kommentoin tässä yhtenä päivänä mutta viis siitä. Eli kattilaan pari nuudelipakettia mausteineen, pari lihaliemikuutiota, tonnikalapurkki ja itse raastettua juustoa. Juusto ikään kuin joutui ruoan nielaisemaksi eli se näyttää kadonneen. Todellisuudessa se on ilmeisesti sekoittunut nuudeleihin ja näyttää aivan niiltä.
En tiedä olisiko yksi lihaliemikuutio riittänyt ja juustoa laitoin ehkä liiaksikin. Maku on mielenkiintoinen, jotenkin suolaisempi tämän juuston kanssa. Juuston vivahde maistuu suussa viiveellä ruoan nauttimisen jälkeen. Tekstuuri on pehmeämpi kuin ilman juustoa. Kokeilin ensin ilman tilliä ja nyt tillin kanssa. Tillin kanssa parempaa kun se häivyttää juuston dominanssia sekä raikastaa ruoan makua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei palanut mutta lisäkomponenttini eli juusto meinasi johtaa siihen. Mulla oli yks toinen aloitus mitä kommentoin tässä yhtenä päivänä mutta viis siitä. Eli kattilaan pari nuudelipakettia mausteineen, pari lihaliemikuutiota, tonnikalapurkki ja itse raastettua juustoa. Juusto ikään kuin joutui ruoan nielaisemaksi eli se näyttää kadonneen. Todellisuudessa se on ilmeisesti sekoittunut nuudeleihin ja näyttää aivan niiltä.
En tiedä olisiko yksi lihaliemikuutio riittänyt ja juustoa laitoin ehkä liiaksikin. Maku on mielenkiintoinen, jotenkin suolaisempi tämän juuston kanssa. Juuston vivahde maistuu suussa viiveellä ruoan nauttimisen jälkeen. Tekstuuri on pehmeämpi kuin ilman juustoa. Kokeilin ensin ilman tilliä ja nyt tillin kanssa. Tillin kanssa parempaa kun se häivyttää juuston dominanssia sekä raikastaa ruoan makua.Se toinen lankani oli tää - https://keskustelu.suomi24.fi/t/19011606/airfryerin-soveltamista . Suolaisuus todellakin puskee läpi nyt tästä ruoasta vaikken itse suolaa lisännytkään. Se olisi pilannut ruokani täysin.
- Anonyymi
Itse asiassa kyllä se ruoka ehkä hieman paloi pohjaan, tai sitten juusto muuten vain juuttui kattilan pohjaan. Neuvoni siis on että juustoraaste kannattaa laittaa kattilaan vasta aivan lopuksi jottei se juutu kiinni kattilan pohjaan.
- Anonyymi
Hienoa kun kokeilet uusia ruokia. Arvostan! Näin sitä oppii ja voi kehittyä ihan uusia herkkuja. Selvästi myös makuja osaat säätää ja mausteita käyttää. Luovuutta löytyy myös. Hyvä harrastus.
- Anonyymi
Huomenna lämmitän vielä tonnikalapastaa, jonka olen tehnyt tavalliseen makarooniin.
Maanantaina sitten maatiaispossun filesuikaleista ruskeaa kastiketta sitruunaruokakermalla maustettuna ja perunamuusin kanssa.
Ulkona kaasuliedellä teen ruskeankastikkeen, saa paremmat lämmöt ja tulee makua, kun sipulit paahtaa voissa ensin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli642618Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.272514Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️151694- 1021407
Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1271396- 981337
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?241173Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411106Kalateltta ja Siipiteltta
Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la141083Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä
Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest59985